APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, moeilijk is dat altijd ja die eerste keer uit logeren. Komt vast goed.

@Cm, ah leuk lekker verwend dus door de kids.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

*SNIK* mijn kinderkledingshopgeld is nu echt op...€ 8,60 staat er nog op de rekening. En ik zit nog op een bestelling van de H&M te wachten, dus die moet ik dan maar even van de gewone rekening betalen. Klein rekenfoutje gemaakt :cool:.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, eerste keer logeren is altijd moeilijk! Maar gewoon lekker genieten van je avondje uit met grote A.!

Oh, balen van je shopgeld! Ben er ook al helemaal doorheen, maar heb er ook de kapotte wasmachine à €230 van betaald, dus dan blijft er niet veel meer over!

We krijgen nu trouwens wel die 58 euro van die eerste reperateur terug. Dus dan kan ik weer wat kopen! Niet heel veel, maar toch!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Am, oeps klein rekenfoutje. Balen dat het al bijna op is. Hebben jullie elke maand een bepaald bedrag wat jullie gebruiken voor kleding te kopen? Of gebruiken jullie daar de kbs voor ofzo?

Woensdag hebben we een bruiloft en heb daar een paar weken geleden toch nog kleren en schoenen voor gekocht...alleen heb ik dus pumps gekocht met een hak van een centimeter of 10/12. Loop ik normaal altijd op, maar volgens mij ga ik daar echt zo spijt van hebben. Maar ze waren zo gaaf. Misschien morgen toch nog maar even naar de stad om een paar plattere schoentjes erbij te halen voor het geval ik het toch niet vol houd op die pumps.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lm: balen aito stuk.

@am: eerste keer logeren is ook wel ff moeilijk

@cm: lekker verwend dus

@jewe: pff 10-12cm dat de dat zwanger aandurfde toen je ze kocht

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, zulke hakken zou ik nu, niet zwanger, nog niet eens aandurven! Haha!

@ pams, jij nog verwend met moederdag?

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Pamsie, toen ik ze kocht had ik ook hakken aan, maar niet bij na gedacht dat ik nu tegen het einde loop en de zwaarte kracht aan de voorkant zit.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Ik gebruik de KBS voor kleding voor de kids.
    Zo, dat zijn lekkere hoge hakken! Bij de zwangerschap van A.'tje heb ik tot het einde op hele hoge hakken gelopen, maar bij T. had ik zulke slappe enkels, ik zwikte al als ik hele lage hakjes aan had, dus daar ben ik toen snel mee gestopt.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, ach wat schattig allemaal, leuke kadootjes!

Am, oei, dat is wel lang inderdaad, meer dan 24 uur....!

Jewe, wow, dat soort hakken draag ik normaal niet eens :D

Hier ook een leuke dag gehad. Begin van de middag mijn moeder opgehaald en naar een theetuin hier in de buurt gegaan en daar van het zonnetje genoten. Ze hadden er eenden en kippen en een pony dus I.rem was in haar element, die wilde het liefst de hele middag achter de eenden aanrennen. Maar ze hadden geen hekje om de vijver dus dat was niet zo handig. Daarna nog een ijsje gehaald en hier gegeten met z'n allen. Erg gezellig. Mijn moeder had namens I.rem en I.sra een kadootje voor mij gekocht, Cote d'Or chocola (daar gaat mijn goede voornemen...) en een beker voor mij met bijpassende tuitbeker, hahaha.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cm: ja hier ook verwend de kids hadden mooie knutsels gemaakt en ik heb ern dvd gehad. Friends with benefits.

@jewe nee snap ik. Maar even laten staan tot na de bevalling.

@eylem: ook lekker verwent dus

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Iedereen goed verwend gisteren en de kindjes zijn extra lief geweest ;)? Hahaha!

Wat een heerlijk weer gisteren, ben gewoon een beetje verbrand..

Nu weer aan het werk.

Hoe is het hier?

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey goedemorgen !

akoya werkse
    en de rest die moet werken !!

gister van N een houte spatel gekregen die ze geverfd heeft
    met een super lief gedichtje erbij

zo de kangoo is verkocht !!
    echt een lachertje we krijgen er nog 400 euro voor !!
    en woensdag gaat A met zijn zwager naar amersfoort om voor een zafira te kijken !
    Marktplaats.nl > Opel Zafira 1.6 Elegance 7 Zitplaatsen (bj 1999) - Auto's - Opel hier gaat ie voor kijken

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das snel geregeld Lovely! Beter!

Pfff ik heb nu al niks meer te doen.. Verschrikkelijk! Ik laat het maar niet teveel merken/doorschemeren, want dat is ook weer niet goed. Dus dan maar weer ff internetten ;).

Ik heb gisteren trouwens een tas van J. gekregen en daarvan heeft ie de voorkant helemaal zelf vol gekleurd. Echt leuk! Hij riep ook de hele dag ''J. maakt, voo Mama!'' Echt schattig, helemaal trots. En van mijn zusjes hebben we (manlief en ik) een strippenkaart ;) gekregen met 8 x een oppas-tegoed. Dus dan kunnen manlief en ik 8 x wat leuks gaan doen en mijn zusjes komen dan oppassen, leuk/orgineel idee! Maar moet ik opmaken voor 13-11-2012 (half jaar geldig), 8 x weg en dus 8 x J. naar oppas. Denk niet dat ik dat ga halen (weet ik wel zeker ;)).
    Maar goed, gaat om het idee dat manlief en ik wat meer samen gaan doen..

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    akoya a wat lief !!!
    en lief van je zusjes
    weet je wat je te doen staat hihihi

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Akoya, haha leuk die strippenkaart. Als jij ze niet op krijgt doe mij er dan een paar misschien werkt het ook bij mijn zusje? :D

@Lm, Hopelijk is het wat de nieuwe auto waar ze naar gaan kijken. Zit je in elk geval niet zo lang zonder auto.

Hier vanmorgen al een waje weg gedraait en lekker buiten gehangen. Boodschappen zijn ook gedaan. Zit nu nog een wasje in de machine en straks even Tygo zijn kamer schoonmaken. Maar nu heel even genieten van een bakkie leut zoals wij brabo's dat zeggen (koffie)

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    arghhhh ik heb hele lieve schoonouders hoor maaar afentoen kan ik ze wel schieten

paar maanden geleden vertelde we dat we rond deze periode voor een andere auto wouden gaan kijken deawoo tacuma!
    dat moesten we niet doen was te klein enz..

toen zeiden we een zafira
    komt me s.v ja die is wel duur in de wegenbelasting enzz bladiebla

dus ik weer voor een tacuma
    zegt ik zou voor een stationwagen kijken
    het is niet erg dat ik er kriegelig van wordt maar hij maakt A zo onzeker
    ik heb nu de knoop doorgehakt we gaan gewoon weer voor de tacuma dat was ons 1ste keus paar maanden geleden

pff even die frustratie eruit hahah

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag!

@ jewe, al lekker druk in de weer geweest! Is Tygo naar de oppas?

@ lm, fijn dat je waarschijnlijk zo snel weer een andere auto hebt.

@ franka, hie is het nu met G.uusje? Knapt ze al een beetje op van de ab?

@ akoya, balen dat het zo rustig is op je werk. Hoewel, een keertje lijkt me wel lekker! Ik ben op mijn werk altijd aan het rennen en vliegen om allles af te krijgen!
    Wat lief van je zusjes!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely: tja.. schoonouders, je krijgt ze erbij he.
    Bakkie leut: heerlijk! ;)
    Caro: jij vroeg of ik al een afspraak had staan bij de psych, ik mag 31 mei voor een intake, dus ben benieuwd.
    Jewe: en al wat kunnen wennen aan je verlof?

Nou ik heb gelukkig weer het e.e.a. kunnen doen :D. Dadelijk pauze en dan vliegt de tijd altijd voorbij (na de laatste pauze), dus het is weer meegevallen ;).

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: mijn jongste zusje had er veel werk van gemaakt, het is een echt kaartje (lijkt op pinpas) met daarop 8 rondjes en op de achtergrond staat J. zijn hoofd, ook de namen vd pashouders staan erop, geldigheidsdatum.. en iedere x dat ze oppassen knippen ze een gaatje in 1 van de 8 rondjes. Hihihi.
    Misschien moet je het zo wel vertellen tegen je zusje, zo van ''leuk idee!'', of snapt ze die hint niet?
    Mijn zusjes hebben het dus onder het mom gedaan van die bijna scheiding bij ons.. en dat ik dus ook heb geroepen dat we zo weinig/eigenlijk niks samen meer doen.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Cm, nee Tygo is gewoon thuis. Alleen op vrijdag gaat hij naar het kdv.

@Akoya, Is wel een heel leuk idee van je zusjes.

@Lm, schoonouders...tja je krijgt ze erbij...:cool:

Net even met Tygo naar het hertenkamp geweest. hertjes voeren vond hij geweldig.
    Zal nu maar eens aan het eten gaan beginnen. Begin nog goed te worden in mijn rol als thuismama en huisvrouw :D

Deel Deze Pagina