Hoop dat ie lekker naar huis mag straks.. Altijd wel een beetje jammer dat het zooooooo lang duurt in zo'n zh. Zelfs als je daar met een kind bent...
ARGH!!!! Rete-spannende aflevering van Criminal Minds en nu moet ik gewoon tot volgende week wachten om het vervolg te zien!
Net bericht gehad van S.teef. L.ukas heeft net zuurstof gekregen en ze komen dan zo zijn waarden controleren.
Ah chips helemaal vergeten. Jeroen zit voetbal te kijken als groot Ajax fan dus die heeftt de avond van zijn leven
@cm: oh meid, dikke knuffel. mag ie nou wel naar huis. @am: criminal minds is een herhaling. @hier: pff morgen om 7 uur beginnen.
@ Caro: Oh jeetje zeg, Prednison? Da's toch best een heftig medicijn? Moet hij nu blijven vannacht? @ Pams: Herhaling of niet, ik heb 'm nog niet gezien...
@ am, hij heeft al één keer eerder pretnison gehad. Toen was hij anderhalf. Inderdaad wel een paardemiddel. Maar ja, als het helpt... @ pams, s.teef dacht niet dat hij zou hoeven bljven. Maar is nog niet zeker.
Yes, ze zijn thuis! Met prednison kuur en pufinstructies voor vannacht. En de duidelijke mededeling dat we terug moeten zodra het weer erger wordt! Nou, we duiken ons bedje in. L.uuk slaapt vannacht bij mij, zodat ik hem in de gaten kan houden. Weltrusten!
Hey meiden, Wat een narigheid al die zieke kindjes! Aan iedereen heeeeeeeeel veel sterkte! Ga ff een poging doen om meer bij te lezen.... x