APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@CM fijn dat hij zich wel rustig houdt hopelijk slaapt hij nu wel en is hij nu niet meer aan het spelen.

@Jewe haha hier ook wel hoor er wordt van alles in haar bedje gelegd maar ja we laten haar maar gaan.
    Wel fijn dat hij nu al kan wennen dan is het ledikantje niet meer van hem als de baby komt.
    Fijn bij jullie dus ook alleen nog de laatste dingentjes
    N.oelle haar oude kamer bleven we expres zo noemen maar zij heeft het de hele tijd over mijn broertje kamer dus hopelijk gaat het zo net zo goed als de baby er is.

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris wat goed dat je het op je werk hebt aangegeven!! En fijn dat je nu wordt begeleid naar evt. wat anders.

Jewe fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de vk!

Smile super dat de kamers klaar zijn! En weer lekker goedgekeurd bij de vk! Het komt nu wel erg dichtbij hè!

CM fijn dat het met L.ukas wat beter gaat! Wat was dat schrikken zeg!

LM hier nog lekker in de nee-fase...

Nou ik ben ongesteld! Gelukkig! Weer opgelucht :) Manlief vond het jammer. Die leek het wel erg leuk. Maar we wachten nog maar even.

Weet iemand hoe het nu met N.oah gaat?

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, fieuw! Toch ongesteld! Dat zal idd best een opluchting zijn!

Op FB zag ik dat het nog niet denderend gaat met N.oah. Zijn saturatie is nu wel beter. Hij wordt om de drie uur verneveld. Hij heeft in ieder geval geen koorts meer. Hij wil niet eten, dus krijgt hij sondevoeding. Waarschijnlijk moet hij nog wel een paar daagjes blijven.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ smile, hij is net even beneden geweest en manlief is hem nu weer naar bed aan het brengen.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, het is idd erg rustig de laatste tijd. Vooral 's avonds.

@Ka, toch ongi geworden, gelukkig dan maar. ;)

@Smile, We doen er ook heel stoer over het grote bed en dat vind hij prachtig. Hij vind het ook niet echt leuk dat hij 's avonds in het babybed moet ;) maar goed.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Echt sneu weer hoor voor Ingrid. Dat kleine mannetje en die verschrikkelijke onzekerheid weer. Hopelijk knapt hij snel weer wat op.

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hè bah arme N.oah! Het zit ook echt niet mee hè...

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik zit echt te twijfelen over een ander bed voor N.oa. Hebben jullie een peuterbed of gelijk een groot bed?

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cm wij hebben een peuterbedje
    als T straks ouder is kopen we een stapelbed voor de kids

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij hebben op zolder een (blauw) peuterbedje staan. Nou wilde ik die lila verven, maar manlief ziet dat niet zo zitten. Het is een bed met spijlen, dus heel veel werk. Dat weten we nog, omdat het bedje wit was toen we het kochten!

Hij wil het liefst gelijk een groot bed kopen, maar ik vind dat gelijk zo'n grote overgang. Nu zit ik er aan te denken gewoon het blauwe bedje voorlopig een half jaartje te gebruiken om te kijken hoe dat gaat en dan daarna een groot bed te kopen.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Tygo heeft gewoon een 1 persoonsbed. Heb geen zin om straks weer een ander bed te kopen. Deze heeft hij nu met een grote lade eronder voor speelgoed en je kan er ook een logeerbed van maken omdat er ook een lattenbodem in zit.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk bed! Ik vind deze wel leuk...
    GULLIVER Bedframe met lattenbodem - IKEA

Er kan bij ons niks onder het bed, omdat ik er goed onder moet kunnen stofzuigen en dweilen ivm alle allergien en astmatische problemen hier in huis! Vond ik echt jammer. Had een superrleuk bed gezien met kastjes en plankes eronder.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Jewe; fijn dat alles weer goed was !
    @ CM; haha toch gewonnen en nog even geslapen..
    @ Smile; spannend zeg .. en wat fijn dat N het zo goed doet in haar prinsessenbed !
    haha ja die skippydieren .. Sanne heeft een soort koe ( keessie ) en die moet ook altijd een kus voordat ze gaat slapen. eerst Keessie en dan Pooh en dan papa en mama.. haha..
    @ Ka; ja.. nou ja ik wordt niet begeleid naar evt wat anders helaas. Het is meer een soort traject om erachter te komen wat bij me zou passen. helaas niet realistisch dat er nu ook al daadwerkelijk wat anders is er zijn gewoonweg geen vacatures ..
    Oh en ongesteld geworden.. hmm nou ja beetje dubbel, maar voor nu misschien toch maar beter.
    @ Cm OMG dat bed is echt te .. ha ha

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ola!

Vanavond bij een vriendinnetje geweest, eindelijk het beschilderde spaarvarken kunnen geven. Ze vond het erg leuk!

@ bedden: A.'tje blijft voorlopig nog wel in haar ledikant, maar ik zou denk ik gelijk voor een groot bed gaan.

@ Caro: *PROEST* dat prinsessenbed, hihihi.

Hier Kinderbedden | Op zoek naar een uniek steigerhouten kinderbed? hebben ze ook echt gave bedden, maar wel echt behoorlijk boven ons budget...

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ladies, ik duik mijn bed in! Tot morgen!

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    die bedden zijn wel gaaf Am.. maar i.d. onbetaalbaar..

even opscheppen; hier net uit mijn bed gerold.. Sanne heeft gewoon tot half 9 geslapen ! Heerlijk want straks een late dienst

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Cm, haha ja dat koetsbed verkopen we in onze andere winkel en ook een branweerwagen in die styl. Echt vreselijk en verkopen dat die dingen doen :$ echt serieus.

Ik ga even me laatste dagje werken....

Fijne dag iedereen

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Zo zeg, heerlijk uitgeslapen!~

@ Jewe: Fijn zeg je laatste dagje werken.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, nou, dan kunnen we samen opscheppen! Hier ook tot half 9 uitgeslapen? Heerlijk. N.oa heeft gewoon heel de nacht doorgeslapen en voor L.ukas ben ik er één keer uitgeweest om te puffen. Hoera!

@ jewe, werkse je laatste dag! Wel gek idee zeker?

Deel Deze Pagina