@ Kris: Geniet lekker van je bad! Verder sluit ik me helemaal aan bij Akoya. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
@kris: dikke knuffel meis: geniet idd lekker bij je bad en ook ik sluit me aan bij de mooie woorden van Akoya! Denk aan je zelf en geniet lekker van de extra tijd die je nu dus lekker voor jezelf en met S.anne hebt
Wiiiiiiii nog een klein uurtje.. pfff, dagen duren lang als je drukke ochtenden hebt en hele saaie, lange middagen . Ze zijn hier trouwens in de werkplaats op allerlei mogelijke manieren mensen aan het ontslaan.. Niet leuk! Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, omdat ze hier perse fulltime bezetting willen hebben a/d balie.. Maar de sfeer die hier hangt is echt om van te janken.
Whahahaha, nou T. laat zich de kaas ook niet van het brood eten, LOL . Ze hadden alle2 een biscuitje gehad en A.'tje was met die van haar op de grond aan het spelen . T. lag erbij en die pakt zo haar koekje af. A.'tje wilde 'm terug pakken, maar dan draaide T. zich gewoon elke keer van haar weg. Mooi niet dat A.'tje dat koekje te pakken kreeg, dus uiteindelijk heeft T. opgegeten wat er nog over was van A.'tjes biscuitje .
@am: haha die T. dat doet ie goed. kruipt hij trouwens wel al? @akoya: kan me voorstellen dat het een nare sfeer mee brengt
ARGH ik heb al voor de tweede keer in een uur de hik, irritant!! En ik ben helemaal af, I.sra wilde absoluut niet slapen vanmiddag en I.rem had niet geslapen en was aan het spelen met haar eten en pffff alles zat tegen zeg, gelukkig waren mijn moeder en zusje er maar ik heb het helemaal gehad. Het is nu eindelijk stil.
Kris wat goed dat Sanne het zo super doet! Hoe gaat het met haar verlegenheid? Goed dat je leidinggevenden aan de bel hebben getrokken en je nu even thuis bent. Natuurlijk is het niet wat je wil, maar wel goed om tijdig in te grijpen. Als je maar door blijft hobbelen ben je straks verder van huis. Lekker de tijd nemen voor jezelf en nadenken wat je wil. Akoya jeetje wat balen van alle ontslagen!! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken, maar gezelliger wordt het er niet van nee. Am hahaha die T! Die weet wel wat hij wil!
@ Pamsie: Nee, hij kruipt nog niet, hij tijgert wel als een malle overal heen. @ Eylem: Balen dat de meiden niet wilde slapen.
Zo, pfff, kids liggen op bed en ik zit eindelijk! Met mijn vader gaat het gelukkig goed. Hij is vanmiddag bij de dokter geweest en die vermoedde dat hij, doordat hij al een paar dagen grieperig was, een aanval van Vertigo (draaiduizeligheid) had. Dit kan gepaard gaan met hevige misselijkheid. We moeten het even in de gaten gaan houden, mocht het vaker voorkomen wordt hij doorgestuurd naar het ziekenhuis. Maar vooralsnog zag de huisarts daar nu geen reden toe. Dus het lijkt met een sisser af te lopen. Gelukkg! Sorry, verder niet bijgelezen. Ben echt kapot. Heb vannacht nagenoeg niet geslapen. Om de 10 á 20 minuten wakker geworden geschrokken om te zien of ik geen gemiste oproepen had van mijn moeder. Dus ik drink mijn thee en duik zo lekker mijn bedje in.
@ Caro: Wat fijn dat het nu weer goed gaat met je vader en dat de ha een plausibele verklaring had. Lekker een beetje bijslapen idd vannacht!
@eylem vervelend dat de meiden niet sliepen. @am haha dat ziet er vast grappig uit. @hier: pff lange dag morgen. wordt al moe als ik er aan denk.
heey meiden hier een actief dagje achter de rug!! ik heb toch ook een super lieve s.m ze gaf me net gewoon 50 euro voor het tanken omdat ik me tank vandaag had leeg gereden ben net een half uurtje thuis maaarrr!! ben gewoon door een kapster van rob peetooms geknipt en gekleurd voor helemaal niks!! wat dus normaal voor alleen wassen knippen en drogen al 44 euro kost en een kleurspoeling van 48 euro echt gaaf dus ben nu dus echt kapot !! maar het was echt wel super gezellig !!
kris meid je moet om je zelf denken thuis gaat het altijd beter!! omdat je dan gewoon geen stress hebt gewoon nu even lekker aan jezelf denken ! en lekker genieten van het thuiszitten en dus even lekker bij komen cm fijn dat het al weer iets beter gaat met je vader ! am haah die T herken het wel wacht maar tot die kan lopen hihi
Avond! @cm; fijn dat het het beter gaat met je vader! Vanavond hopelijk beter slapen! @am:.kleine deugniet die T.! @lm: leuk meis ! Leuke dag gehad
@Cm, Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je vader. @Kris, Goed van je werkgever dat ze je verplicht naar huis hebben gestuurd. En nu lekker je rust nemen. @Akoya, leuke kleren geshopt. @Am, Tygo slaapt sinds hij in een groot bed slaapt met een kussen. Is nog een heel dun kussen (my first pillow) @Lm, Geknipt en gekleurd door een prof. Dat is nog eens leuk. Vandaag hard gewerkt. Heb de hele keuken uitgesopt en opgeruimd (hoezo neteldrang ) de babykamer gewit dus die kan van de week ook helemaal aangekleed worden, de gordijnen gewassen en gestreken. Me vader heeft het vloertje gelegd op de voorzolder dus ook nog even alles van boven tot onder gezogen. En nu even zitten op me gemakje.
Wow de laatste en de eerste vandaag. Goedemorgen iedereen. Wat een weer vannacht zeg. Het heeft werkelijk de hele nacht geregend en niet zo'n beetje ook. Vanmorgen al meerdere brandweerauto's voorbij horen komen dus er zullen wel veel waterschade's zijn. Straks even met m'n moeder naar de stad. En vanmiddag aan de slag met de babykamer als Tygo op bed ligt. Fijne dag iedereen.