Even een klein rondje door de stad gelopen...man ben kapot! Me bekken en heuupen doen er zeer van en had het warm. Nu dus maar even braaf op me gemakje zitten en niks doen. @Akoya, Lekker bijna weekend. @Ladyzorra, Gave verjaardagskleren had G trouwens aan zeg. En gelukkig dat je weer helemaal bent opgeknapt.
@ LadyZ: Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent! En ja, raar hè om die 3 in de banner te zien staan . @ Jewe: Ja, het gaat nu echt opschieten hè! Hier weer een dagje gewerkt. Het was echt achterlijk druk, nu is het altijd wel druk, maar vandaag was gewoon echt niet normaal. Nou ja, de tijd gaat dan iig wel lekker snel .
Wat een rust hier Jewe, kan me voorstellen dat je het even gehad had. Wel lekker buiten geweest dus Akoya, jeeee weekend! LM, klinkt als een leuke dag gisteren! Hier weinig bijzonders....I.sra slaapt overdag gewoon standaard een half uur, echt zo frustrerend want ze is wel moe...en ze gaat ook makkelijk slapen als ik haar in bed leg maar na een half uur is ze gewoon weer wakker. Ze is wel echt weer aan het veranderen, slaat tegen speeltjes in de box en ligt nu te kraaien naar haar Nijntje mobiel, ligt toch alweer 20 minuutjes in de box zichzelf te vermaken dus wat dat betreft gaat het wel weer heel goed . Ga haar zo als ze er genoeg van heeft naar bed brengen, I.rem slaapt al en dan hoop ik dat ik even een paar uurtjes rust heb...
@lm: spannend wachten op de uitslag. @jewe: ja het eind is inzicht @lz: fijn weer op geknapt. fijn dat je een leuke verjaardag van G. hebt gehad. balen van het weer. @akoya: lekker weekend.
Hello ladies! Even een meeting vraagje. Wie gaan er nu eigenlijk nog wel mee? Want als we iets anders willen verzinnen, is het handig om te weten hoeveel mensen het zijn en waar die vandaan komen. Heeft iemand een overzicht? Franka misschien?
N.oa besloot vanochtend opeens dat ze geen luier meer aan wilde, maar een onderbroekje. Dus zo gezegd zo gedaan. Drie natte en één heeeele vieze onderbroek later wilde ze toch maar weer de luier aan! Haha! Ach, volgende keer beter. Ze was ook zo druk aan het spelen heel de tijd!
Is dit misschien wat? Brazzerie Abrona in De Meern - groepen - uit eten begint op dinnersite.nl, de complete restaurantgids van Nederland
Twee tips nav topics in de lounge http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/356808-tip-op-bol-com-little-people-garage.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/356794-ontroerend-filmpje-blind-baby-boy.html
@ Caro: Ja, dat is misschien wel een goede optie. Lekker dichtbij ook voor mij . @ Eylem: Dat filmpje *SLIK*, mooi zeg! En ja, die garage zag ik ook. Ik twijfel of ik 'm zal bestellen.
Am, leuk kadootje voor T.'s eerste verjaardag zou niet te lang twijfelen in ieder geval, denk dat ie snel is uitverkocht. Ik weet dat een vriendinnetje vroeger die garage thuis had (nou ja de oude versie) en dat vond ik echt geweldig om mee te spelen. Sh*t, hoor net dat mijn schoonvader vandaag in het ziekenhuis is opgenomen met een longinfectie....dat is niet goed