@Franka, Ach arme G.uusje, hou d'r maar goed in de gaten. Na wat er toen gebeurd is met Tygo heb ik het niet meer zo op koorts. Hopelijk knapt ze snel weer op. Zo 5 taarten goed bezig. Allemaal bestellingen? @Eylem, wat verschrikkelijk voor je man en jou natuurlijk. Lijkt me verschrikkelijk om dan zo ver van je ouders verwijderd te zijn. Heel veel sterkte voor hem.
Leuk zeg. Blijft ze goed liggen in d'r bedje? Ik moet zeggen dat Tygo verbazingwekkend goed slaapt in het bed. Hij komt er niet uit en is gewoon rond half 8 a 8 uur wakker en roept me dan voordat hij eruit komt. Had al hele drama's verwacht.
Ja ze slaapt er erg goed in vanaf de eerste dag tegen mijn verwachting in. Omdat het een echt peuter bedje is kan ze er makkelijk in en uit. en komt er dus wel uit en gaat dan heel lief spelen in haar kamer of ze roept me bij heyden trap hekje. Het leukst vind ik dat ze zo blij is met haar kamertje. Fijn dat T. ook zo goed blijft slapen en toch fijn dat ze jullie al wennen voordat de baby er is toch
Leuk ben benieuwd. Hoe reageerd N op de babykamer? 's ochtends is het eerste wat hij wil op de babykamer kijken en alles aanwijzen en vertellen. Zo grappig!
Heb een uur geleden mijn aanvullende bekleding van de Bugaboo kinderwagen op marktplaats gezet en nu al verkocht. Had gezet bieden vanaf 40 bied er iemand meteen 50. Nou verkocht! haha
Noelle haar oude kamer is nu de baby kamer maar wij bleven hem expres n. oude kamer noemen en hij werd langzaam omgebouwd van roze naar blauw en ze noemt hem nu zelf baby broertje kamer of de naam van de baby. En vindt hem vooral mooi en vraagt dan steeds wanneer broertje geboren wordt.
@ Eylem: Fijn dat de avonden beter gaan. Oh nee zeg, wat klote van je s.v. Ik kan me voorstellen dat je man het er erg moeilijk mee heeft. @ Jewe: Zo zeg, dat is goed zaken doen! @ Franka: OMG, 5 taarten! Respect hoor! Arme G.uusje . Hopen dat ze snel opknapt. @ Smile: WOW! Lekker roze, hihihi . Net HGT gekeken, maar ik vond het echt ZO stom dat La Paay voor die jongleerjongen koos. Die beatboxer was echt veel toffer!!!
Smile wat een ontzettend schattig bedje, een groot bed op peuterformaat . Jewe, zo dat is snel en voor een goede prijs!
Hebben jullie ooit van wasbaar maandverband gehoord? dat bestaat dus....Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken Cute Cotton
@ am nou dat vond ik nou ook die nigel vond ik niet zo bijzonder. Heb geen foto van de andere kant maar daar staat de witte lief kast en nog witte kast dus dan is hij iets neutrale Haha maar wel tegen roze muur @eylem iel wasbaar niet echt mijn ding Hihi
Hè gatsie, ik vind het echt een beetje een ranzig idee hoor. Ik gebruik soweiso liever tampons, dan iets "uitwendigs" zeg maar .
Had er wel eens van gehoord. Je hebt hier een topic van een clupje dat allerlei dingen naaien voor de babykamer. 1 van hun was bezig om zelf maandverband te maken. Tja lijkt me niks. Moet je elke keer die bloederige lapjes wassen, nee bedankt. Ben ook meer van de weg werpluiers voor de kids.
Ja het is inderdaad net zoiets als wasbare luiers, die hoef ik ook niet zonodig . Op die site staan ook condooms, ik had echt zoiets van, okee, wasbare condooms?......... maar dat zijn dus wel wegwerpdingen, haha.
whaha zou wat zijn herbruikbare rubbers. Maar ik ga me bedje in. Ben moe en Jeroen is draaien dus lekker saai hier. Alvast welterusten iedereen voor straks.
Ik ga ook, mijn man is thuisgekomen, even bijpraten en wachten tot I.sra zich meld voor de voeding en dan ga ik ook slapen. Welterusten allemaal