@Eylem: is nog niet online!!!! Het zal toch niet waar zijn dat ze uitgerekend vandaag gaat bevallen?!?!?! @Franka: fijn dat je vanmorgen al beter bent opgestaan!
ja joh blegh niet leuk, het is net of er een olifant op mijn borstkast is gaan staan had gelukkig nog codiene tabletjes liggen voor het hoesten snachts ik ga t even uit bed vissen die wordt net wakker
@eylem: nee ik zag dat ze nog niet online was!! maar am is ook werken vandaag, dus die kan dan ook niets melden Eylem had het er gisteren wel over dat ze vandaag wel eens zou kunnen bevallen Ben beneiuwd!! @lm: oe, beterschap meis, ik weet hoe je je veolt
Spannend!! Eylem weet dat we zitten te wachten: gister of eergister kwam ze ook alleen maar even melden dat ze niet lag te bevallen Dus....dan zou het wel eens zo kunnen zijn Ga een klein vrolijk meisje de fles geven
AM: Dat is inderdaad een dikke vette leugen :x Hier van 80B naar 75A gegaan Gelukkig nu weer een C, maar ja, das maar tijdelijk Vind ik ook zwaar irritant van FB ! Maar ik zie de tip van Ingrid dus die ga ik even uittesten nu.. Franka: Ik eet ook geen sushi, normaal wel hoor, maar nu helaas niet. Caro: Nee geen nieuws op huizenfront helaas. We gaan wel meedoen met de open huizen route op 31 maart. Wie weet zit onze koper daar tussen. En mijn sv zei toen ik vertelde van de baby, nou dan moeten jullie maar hier komen wonen! En aangezien hij in een verbouwde boerderij woont is er ruimte genoeg.. Alleen twijfel ik of het nou een grapje was of niet. En of het voor tijdelijk bedoeld was of permanent.. Durfde het niet te vragen Pamsie: Ooooh mannen ook :x Heb je al een cyclus of nog niet ? LM: Beterschap ! Eylem: oooooeee wat spannend ! Is toch wel een mooie dag hoor. Hoorde gisteren dat er steeds meer mensen gaan trouwen op schrikkeldag. Ben benieuwd !!
hahahahhaha arme Am meteen belaagd met smsjes nee hoor *meld* hier ben ik! Ga nu even op iedereen reageren.
@Eylem, ooooh spannend zou het? @Pamsie, Fijn dat ze zonder het te melden even je rooster omgooien. @Pb? Geen idee waar het over gaat? oh even terug gescand aha Ik wil ook pb. @Franka, opgestaan zonder Advil, ik hoop voor je dat dat beterschap betekend. Zometeen weer werken, zou bijna zeggen gelukkig met die pokke herrie hier vanuit de badkamer.
Franka, superfijn dat je je iets beter voelt! Hopelijk zet het door! Spikkel, oei, dat is heeeel erg vroeg, ik leef met je mee LM he naar dat je je zo voelt, beterschap! Mirjam, anders eens met je man over die opmerking van je sv hebben? Als hij het serieus bedoelde en het voor jullie een serieuze optie is, zou het zonde zijn er niets mee te doen toch? Pamsie, nog de goede pil gekregen uiteindelijk? Nou ja hier ben ik dus mijn man werkt deze week in de nacht dus als hij thuis komt en I. wordt wakker dan houdt hij haar ff een uurtje bezig zodat ik kan uitslapen tot een uur of 8....dat is de reden dat ik later ben . Maar hier nog alles rustig verder.....wel echt superveel gedroomd, nachtmerries over een auto die me achterna zat en I. die een hekel aan de baby had nou ja echte zwangerschapsdromen.
Eylem: Goedemorgen Wel jammer dat je dus niet aan het bevallen bent, of heb je dat liever niet vandaag ? Vriendlief wil wel graag daarheen verhuizen ja. Het is een heerlijke plek voor de kinderen, en met de tijd zijn er 2 aparte woningen van te maken, zodat sv z'n eigen keuken en badkamer heeft en wij ook. Tijdelijk kunnen we die wel delen. En hij zit toch continue in Spanje Dus het is het overwegen waard ja.. Een tuin van ik weet niet hoeveel m2, heerlijk voor de kids !
Haha, wat een paniek, dat wordt nog wat als ik ga bevallen zet ik mijn telefoon maar uit denk ik hihi
Ja het is wel een beetje een vreemde datum....maar ach, inmiddels maakt het me niet meer zoveel uit, haha . Maar ik zou het voor het kindje niet zo leuk vinden dat ze maar 1 keer in de 4 jaar 'echt' jarig is. Joh dat klinkt wel heel interessant allemaal....ik zou toch je sv nog eens uitnodigen voor een kopje koffie vragen staat vrij, toch? Al is het maar voor een paar jaar, dan ben je al een heel eind geholpen.