goeiemiddag jewe werkse ow kris lekker uitgeslapen lekker hoor en cm ook hier waren we al vroeg uit de veren en vroeg op pad T ligt op bed en N ligt een filmpje te kijken dus ga even bij der zitten
@am: fijn dat het varkentje in de smaak viel. @ka: gelukkig gewoon ongi geworden. @cm: haha die l.ukas op de skippykoe. @jewe: lekker laatste werkdag @hier: eindelijk weekend heerlijk
Hoi meiden, Taalgebruik: ja hier moeten we ook goed opletten met wat we zeggen. Ka: spannend! Lovely: spannend 25 mei.. Ingrid: knuffel en sterkte! Jeetje Caro, dat was schrikken met L.ukas! Kris: goed zo meis! Ook al was het kort door de bocht, het is eruit! Oehhh Smile, spannende tijden! Ka toch ongesteld, pffffff! Gelukkig. Jewe: laatste dag! Jeuj! Caro: wij hebben een peuterbed, maar J. slaapt nu toch maar weer in zijn ledikant, na de zomer gaan we het peuterbed weer proberen. Hier niks te melden.. 1e afspraak bij psych staat, ben benieuwd! Ow J. komt met allemaal koekjes aanzetten, ben er vandoor!
Ha meiden! Weer terug van een weekje Duitsland! Hele week echt prachtig weer gehad, echt super! Was erg gezellig, met 4 volwassenen en 4 kids Wel vermoeidend en thuiskomen is ook wel erg lekker haha! Even gescand wat er de afgelopen week gebeurd is hier: @Kris: let je goed op jezelf meis, net wat de andere meiden zeggen: neem je rust!! @ka: spannend! ben benieuwd of je vandaag al getest hebt! Zat me eerder deze week te dbedenken dat ik rond deze tijd alweer zwanger was van g,uusje...moet er nu niet aan denken...gek is dat..Oh lees net, ongesteld geworden @am: leuke jas! en wat geweldig dat Atje zulke ontwikkelingen maakt ineens! heel erg fijn en natuuuurlijk ben je dan trots! @am: zo l.ukas heeft ggoed verdient op de vrijmarkt! leuk! @ingrid: sterkte meis! @lm: wat naar van T zijn handje! succes! @cm: bah wat een naar nieuws van je (schoon)oma...en van l.ukas!! hoop zo te lezen dat het beter met hem gaat! Fijn dat ie thuis is!! @lz: gefeliciteerd en beterschap meis! @kris: fijn meis dat je ges[rek met leidinggevende goed ging! @smile: haai! fijn dat alles klaar is, nu echt de laatste loodjes dan! spannend! en natuurlijk mag je me smssen als het zover is: graag zelfs @jewe: ook weer goedgekeurd! fijn! @akoya: ook weer terug Fijn dat de eerste afspraak staat meis Zo, even de vakantiefoto´s op de laptop zetten...
Hey Franka! Fijn dat jullie het goed hebben gehad in Duitsland! Hier een rustig middagje gehad. De kids zijn bij mijn sm geweest, dus ik kon op mijn gemakje boodschapjes doen. Daarna bij mijn sm gegeten en nu ligt N.oa op bed en L.ukas zit in zijn pyama naast me. We hebben net de dodenherdenking gekeken. L.ukas snapte er niks van, maar is wel netjes twee minuten stil geweest. Straks mag hij een half uurtje HGT meekijken en dan om 9 uur naar bed. S.teef is naar een oefenloop,voor de roparun, dus die verwacht ik pas laat thuis.
@ Franka: Leuk dat de vakantie leuk was. @ Caro: Heerlijk zo'n relaxt middagje. Hier ook weer dodenherdenking gekeken, blijft mooi om te zien vind ik, al die mensen die daar met hetzelfde idee bijeen zijn en 2 minuten stil staan bij wat er (is) gebeurt/d. A. is nu sporten en ik lekker op de bank. Zo straks HGT kijken .
Hoera verlof!!! haha zo dat is eruit. Voeld nog wel gek hoor net of ik er naast zit met de tijd. @Franka, lekker weer thuis. leuk dat het zo gezellig was. @cm, Lekker uit geslapen vandaag. lekker! @Akoya, Kon je al snel terecht bij de psych? Hopelijk heb je er baat bij. Morgenvroeg eerst maar eens naar de kapper want dat is ook hoog nodig en nu ik vrij ben is het ME- time
@ jewe, joepie! Geniet van je me-time meis! Even opladen voor de drukke tijd die gaat komen! @ am , ja ik vind het ook altijd indrukwekkend. Manlief heeft er echter helemaal niets mee, dus die vind het altijd irri als ik wil kijken. Dus vaak kijken we niet en ben ik als enige stil hier in huis om 8 uur.
N.oa ligt trouwens al meer dan een uur in bed. Maar ik hoor telkens "molen molen wieke wieke wieke" Hihi, volgens mij heeft ze een nieuw liedje geleerd op de creche!
@ Jewe: JEUJ!!! Lekker genieten nu van je verlof! @ Caro: Oh nou, dat zou ik idd echt niet waarderen als A. er zou over zou denken. Die mensen zijn allemaal wel gestorven voor onze vrijheid! En nog steeds sterven er onnodig onschuldige burgers én zijn er nog steeds mensen die moeten vechten voor hun vrijheid. A. heeft er trouwens misschien nog wel meer mee dan ik zelf. Zijn (inmiddels overleden) opa heeft in het verzet gezeten en hij ging altijd met zijn opa mee naar de dodenherdenking in O.udewater en deed dan ook mee met een krans leggen enzo.
Er werd (wordt) bij mijn schoonouders vroeger ook niets aan gedaan. Dus hij heeft dat nooit geleerd van huis uit. Ik wel, bij ons thuis keken we er altijd naar. Mijn nederlandse opa heeft in het verzet gezeten en mijn engelse opa heeft als soldaat gevangen gezeten in Duitsland na een mislukte bevrijdingsmissie. Dus wij hadden er misschien om die reden ook meer mee. Sinds hij met mij is heeft hij er wel meer begrip voor gekregen, maar hij zegt dat hij altijd dankbaar is voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid en hij vindt het hypocriet dat mensen één dag in het jaar opeens helemaal vol zijn van respect enzo, terwijl daar de andere 364 dagen weinig van te merken is in de samenleving. Hij heeft zelf in het leger gezeten en daar echt wel het eea meegemaakt, dus ik denk ook wel dat hij daar op zijn manier mee om gaat. Hij laat mij ook die twee minuten wel hebben trouwens hoor. Het is niet zo dat hij dan tegen me gaat zitten praten, maar hij zou er uit zichzelf niet aan doen.
Ach ja, zo denkt iedereen er het zijne over toch? En zolang hij iig niet disrespectvol is, is het toch prima!
Ik zit nu trouwens HGT te kijken en ik vind die gasten die net danste op Beyonce (Little Chucky Crew ofzo) echt zo leuk . Die mogen van mij wel winnen. Gotta love it!!!
Hahaha, ja echt wel. Zo'n lekker stoer ventje, maar wel zijn moeder een dikke knuffel geven toen hij door was naar de live-shows .
Ik denk dat die grunge figuren eruit gaan.... In ieder geval hoop ik het wel! Die act met al die dansera met zwart/groen waren ook goed zeg!
HGT was weer goed, ben blij met zoveel dansgroepen, i like! Jewe: jeuj verlof! Weer een nieuw kleurtje/kapsel? Caro: koekjes waren lekker! Dodenherdenking: niks aan gedaan, ik denk er vaak genoeg aan wanneer het mij uitkomt. Psycholoog: 2 x voicemail ingesproken, nog niks gehoord. J. slaapt, straks naar vrienden (zij hebben 3 kindjes). Boodschappen gedaan en nu ff relaxen. Fijne zaterdag allemaal!