@ Franka; wauw 5 taarten ! Beterschap met je meisje . @ Eylem; wat naar van je sv.. ! @ Smile; echt een prinsessenkamertje van N.oelle @ trusten meiden.. ik blijf nog even op.. wordt over een klein half uurtje alweer 35 jaar. Dus.. gek.. wordt ik gewoon ouder dan mijn moeder geworden is. Die is overleden toen ze 34 jaar was. Zo`n raar idee.. maar goed we gaan het wel vieren , morgen lekker samen lunchen in de stad met Sanne ben benieuwd hoe dat gaat en zondag komt er visite
@ Kris: Bijna HIEP HIEP HOERA dus. Ik kan me voorstellen dat het een vreemd soort "mijlpaal" is. Als je jong bent lijkt 35 zo oud, en als je dan zelf die leeftijd nadert of het bent besef je pas hoe jong het eigenlijk nog is... Veel plezier op je verjaardag en ook een beetje sterkte met wat het voor je betekent en met je doet om deze leeftijd te bereiken. *SMAK*
Ja, ik ga aftaaien en mijn mandje opzoeken. Morgenochtend zal het ongetwijfeld weer vroeg dag zijn...
# kris, hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag! Snap dat het dubbel voelt! Hopelijk heb je morgen een hele leuke dag.
Kris, van harte gefeliciteerd meid! Kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Desondanks toch een leuk weekend gewenst en de zon schijnt in ieder geval! *gaap* goedemorgen, mijn eigen schuld dat ik hier zo vroeg alweer zit, had I.sra in bed gevoed om 5.00 uur en zelf natuurlijk in slaap gevallen en toen ik om 6.00 uur wakker werd wilde ik haar in haar eigen bed leggen maar zo'n koud bed vond mevrouw (natuurlijk) niet echt grappig. Dus die ligt nu in de box te kraaien tegen haar mobile. Ik moet ook gewoon gaan zitten bij de voedingen zodat ik niet in slaap val, als ik haar meteen na de voeding weer in bed leg is er niets aan de hand. Maar ja, ik kon niet echt wakker worden vannacht
@Kris, van harte geefeliciteerd meid. Hopelijk toch nog een leuke dag vandaag al is het gevoel heel dubbel. @Eylem, Ze is in elk geval vrolijk in de box
Kris: van harte gefeliciteerd! Snap dat dat heel dubbel is.. geniet van je verjaardag en ook een beetje sterkte. Knuffel. Hier niks te melden.. vanochtend naar de voetbal gaan kijken van zoontje van vriendin. J. vond het prachtig en wilde 't liefst steeds het veld op, hahaha! Fijn weekend allemaal!
@ Kris: HOERA!!! Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Eylem: Lekker vroeg uit je bed vanmorgen! Hier was het 07.20 uur voor T. wakker werd. Ik wist niet wat me overkwam . Kids liggen nu op bed en als A.'tje straks wakker is ga ik met haar naar de verjaardag van het zoontje van vrienden van ons.
Avond, of beter goede nacht Hele avond niemand geweest zie ik.. Hier g.uusje nog steeds ziek en koorts. Ze is ook huilerig, maar eet en drinkt gelukkig wel redelijk...vandaag ook workshop gegeven: was erg gaaf om te doen! Zijn mooie taarten geworden... Morgen, of beter vandaag, op kraamvisite. G.uusje blijft dan bij mijn ouders, voor baby én g.uusje even beter denk ik... @eylem: war een verschrikkelijke situatie met je sv meis!k. @jewe: goed verkocht! Slaap lekker... @smile: leuk kamertje! Is dat nou een tv an de linker muur? @kris: gefeliciteerd meis .hoop dat je leuke dag hebt gehad en moreen met de visite ook hebt!
Hey Franka; Jij ook een fijne moederdag.. Balen dat G.uusje nog steeds koorts heeft ! Hopelijk is het snel over
Fijne moederdag Franka fijn zeg dat de workshop goed ging! Leuk! Hier weinig te melden....de gewone zondag-dingetjes op de planning, iedereen onder de douche/in bad, wasje draaien, mijn moeder komt eten (ga rucola stamppot maken voor het eerst, ben benieuwd)...
Fijne moederdag iedereen. Hier een prachtig knutseltje gehad van Tygo wat hij op het kdv heeft gemaakt. Hij roept al heel de ochtend: oh mooi he mama? Tygo maakt. Daar smelt je toch van? En ook nog een bon om met zijn papa na de geboorte romantisch uit eten te gaan. Jullie nog wat moois gehad? @Franka, Die taart met die strik op fb is gaaf geworden zeg. Gaat het alweer wat beter met G.uusje? Gelukkig eet en drinkt ze wel goed. @Eylem, oh lekker rucola stampot.
Hoi meiden, sorry ik ben steeds zo druk. Iedereen eem fijne moederdag. En wat doen we nou met de meeting??
Zo! Moederdag gelukkig weer voorbij. Wat een gedoe'tje is dat zeg met 3 visites om af te leggen. A.'tje heeft vandaag helemaal niet geslapen, dus die viel tijdens het eten zowat om van de slaap. Maar goed, ze liggen nu allebei op bed, ik heb gezogen dus rust nu. Lekker hoor .
Oh *SLIK* T. gaat 1 juni voor het eerst logeren . Wel met A.'tje samen, dus dat vind ik wel fijn, maar toch...ik vind het maar spannend hoor . Mijn moeder kan dan niet oppassen (is op een vrijdag) omdat ze een weekend weg gaat met haar vriend, dus ik heb mijn vader en stiefmoeder gevraagd om op te passen en we hadden bedacht dat als ze dan gelijk bleven slapen wij een keer lekker uit eten konden gaan. Dat gaan we dus ook doen, maar dan moet ik de kindjes gewoon meer dan 24 uur missen . Ik hoop dat ik het overleef .
Hey meiden, hier een leuke dag gehad. Ben vanmorgen getrakteerd op een heerlijk ontbijtje op bed. Heb van L.ukas een prachtige zelfgemaakte vaas (melkfles) met papieren bloemen gekregen. En een briefje erbij met "ik vin je liev". Van N.oa heb ik een placemat gekregen van een gevingerverfde theepot met daarop geplakt een theezakje en een merci-chocolaatje. Met een gedichtje erbij dat mama wel een lekker kopje thee en een chocolaatje verdiend. Erg schattig! En van manlief heb ik een sporthorloge gekregen met allerlei functies erop, zoals calorieenteller, hartslagmeter etc. Ben er erg blij mee! Verder vanmorgen bij mijn moeder op,de koffie geweest en vanmiddag naar het verzorgingstehuis geweest om Oma te bezoeken en daar was mijn sm ook gelijk.