Vanmorgen lekker naar de kapper geweest. Weer lekker kort geknipt, iets ander model erin en een warmere kleur als vorige keer laten verven. Dus ik kan er weer even tegen. Daarna nog een klein rondje winkelcentrum gedaan. Maar toen het begon te regenen maar snel naar huis gegaan. Voeld nog wel wat onwennig hoor dat verlof. Heb het gevoel alsof ik aan het spijbelen ben. @Akoya, veel plezier vanmiddag. Fijne zaterdag iedereen.
@akoya: raar al twee keet voicemail in gesproken en nog geen bericht. @dodenherdenking: hier altijd wel naar kijken en twee minuten stil. @hier: relaxe dag naar het festival in almere geweest charly luske gezien. lotte is op het springkussen geweest
Wat is het hier toch rustig de laatste tijd, nauwelijks iets bij te lezen... @ingrid: hoe is het met n.oah? @akoya: vreemd dat je niets op die voicemail hoort... @jewe: heerlijk, goed begin van je verlof! @pamsie: leuke dag gehad dus Hier vanochtend boodschappen gedaan en het hele huis gepoetst (nou ja, manlief dam) verder taartje voor schoonzus voor morgen afgemaakt. Ook nog vriendin met nieuwe vlam op visite gehad. Druk dagje dus...Morgen dus verjaardag van schoonzus en dan is vakantie alweer voorbij...
ja t is wel makkelijk bijhouden zo .. Jammerrrr Franka vakantie alweer voorbij ! Hier morgenochtend kraamvisitie bij goede vrienden.. zin in .. en dan verder niet te veel. Beetje bijtanken. Nu zo naar bed.
Kom even snel zwaaien, we zijn weer thuis! op wat huilbuien, een kwijtgeraakt pakje luierdoekjes (niet handig bij een poepluier), een kind verschonen op een halve vierkante meter en een parkeerbonnetje wat niet werkte na is de reis goed verlopen kinderen slapen en ik ga zo ook want morgenochtend zal uitslapen wel niet lukken...
@Eylem, weer lekker thuis en de kindjes weer in hun eigen bedje. Fijn dat de reis nog een beetje is mee gevallen. @Franka, lekker productief ochtendje gehad dus. Ik ga zo met mijn ouders even naar loods5 in Sliedrecht. Ik moet nog letters hebben voor de naam van de kleine. Voor Tygo hebben we ze daar toendertijd ook gekocht. En mijn stofzuiger is net echt overleden...:x Dus morgen of als het nog lukt vandaag nog maar even kijken voor een nieuwe. Precies nu de verbouwing zo goed al klaar is en me laatste tofzuigerzak erin zit kapt hij ermee.
@franka: welkom terug @eylem: welkom terug, oh ja kind verschonen met parkeerbonnen is idd niet handig. @lm: suc6 in de kerk @jewe: balen stofzuiger overleden, zoiets gebeurt altijd op een verkeerd moment.
@ Eylem: Welcome home! Fijn dat alles goed is gegaan. @ Jewe: Balen van de stofzuiger! Hier lekker een hangdag vandaag. Heb wel boven gezogen en gedweild (nou ja, de kamers van de kinderen dan, want die van ons moet eerst opgeruimd worden ), maar verder weinig uitgevoerd. A.'tje is vanaf vandaag officieel speenloos. Ze heeft haar speen door midden gebeten, dus een mooi moment om te stoppen met dat ding .
Am, wat goed, geen speen meer! Veel protest gehad? Jewe, shopze vandaag! En welke letters worden het? Ik kom even spammen
@ Eylem: Nee, ze is gewoon gaan slapen. Ben wel benieuwd naar vanavond... Wat een leuke foto's en wat een dametje al zeg die I.rem. Leuk jurkje heeft ze aan en ik vind die haarband op de eerste foto ook echt supertof staan zeg!!! Oh, ik heb trouwens op ons tv-meubel nieuwe knoppen op de lade gezet. Zulke www.Deurknoppen.biz - Porseleinen keukengrepen, deurkrukken, kastknoppen & ladegrepen winkel. maar dan van de Xenos. Ik wil nog wel andere, want die ik nu heb hebben goudkleurig beslag en ik vind dat zilvere leuker, maar ik wilde eerst weten of het wel leuk zou staan en die van de Xenos waren maar 1,50 p/s, dus dat scheelt toch weer 2,-- p/s met die van de link. Ik zou het ook zonde vinden als ik het toch niet leuk had gevonden...
Oh, ik zie dat de link het niet goed doet . Deze bedoelde ik te laten zien Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.deurknoppen.biz/b_2766.jpg
Haha, dat is de hysterische verjaardagsjurk zo op de foto valt ie wel mee. Hij is ook wel leuk hoor, alleen een beetje cheapie, geen fijne stof enzo. Twee applicaties zijn er in de was ook afgevallen. Maar hij stond leuk. Ja die haarband is toeval, liep ik tegenaan in de aanbieding dus twee gekocht en echt superhandig als ik even geen zin heb in coupe onweer toonbaar proberen te maken . Wat een leuke ladeknoppen!!
wat een leuke / lieve / aandoenlijke foto`s Eylem ! En de hysterische verjaardagsjurk is leuk juist !!
Hello ladies! Hoe is het hier? @ eylem, weer terug in ons koude kikkerlandje! Fijn dat alles, op een paar kleinogheidjes na, goed is gegaan. Wat een mooie foto's . En wat is I.sra al groot geworden zeg! @ am, die knoppen! Haha, passen erg bij jou, maar niet echt mijn ding! Moet ze misschien ook op het kastje zien! Hier vanmorgen naar vrienden in Nieuw Vennep geweest. We waren daar om half 11, dus hebben daar lekke geluncht en om een uur of half 3 naar huis gaan rijden. Alleen viel N.oa dus niet in slaap in de auto, wat we wel hadden verwacht. Ze sliep nog niet toen we langs de Ikea in Delft kwamen, dus zijn we daar even snel naar binnen gewipt. Nieuwe borden gekocht, omdat er bij ons al best veel waren gesneuveld. Ook nog twee nieuwe kussentjes voor op de bank gekocht. We gingen eigenlijk even kijken naar een bedje voor N.oa, maar helaas viel het bed wat ik oline had gezien tegen. Dus effe verder zoeken maar! Uiteraard viel N.oa halverwege de Ikea wel in slaap! Eigenwijs monstertje! Eenmaal thuis de tuin en de schuur opgeruimd, lasagna gemaakt en nu gaan we die zo opeten!
@ Caro: Hahaha, A. ging ook hard zuchten toen hij de ladeknoppen zag . Gezellig dagje gehad dus, jammer dat het bed tegen viel.
@ Cm; ha ha eigenwijs meisje.. Welk bedje hadden jullie gezien ? Wij hebben ook net op de site zitten kijken