APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Ja, heb 'm in 92 gekocht. Als ik A.'tje 'm niet meer past laat ik het je weten!
    Ah, op die manier ook de TR nationaliteit. Misschien idd voor in de toekomst best handig.

@ kussen: Ok, ik zal eens bij de Hema kijken.

2. Amethist

Met dank aan Akoya ;) weer teveel leuke schoenen gezien bij nelly.com....

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke schoenen he Am! Heb de site via mijn zusje.

Eylem: ai die cake, mjam! Die lijkt me heeel lekker!

Hier geen hoofdkussen. Merk wel dat J. steeds ons kussen pakt (als ie 's ochtends ff bij ons in bed kruipt), maar zolang hij gewoon nog slaapt en er niet om zeurt laat ik het zo.

Am: leuk jurkje! Helemaal mijn smaak!

4. Amethist

Oh gatver, zondag weer moederdag. Pfff, ik vind het ten eerste echt een onzindag en ten tweede is het altijd zo'n geren met 3 moeders om te bezoeken ;).

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik kwam er net ook, dankzij de reclamefolders, achter dat het zondag moederdag is inderdaad. Even op tijd iets van een bloemetje kopen voor mijn moeder want dan staan er zaterdag dus enorme rijen bij de bloemenzaak...

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kussen, hier een buikslaper en geen kussen.

Eylem las ik nou dat je een vertaalbureau wil gaan beginnen?
    Inderdaad wel handig een dubbele nationaliteit als de rest van het gezin het ook heeft.

Am wat een ontzettend gaaf jurkje!!! Bedankt voor de tip! :D

Franka nee het cb had het niet eerder gezien. Wel zelf aangegeven dat ze scheef lag, maar volgens hun viel het wel mee. Wordt alleen steeds erger.

Akoya je wordt inderdaad onzeker van. Ook omdat ze zuurstoftekort heeft gehad bij haar geboorte. Ze kletst wel ontzettend, maar qua motoriek is ze nog precies hetzelfde als een paar maand terug. Dan zit er iets niet helemaal goed denk je dan.
    Gave kleding!!

Eylem lekker hoor die cake!

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad Ka.. logisch dat je je dan zorgen maakt. Eerst maar eens kijken wat de fysio zegt en kan doen en dan desnoods (mocht dat nodig zijn) verdere stappen ondernemen.
    Pff leuk = anders! Knuffel!

Moederdag: wij doen met de zusjes een bon van Ici Paris van 50 euro, kan ze mooi zelf wat kopen zoals make-up of een geurtje.
    En manlief en zijn broer zoeken het maar uit, die moeten zelf maar wat regelen voor hun moeder.. en anders niets. Ben benieuwd wat manlief dit jaar regelt met J. voor mij als mama :D. Tis wel geldklopperij al dit soort dagen, maar moederdag vind ik stiekem toch best leuk nu ik zelf mama ben.

Karamba, heb echt heel hard gewerkt.. enorm veel af kunnen handelen/werken, dus nu ff koffie en internetten ;).

8. Amethist

Hier hoef ik met moederdag overigens zelfs niets te hebben. Ik vind het leuk dat ze op het kdv iets maken, maar ik hoef verder geen cadeau ofzo wat A. gekocht heeft onder het mom van "van de kids". Hij krijgt trouwens ook niks met vaderdag, hahaha.

9. Amethist

@ Akoya: Goed bezig geweest dus @ work.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @moederdag: hier ook niets hoor: had wel een kado wat t.omas op kdv heeft gemaakt, dus die pak ik zondag uit en verder hoef ik niets te hebben...En speciaal moeders te gaan bezoeken ook niet :)

@ka: kan me idd voorstellen dat je je zorgen maakt...ben benieuwd wat de fysio zegt...

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wel... wil allemaal kado's hebben hebben hebben ;)

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Whahahahaha :p

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Als mensen nog van plan zijn om binnenkort bij de HEMA een fotoalbum te maken/bestellen: met deze code 15% korting:
    PFLQ212

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ka: Hopelijk kan de fusio wat voor haar doen en wordt ze daarna ook wat meer ontspannen ! Hier goede ervaringen met fysio toen Sanne baby was ..
    @ Franka; he bah dat is ook schrikken ja !
    @ Cm; fff wat een verhaal. Hoe is het nu met hem ?
    @ Am; schattig jurkje zeg !
    @ Ak; leuke kleren .. blazers ben ik niet zo van, maar vind ze bij andere altijd wel heel leuk haha
    @ Moederdag.. tja ik vier mijn verjaardag zondag. Dus de moeders komen hierheen..

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Verwacht hier ook geen kadootjes van de kinderen hoor met moederdag....ik koop ook nooit wat voor mijn man voor vaderdag. Komt straks wel als ze wat ouder zijn. Maar ik ga wel bloemen of een plantje of iets voor mijn moeder kopen, die is gek op bloemen en planten, en misschien bak ik er nog iets bij.

Ka, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Fijn dat er nu actie wordt ondernomen!

Akoya, goed bezig!

Cake staat in de oven, ben benieuwd, het ruikt echt lekker....

16. Amethist

Whahahahahahaha :D!

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Verder hier; soort evaluatie op het kdv gehad. Ze scoorde overal de hoogste punten.. * glim glim * maar ze beoordelen op of een kindje graag komt spelen en of ze goed slapen en eten enzo. Alleen met avondeten ging het wel eens wat minder goed en treuzelde ze nogal eens .. nou ja ze eet daar tenmiste nog. Verder speelde ze ook met andere kindjes daar maakte ik me wat zorgen over. Maar dat hoeft dus niet.

Het " slechte" nieuws is dat ik thuis zit. Gisteren mijn leidinggevende en bedrijfsmaatschappelijk werk gesproken en die waren het er samen over eens dat ik een bijna-burn-out heb en nu echt rust moet nemen en ondertussen moet gaan kijken met hun hoe straks mijn werk weer op te pakken en daarbij te voorkomen dat hetzelfde gebeurd. Dus ik mag gaan nadenken hoe dat aan te pakken. Verder ga ik ook die trajectbegeleiding doen, maar niet nu omdat ik nu w.s. verkeerde keuzes maak gebaseerd op hoe ik me nu voel. Gek genoeg gaat het thuis best OK dus het voelt een beetje als spijbelen.. maar ja op het werk ben ik super onzeker barst om het minste of geringste in tranen uit en ben ik 1 bonk spanningen dus ja .. dat houdt ik ook niet vol natuurlijk dat snap ik ook wel... baal wel ontzettend. Wilde dit zoo niet...

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris: nogmaals, goed dat je thuiszit en ff tot jezelf kan komen en goed kan nadenken hoe je bepaalde dingen graag zou willen zien/hebben. Schrijf het desnoods op.
    Fijn dat je openkaart kan spelen en dat de personen die het moeten weten het ook weten.
    Tuurlijk wil je dit niet, niemand wil dit. Maar om te voorkomen dat je straks voor hele lange tijd thuis zit met een burn-out of overspannen is het nu heel goed om pas op de plaats te nemen, je werk ff te laten voor wat het is en aan jezelf te denken! Dat werk dat komt wel weer.. belangrijker op dit moment ben je zelf!

Maar wel weer super dat S.anne het zo goed doet! Hoef je je daar iig geen zorgen om te maken...

Knuffel!

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    thanks..
    ik ga maar eens in bad.. net terug van de sportschool en Sanne is vanmiddag naar het kdv.

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van je bad!

Deel Deze Pagina