APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, en bevalt het een beetje thuis? wel lekker zonder haasten he!

Akoya, wat een origineel kado!

Hier een prima dagje achter de rug, veel kunnen doen en lekker in het zonnetje gewandeld. Morgenochtend komt een vriendinnetje op de koffie die ik al 2 jaar niet meer heb gezien geloof ik, dus goede reden om even schoon te maken haha.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Rustig hier vanavond...

Ik voel me heel de dag al zo gaar als een aap, dus ik hoop dat ik niet ziek ga worden. Vanmorgen kotsmisselijk, maar dat komt volgens mij van mijn eisprong, zeer hoofd, zeer lijf, algehele lamlendigheid en nu ook nog zere holtes. Zucht...

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, kan er idd wel aan wennen dat thuis zijn. Leuk zeg dat ze langs komt naar zo'n lange tijd. Genoeg om over te kletsen in elk geval.

@Am, oh balen dat je je zo gaar voeld. Hopelijk wordt je idd niet ziek.

Eindelijk is de verbouwing zo ver klaar. Vandaag alles aan de muren laten hangen, dus alle kleine dingen zijn ook zo ver afgewerkt. Heb net nog even het kleine kamertje helemaal opgeruimd en schoon gemaakt. dat kamertje werd tijdens de verbouwing echt gebruikt om alles in te proppen wat in de weg stond. Je wil niet weten hoe stoffig en vies het daar was :cool: Maar het resultaat mag er zijn, het is weer een echte bruikbare kamer. :D

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    am hopenlijk ben je niet zieker geworden

eylem aan de schoonmaak
    gezellig morgen met je vriendin

zo we hebben een nieuwe auto!! een deawoo tacuma uit 2002 met nog maar 119000 op de teller
    airco trekhaak
    airco deed het alleen niet maar die gaat die man vandaag maken
    en hopenlijk kunnen we hem vanavond op halen !!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eylem: veel plezie rmet je vriendinnetje..
    Am: ohh nee niet ziek worden mop! Knuffel!
    Jewe: joepie! Einde verbouwing, heerlijk! Kun je straks optimaal genieten van de kraamtijd, alles af.. Fijn!
    Lovely: spannend nieuwe auto!

Hier niet zoveel te melden.. weer aan het werk, morgen nog een dagje en dan samen met m'n mannen een heerlijk lang weekend met allemaal leuke plannen. Volgende week vrijdag vertrekken we voor 5 dagen richting Zeeland, heb er nu al zin in :D.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het onweert hier! bah....ook net nu de meiden allebei op bed liggen. Hopelijk slapen ze er doorheen.

Bezoek van vriendinnetje was gezellig, zij heeft twee zoontjes en de jongste was mee, die is nu 2,5 maar wat een verschil zeg, jongetjes en meisjes....Of dit jongetje was gewoon druk of I.rem is rustig maar hij was echt lastig, met deuren slaan, in I.rem's gezicht schreeuwen (om haar te laten schrikken, echt expres), en dat terwijl mijn vriendin echt wel redelijk streng is in de opvoeding. Nou ja, hij was natuurlijk niet alleen maar vervelend, maar het verbaasde me gewoon dat hij in dat uurtje dat ze hier waren zich zo gedroeg.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah Eylem.. Hier heb ik nog zo'n druk baasje in huis, niet normaal wat een energie hij heeft zegt, gaat maar door en ook altijd uitproberen wat ie kan doen (grenzen opzoeken) en oren? Die doen het nog niet hoor.

Maar weer lekker bijgekletst dus? Gezellige ochtend achter de rug en nu ff rust in de tent. Hopelijk slapen de meiden er doorheen..
    Hier nog niks te bekennen qua onweer oid. Maar ze voorspelden het wel; onweer, hagel, harde windstoten.. Lijkt wel herfst zeg!

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag meiden,

Nou, met g.uusje gaat het weer wat beter: ab slaat goed aan en ze is dus vandaag weer naar de opvang.

Het was gisteravond nog even spannend of t.omas niet ook ziek zou worden, aangezien hij met 38.6 huilend in bed lag. Hij heeft nog even bij ons op de bank gezeten en werd vanochtend ( gelukkig) wakker zonder koorts...

ZUl je net zien: manlief gaat zaterdag voor een volle week ( dus tot zaterdag erop) naar het buitenland en zit ik met 2 zieke kinderen...OUders zijn vandaag ook voor een week op vajkantie, dus ook geen hulp in de buurt...

@akoya: wat een ontzettend lief idee van je zusjes zeg, die strippenkaart! Goed gebruik van maken hoor!

@jewe: heerlijk, lekker thuis aanrommelen...zag ik nou goed dat
    jouw zusje ook franka heet?!?

@am: oh niet ziek worden meis!

@eylem: was lekker buiten gisterne he! Ik ben er ook even lekker uitgewandeld met g.uusje...

@lm: fijn een nieuwe auto!!

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    G.uusje heeft gisteren trouwens het nee schudden ontdekt: echt kei lief. Gaat ze je heel serieus aan zitten kijken en dan met haar hele hoofd en bovenlijf nee schudden en dan heel hard lachen haha: heerlijk!

10. Amethist

@ Akoya: Wat lekker zeg 5 dagen weg met z’n 3-tjes. Waar gaan jullie heen?

@ Eylem: Gezellig een vriendinnetje op bezoek. Volgens mij merk je echt wel verschil tussen jongens en meisjes. Jongetjes zijn vaak echt van die stuiterballen, terwijl meisjes toch wat rustiger zijn. Dat is iig wat ik zie in mijn eigen omgeving.

@ Franka: Fijn dat G.uusje weer wat opgeknapt is. En dat T.omas vanmorgen weer koortsvrij was.

Nou, niet ziek, maar ook niet helemaal jofel. Op zich gaat het wel aardig, maar als ik teveel doe (denk: sjouwen met de duo, kids inladen, lopen naar mijn werk, daarna lopen naar Hema, lopen naar huis, duo weer sjouwen, tafel dekken, 2 kinderen op bed leggen) dan voel ik me toch wel garig. En ik heb ook absoluut geen eetlust. Nou, da’s ook best een unicum voor mij :D.

Sowieso is het mijn dag niet volgens mij; ik heb weer een hele zere rug, uit een nieuw shirt van A.’tje is de vlek er niet uitgegaan en de kat heeft halen getrokken aan mijn nieuwe plaid. Zuchterdezucht…nu dus maar lekker op de bank languit en die bult was die ik nog moet opvouwen *JANK* ligt er donderdag vast ook nog wel ;).

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: wij gaan naar Retranchement (in Zeeland ligt dat). Heerlijk!
    He bah zeg, vervelend dat je je niet lekker voelt, niet helemaal in je hum dus, hopelijk morgen een betere dag!
    Hmmz ja, de was loopt helaas niet weg :(.

Franka: ohh gelukkig; G.uusje a/d betere hand en T.omas koortsvrij wakker geworden, wordt een pittig weekje voor je dan? Zonder hulptroepen in/vlakbij huis?
    Hahaha, wacht maar totdat die tante nee gaat zeggen, kun je je borst natmaken volgens mij, best een pittige G.uusje he?

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka oh wat schattig, dat nee schudden!! Haha. Ik zie het zo voor me :)

Akoya, lekker zeg, even een weekje weg! En het weer wordt beter! Nou inderdaad wat een tomeloze energie zeg. Ik dacht dat I.rem soms druk was maar daar ben ik van teruggekomen, haha.

Am, he jakkes, dat klinkt allemaal niet echt fijn. Lekker rustig aan doen! Die was loopt niet weg ;)

Jeetje, ik weet niet wat me overkomt. Allebei de dames liggen al anderhalf uur te slapen, tegelijkertijd! Ik zit me serieus te vervelen, haha.

13. Amethist

@ Akoya: Retranchemant :(, is dat een plaats (als in stad/dorp)? Hihihi, echt nog NOOIT van gehoord...

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een plaats.. Ligt vlakbij de plaats Sluis.
    Retranchement is een plaats in de gemeente Sluis in het westen van Zeeuws-Vlaanderen die ligt aan de grens met België tussen het Belgische Knokke-Heist en het Nederlandse Cadzand.

Eylem: hahahah! Geniet ervan nu het kan.. ff you-time :D.

15. Amethist

@ Akoya: Ok dan, nou zeg, het klinkt wel behoorlijk exotisch :D. Gaan jullie in een bungalow ofzo?

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn ouders hebben daar een huis voor 12 personen, we gaan met mijn ouders dus ;), mijn zusjes en hun partner, ik, manlief en J. natuurlijk, ow en de hond van mijn ouders.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk zeg Akoya!

Jeetje....er komt hier echt een douche naar beneden, niet normaal. En het onweert ook weer. Zucht. Lang leve de Nederlandse zomers!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar zeg! Hier is nog geen druppel gevallen..
    Dat het maar wegblijft. Bah!

Dat ze maar 's opschieten met die zon en 20+ temperaturen!

19. Amethist

@ Akoya: Leuk zeg!!!

@ Eylem: Zo, gaat lekker tekeer dan bij jullie. Hier is het hartstikke droog. En dat terwijl wij hemelsbreed niet eens zo ver bij elkaar vandaan wonen.

20. Amethist

Nou idd! Ik ben dit weer echt zo kotsbeu :x! A.'tje heeft gewoon elke keer nog maillots aan, want leggings met blote voetjes vind ik echt veel te koud. Maar ja, de meeste maillots zien er ook niet meer uit, want die heeft ze heel de winter natuurlijk al aan gehad. En nieuwe kopen ga ik nu ook echt niet meer doen...

Deel Deze Pagina