even kort een update van mij trouwens.. ben ondertussen weer aan het werk, maar heb wel tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik mijn werk niet meer leuk vind en weg wil even snel kort door de bocht gezegd. En ik denk dat mijn ziekzijn ook werk-gerelateerd is. Heeft hij gelukkig heel goed opgepakt. Ga nu een traject krijgen om erachter te komen wat ik zou willen dan. Verder maak ik een afspraak bij het bedrijfsmaatschappelijk werk en evalueren we maandag hoe het gaat en blijf ik desnoods nog een tijdje gedeelte lijk ziek. Deze week werk ik twee dagen. Gisteren gewerkt .. ging wel.. maar er hebben 4 collega`s gevraagd hoe t met me ging waardoor ik dus 4x in tranen was. Dus ja dat is niet goed.. Maar goed nu constructief ermee aan de gang dus..
Goedemorgen! Vannacht best redelijk gegaan. L.ukas heeft bij mij in bed geslapen, zodat ik hem in de gaten kon houden. S.teef heeft in L.uuk z'n bed gelegen. Kreeg hem alleen erg moeilijk wakker voor het puffen vannacht, wwardoor het puffen niet zo goed ging. Hij heeft vanmorgen bij ons op bed een boterhammetje gegeten en wil zo met zijn nieuwe Playmobil politiebureau spelen. Eerst ga ik even stoffen en stofzuigen, want dat moet nu natuurlijk extra vaak gebeuren. @ kris, goed dat je open kaart hebt gespeeld. En hooelojk heb je wat aan je gesprek met de maatschappelijk werk.
kris wat goed dat je open kaart hebt gespeeld cm wat fijn dat de nacht redelijk is gegaan! hier de beneden boel gesopt morgen is boven aan de beurt zo maar is even een bak koffie zetten
@Cm, fijn dat L gister avond weer mee naar huis mocht en de nacht redelijk is verlopen. @Kris, wat goed van je dat je open kaart hebt gespeeld op je werk. Succes meis. @Lm, zo goed bezig geweest zo voor de middag. Vanmorgen eerst boodschappen gehaald en daarna langs de vk geweest. Kleine lag mooi op schema en was druk aan het bewegen en doen. Vk kon zelfs zijn voetje pakken op een gegeven moment haha zo grappig. Kleine lag ook al iets ingedaald dus dat is ook mooi. Nu ga ik er eerst een op bed gooien en zelf ook even een half uurtje relaxen.
@ Kris: Goed dat je duidelijk hebt aangegeven hoe je je voelt en dat ze het zo goed oppakken. @ Caro: Fijn dat de nacht goed is gegaan!
@ jewe, fijn dat alles goed was bij de vk! Bizar eigenlijk dat ze zijn voetje vast kon pakken! Nou, L.ukas ligt al anderhalf uur te slapen! Ik had tegen hem gezegd dat we na de boterham even samen naar bed zouden gaan voor een dutje. Daar was hij het totaal niet mee eens, want hij was echt niet moe...Uiteindelijk afgesproken dat hij een half uurtje in bed zou rusten waarbij hij met een klein speeltje mocht spelen. Na dat half uur zou hij dan tv mogen kijken in bed (als in; dan kan mama nog wel even slapen). Na twintig minuten wordt ik wakker gebeld door de huistelefoon. En wat denk je, meneertje ligt bovenop zijn speelgoedje in diepe slaap! Haha! Mama rulez!
o heerlijk moet wel zeggen T die slaapt na een fasee ook weer dik 2,5 uur zoals nu en gister lag ik te dutten op de bank wordt ik wakker ligt N ook lekker te pitten hihi oo herkennenn jullie dat ?? T gebruikt echt zijn charmes hij roept de hele tijd mama krouwen(trouwen) en dan komt ie zo heerlijk kroelen maar gebruikt dit ook als die naar bed moet en zo ben ik dus de 1ste 10 minuten bezig om weg te komen maar het is zooo heerlijk en lief en als ik dan eindelijk de deur uit loopt zegt die daag mama met 10 duizend hand kusjes het lijkt wel of zijn peuter fase omgeslagen is in als ik lief doe krijg ik mijn zin fase des te moeilijker voor mij om streng tegen hem te zijn en dat weet ie heel goed
Hi meiden EIndelijk weer even tijd om online te komen. Ga proberen wat bij te lezen. @Jewe fijn dat alles goed was bij de vk. Is alles wat betreft de verbouwing nu klaar? @Kris goed dat je het hebt verteld op je werk hopelijk kunnen ze je goed begeleiden naar iets anders. @LM heel herkenbaar die charmes in de strijd gooien. N.oelle zegt mama jij bent de allerlief (ste) en geeft dan kusjes en vraagt daarna koekje, tv kijken enz @CM heerlijk jij dus ook even bijgeslapen Hier is alles gereed zowel de babykamer als n.oelle haar kamer. ZIekenhuistas is ingepakt en maxi cosi staat klaar. Vanavond alleen even de box in elkaar zetten. GIsteren bij de vk geweest en de baby ligt al heel erg diep ingedaald en vandaar heb ik waarschijnlijk veel last van voorweeen. De vk vermoed dat de baby ook eerder gaat komen en het is een flinke jongen
@ smile, Ja, gaat nu echt opschieten bij jou zeg! Heb je nog wel een buddy hier? We willen natuurlijk wel op de hoogte gehouden worden als je bent bevallen!
@CM jeetje lees net terug van L. wat eng zeg. Gaat het nu wat beter met hem? Buddy is niet meer actief hier maar heb wel het nr van FRanka dus denk dat ik haar wel mag smsen als het zover is. Of als jij je nr pb stuur ik jouw ook wel sms @Am wat goed wat A'tje en denk echt niet dat je het je verbeeld hoor. @Jewe en slaapt T. inmiddels de nacht ook in grote bed? N.oelle slaapt tot nu toe heel goed in haar prinsessenbed het enige wat ze doet is de deur van haar kamer open doen en vervolgens weer gaan slapen. Ben benieuwd als de baby er is of ze dan niet weer in haar oude bed wil slapen. Al zal de baby de eerste maanden in de wieg liggen
@ smile, het gaat gelukkig wel weer een stuk beter met hem. Uiteindelijk heeft hij ruim 3 uur liggen slapen vanmiddag! Ik merk wel wanneer hij zich inspant, dat hij gelijk kortademig wordt. En toen hij lag te slapen hoorde ik ook continue een soort raspgeluidje in zijn luchtwegen. Maar hij heeft zich vandaag goed rustig gehouden, dus dat scheelt wel.
@Smile, Ah N slaapt ook al in haar grote prinsessenbed. Lief! Tygo slaapt er tot nu toe alleen overdag in en moet zeggen hij blijft goed liggen maar eer dat hij slaapt...hij is voornamelijk in de weer met zijn knuffels. Gister en vandaag zis er een verflaag over de gestuucte muren gezet dus van het weekend hangen we de traphekjes terug en kan hij er ook 's nachts in slapen. Ben ook wel benieuwd hoe dat strak gaat met de baby of hij het dan erg vind dat de baby in zijn oude bedje ligt. Begint al lekker op te schieten bij jou zeg. Lekker nog even en dan heb je je kleine al in je armen. @Cm, wel lekker even dat L toch nog een paar uurtjes geslapen heeft.
@ jewe, ja, enige nadeel is dat hij nu natuurlijk noet kan slapen! Dus hij ligt nu met zijn halve playmobil politiebureau en een stuk of 15 poppetjes in zijn bed te spelen! Gaat de baby gelijk in Tygo z'n bedje of eerst in een wiegje?
Dat skippyvarken is trouwens echt een groot succes.... Bij L.ukas! Die is bijna niet van dat ding af te slaan! Haha, die lange benen tot aan zijn oren opgevouwen zo'n beetje!
Haha L,ukas op de roze koe En N.oa vind die hem ook leuk? Tygo heeft de zwarte hond max en die krijgt altijd een kusje als hij naar bed gaat.
Ja, N.oa vind hem ook leuk die zeldzame keren dat ze de kans heeft erop te zitten! Wat is het hier de laatste tijd trouwens rustig zeg! Ongezellig!