@eylem: wat heerlijk zo'n avond!! gek he dat er geen pijn te trekken is op slaap tijden van die kleintjes...wel lekker dta je hebt mogen uitslapen! @ka: ben benieuwd wat de fysio zegt! hebben ze op cb niet eerder geconstateerd dan die evt. voorkeurshoudign?
Ka: ben benieuwd wat de fysio kan betekenen voor L. Wellicht zit er iets goed vast bij haar in nek/rug/schouders? Sneu is het zeker! En je wordt er zelf ook zo onzeker van he.. Caro: ooh verschrikkelijk, dat is inderdaad heul erg schrikken! Ik moet er ook echt niet aan denken om 1 van mijn ouders te moeten verliezen.. en hoe ouder ze worden hoe meer ik daar aan denk. Laatst moest papa ook naar het zkh voor zijn hart/bloeddruk. Allerlei testen, want hij had veel last van hartkloppingen. Bah! Gelukkig niks aan de hand! Ff pauze houden, kom zo weer meebeppen!
Pfff en Franka, dat is inderdaad schrikken zeg, zeker gezien de voorgeschiedenis van je vader.. Brrr! Ik zou dan ook willen dat ik meteen gebeld wordt! Koste wat het kost zou ik dan naar huis gaan, maar je moeder wilde natuurlijk niet jullie vakantie in duigen laten vallen (zo zijn moeders denk ik..). Alleen maar goed bedoelt natuurlijk. En Eylem, wat lekker een hele nacht door kunnen slapen en nog een dametje die uitslaapt, heerlijk! Misschien is dit wel het keerpunt? Ik wil juist dolgraag naar de picknick komen hoor, maar die afstand staat me gewoon echt tegen, gezien het feit ik J. dan niet op bed kan leggen.. En die heeft een middagdut echt nodig. Trouwens ook naar de weervooruitzichten gekeken, maar die zijn trouwens niet al te best, wolken en kans op regen. Vandaag weer lekker aan het werk. Kleding geshopt o.a. bij Nelly.com en de H&M. De sites werken alleen niet mee om linkjes te plaatsen. Ik zal het zo nog eens proberen!
Taupe-gekleurde sleehak-pumps (link doet het niet). En nog wat topjes voor onder de blazers in o.a. wit, beige, zwart en een zilvere met palletten erop.
Ka, kan me voorstellen dat je daar toch onzeker van wordt omdat ze niet verder komt op het moment. Hopelijk belt de fysio snel! Akoya, leuke kleren! Hier de oven maar weer eens aan het werk gezet, gaat zo een brood in en ik wil als het even lukt ook nog deze cake bakken Uit de keuken van Levine: Boerenappelcake hebben we vanavond meteen een toetje als mijn moeder en zusje komen eten.
Nu het kabinet gevallen is ga ik trouwens de Turkse nationaliteit aanvragen (kon eerder niet omdat er een wet in behandeling was waardoor ik de NLse nationaliteit zou kunnen verliezen als ik de Turkse zou aanvragen, maar die wet komt er nu het eerste jaar toch niet), ik moet daarvoor oa mijn ID kaart, uittreksel GBA en verklaring omtrent gedrag beedigd laten vertalen, had een offerte opgevraagd....120 euro excl. BTW!! Hallelujah zeg! Ik ga ook een vertaalbureau opzetten. Ga dus nog even op wat andere plaatsen de prijs opvragen...
@ Caro: Schrikken ! @ Franka: Jij ook a zo'n schrik gehad! @ Ka: Goed dat jullie naar de kinderfysio gaan. Kan bijna niet anders dan dat er ergens wat vast zit bij L. @ Akoya: Leuk geshopt! @ Eylem: Lekker duur idd! Waarom wil je ook de TR nationaliteit?
Bij Hummbee hebben ze nu trouwens 35% korting op Cakewalk en Beebielove. En nog extra korting met code zomer12. Ik heb gisteren dit jurkje besteld voor A.'tje beebielove jurkje GIRL - Kinderkleding
Ik zit er trouwens over te denken om een kussen voor A.'tje te kopen. Als ze op de bank gaat liggen (of op de grond ) pakt ze ook steeds een kussen om op te gaan liggen. Heeft 1 van jullie al een kussen voor de kids?
@cm jeetje wat schrikken zeg! @franka ook al z'n lekkere schrik gehad. @jewe zo relaxe tijden. @ka: ben benieuwd wat de fysio kan vinden. @lm veel plezier! @akoya leuke kleding meid @am ohh dat is ook een leuk jurkje voor Atje
@eylem fijn dat jullie een lekkere avond hebben gehad. en cake ziet er lekker uit @franka fijn de vriezer van mp ophalen
@am: nee, hier geen kussen...vriendin van mij heeft kindje in dezelfde leeftijd en die slaapt wel met een kussen...(leuk jurkje!) @eylem: dat is dan weer een voordeel voor jou
Wat een ontzettend leuk jurkje Am!! Heb je het in 92 gekocht? Als je het ooit nog op MP wil zetten hou ik me aanbevolen echt heel leuk. Ik wil de TR nationaliteit niet echt om een specifieke reden, ik heb er recht op omdat we 3 jaar getrouwd zijn. Mijn man en de meiden hebben ook allemaal de dubbele nationaliteit dus het lijkt me gewoon handig als ik die zelf ook heb. We weten niet wat de toekomst brengt. En waarschijnlijk zal de mogelijkheid tot dubbele nationaliteit wel afgeschaft worden dus nu kan het nog. Last but not least: geen visumkosten meer, hahaha.
@am: zou in ieder geval wel een plat hoofdkussen gebruiken...hier ga ik voorlopig ook geen hoofdkussen gebruiken: t.omas is een buikslaper dus die mist hem ook niet
Hier geen kussen. Bij mijn s.o. had ik I.rem de eerste nacht een kussen gegeven om te kijken of dat wat was, maar ze zakte er helemaal vanaf met haar hoofd. En ze slaapt ook op haar buik, dus nog niet echt nodig. Bij de Hema verkopen ze speciale platte kussens voor ledikanten dacht ik, daar betaal je iig niet teveel.