APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Die laatste is leuk! Die wil ik ook voor A.'tje als ze naar een groot bed gaat. Waarom willen jullie zonder de lades er onder?

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem; haha... tja..
    @ Cm; oh ja die eerste vinden wij ook leuk. Maar we twijfelen nog tussen 1 pers bed en peuter bed. W.s. wordt het toch een peuterbed en dan vind ik die leuk en die met die schaapjes...

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, N.oa doet het ook wel eens hoor! En dan ligt ze helemaal in een deuk zelf. Zo irri!

@ franka, mooie taart weer!

@ jewe, zo, ben je in de buurt geweest! ;)
    Fijn dat je goed geslaagd bent! Maar eh, dat zegt nog niks over de naam. Wij hadden ook al de letters NIKKI gekocht, maar het is toch echt N.oa geworden! Haha!

@ am, slaapt ze inmiddels al, zonder speen?

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, wat goed dat I.rem in het grote bed ks bljven liggen!
    Haha, kleine koekimonster dus!
    Lijkt me wel moeilijk om weer weg te moeten gaan, wetend dat je hem misschien niet meer ziet. Want zo ver is het dan toch, of begrijp ik dat verkeerd? Als hij niet eet en geen sonde wil, zal het geen maanden meer kunnen duren lijkt mij. Hoe is je man er nu onder?

@ am, mijn knderen hebben ook heel snel blauwe plekken. Ikzelf ook.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Omdat ik goed schoon wil kunnen maken onder de bedden ivm astma en allergieen in het gezin. Dagelijks even snel eronderr kunnen stofzuigen of swifferen, zonder eerst de halve kamer te moeten verbouwen om er een logeerbed onderuit te halen.

6. Amethist

@ Caro: Ja, ze slaapt al een tijdje. Ik geloof dat ze meer niet wilde slapen omdat A. haar al woest wezend in bed had gelegd en dan blijft ze dus zo woest.

Over woest gesproken zeg...tjongejonge ik krijg er zo onderhand een punthoofd van (ja...nu al ;)), als er iets, maakt niet uit hoe (in mijn ogen) onbenullig, niet gaat zoals madame het bedacht had wordt ze toch boos :$. Gooit ze zich helemaal achterover en gillen, krijsen...ppppfffffffffff.

7. Amethist

Oh ja, snap ik! Dan is zo'n bed echt niet handig idd.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    ls ik daar niet naar hoefde te kijken zou ik een hemelbes nemen voor N.oa. Dag vind ik zo leuk voor een meid! Maar ja.... is ook weer een veerzamelbak voor stof, dus helaas!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat goed dat ze zonder speen slaapt !

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Bij N.oa is etenstijd de laatste tijd echt drama. Dan heeft ze net het verkeerde bord, of de verkeerde persoon zit naast haar en dan gaat ze toch uit haar plaat! Dan gooit ze zich helemaal achterover in haar stoel. Moet dus echt zorgen dat ze niet te dicht bij de muur staat, want dan stoot ze haar koppie! En alles wat ook maar binnen handbereik staat, borden, bekers melk, bestek etc. wordt woest van tafel geveegd! Zo vreselijk irritant! En dan gaat L.ukas zich er (goedbedoeld) mee bemoeien, ipv zelf zijn eten op te eten, en dan wordt ik alleen maar nog geirriteerder. Niet echt het gezellige hoogtepunt van de dag dus!

11. Amethist

@ Kris: Wat mij betreft had ze haar speen nog wel even mogen houden, maar ze had 'm (zo'n massieve van Difrax) door de midden gebeten, dus ja, dan houdt het op...

@ Caro: A.tje doet het gelukkig niet onder het eten, maar wel alle andere momenten van de dag. Echt dodelijk vermoeiend. Ze had vrijdag trouwens wel voor het eerst dat ze echt niks wilde eten. Heel de tijd haar bord weg duwen en boos doen. Nou, dan niet hoor ;).

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Drama tijdens etenstijd is hier op het moment ook erg bekend. Als iets hem niet zint of gaat zoal hij wil dan is het huis te klein idd. Zal dus wel de leeftijd zijn. Hier helpt het meestal om hem een beetje af te leiden met iets anders dan is hij het meetal zo weer vergeten.

Ik duik me bedje in, ben moe.
    Fijne avond nog iedereen.

13. Amethist

@ Jewe: Slaap lekker!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    truste Jewe; zou beter ook mijn bedje ingaan.. morgen werken vroeg..

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, nou, afleiden is hier best lastig! Ik was gewend van L.ukas dat hij heel makkelijk af te leiden was, maar N.oa laat zich echt niet afleiden! Pas als we haar d'r zin geven, houdt ze op, maar dat kan ze dus wel vergeten he! Ik wil soms wel wat water bij de wijn doen, maar ik ga haar echt niet elke keer als ze hysteriach doet haar zin geven!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Truste Jewe!

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier lijken de driftbuien iets minder te worden ( even snel afkloppen... ) maar probeer ook bewust op te letten dat ik bv geen vragen stel waar ze ja of nee op kan antwoorden, dan is het antwoord nl altijd NEE en verder is ze echt nog wel driftig, maar meestal maar kort. Ze praat de laatste tijd wel echt bizar goed, heb het idee dat dat haar ook meer rust geeft dat ze het kan vertellen. Vanmiddag zei ik dat we niet meer naar een andere speeltuin gingen maar echt naar huis en toen zei ze; " daar wordt ik een beetje verdrietig van.. " dan breekt mijn hart echt.. maar goed... het zorgt er wel voor dat ze dus niet driftig wordt. Voor haar wel zo lekker denk ik..

18. Amethist

Ach gossie, zei ze dat echt. Dat klinkt wel echt een beetje zieligjes idd, maar wel knap dat ze dat al kan zeggen zeg!

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja dat zei ze echt... dan vind ik het eerlijk gezegd moeilijker om niet nog naar een speeltuin te fietsen dan dat als ze boos zou worden, maar ja.

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ze is zoieso erg bezig met emoties... als we langs de eendje lopen... eendjes een beetje boos ? Of als ze een ander kindje hoort huilen op straat.. Oh oh... kindje huilen.. kindje verdrietig.. of als ze iemand hoort lachen.. oh lachen... kindje blij..

Deel Deze Pagina