APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

We zijn weer bijna toe aan een nieuw deel zie ik. Dan mag er wel weer eens wat meer gekletst worden hoor, want het is zo rustig de laatste tijd :(.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @akoya: ja, g.uusje is en wordt volgens mij echt een dametje die precies weet wat ze wil en dat ook laat merken...

Heerlijk, dat je er even tussen uit gaat!

Mijn ouders stelden ook voor om met pinksterweekend naar Zeeland te gaan, dus wie weet zien we elkaar nog haha...Ze zijn vandaag vertrokken naar Spanje voor een week: mijn vader voelt zich nog steeds niet echt lekker en moest echt even bijkomen in de zon...

@am: ja balen van dat weer he: gatver! en leggings met sokjes? heeft g.uusje ook aan...

@eylem: wat een luxe he allebei op bed...heerlijk...

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Ik doe wel sokjes bij de leggings aan als we gewoon thuis zijn, maar als we weg moeten en ze heeft van die sokken in haar halfopen schoentjes dan vind ik dat eerlijk gezegd en geen gezicht. Dus dat doe ik dan weer niet...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het regent hier zowat al de hele dag :( maar goed, gelukkig gisteren van de zon genoten...

Sokken in half open schoenen vind ik inderdaad ook niet zo leuk, maar ik doe het toch, want blote voeten in schoenen vind ik voor die kleintjes ook niet echt comfortabel. Wordt ook zo zweterig in de zomer. Heb nu veel effen witte sokken en dat kan wel met de witte ballerina's die ze nu heeft.

Franka, hopelijk voelt je vader zich in de zon wat beter!

I.rem is inmiddels wakker en I.sra slaapt nog steeds...wat een luxe vandaag. Heb ook alvast zoveel mogelijk het eten klaargemaakt :) ga voor het eerst aardappels roosteren in de oven, lijkt me echt lekker, hopelijk lukt het een beetje, zit nog steeds te klooien met mijn nieuwe oven, hij wordt niet echt heet. Moet hem standaard sowieso 20 graden warmer zetten dan het recept aangeeft.

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ikke snap...Ik heb bij G.uusje altijd alleen maar sokjes aan ( of die slofjes van de hema, maar die zijn dicht)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou inderdaad! Veel meiden zijn er maar weinig! Wonder ook al een tijd niet gezien? En Ingrid, Chloe, Mirjam, Marijn...

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen van je oven dat ie het niet optimaal doet.. Lekker hoor dat I.sra nu zo lang slaapt, heb je toch wat meer je handen vrij.

Am: nou inderdaad, ik wordt hier haast nog depressief van (ben weergevoelig typje ;)) en ik houd zoveel van zon en warmte.. En dan nu dit; het is Mei (hallo!) en we hebben kou en regen en wind, bah bah!

Hier trouwens ook nog geen druppel gevallen.. Die Piet zit er weer mooi naast.

J. heeft dus sandaaltjes, vrij stug leer, die krijgt ie nu iedere dag in huis aan met sokken erin, om ze in te lopen, straks als het lekker weer wordt (hoop heel snel) dan krijgt ie ze aan met blote voetjes, geen sokken erin.. Sokken in sandalen, nope! Krijg ik zo'n geitenwollensokkenidee van. Hahaha!

En dat dat lekkere weer opschiet, straks past J. niks meer van al dat nieuwe zomerspul, GROM! In 2 weken tijd 2 cm gegroeid! Hij is nu 93 cm en 15 kilo (bonkie!).

Franka: nou inderdaad ff lekker om dan de zon op te zoeken in Spanje, groot gelijk hebben ze hoor! Hey leuk, waar zouden jullie dan heengaan met Pinksteren?

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, wat een reusje hey die J.! Ben ook benieuwd hoe lang I.rem nu is en hoeveel ze weegt....van I.sra trouwens ook maar met I.rem ben ik al heel lang niet geweest. Moet volgende week met allebei tegelijk naar het CB, dubbele afspraak, handig, maar ik neem wel mijn moeder mee anders weet ik niet hoe ik ze allebei uit moet kleden en bezig moet houden EN met de arts moet praten, haha.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad erg rustig de laatste tijd. Daar ben ik zelf ook schuldig aan hoor, maar ik zat wel echt TE-veel achter internet.. Iedere avond en ieder vrij uurtje. Dus daar ff de rem op gezet.
    Nu ga ik alleen maar achter de laptop als J. slaapt, of op mijn werk of als ik alleen ben 's avonds. Ik kan trouwens als J. wakker is ech tniet meer achter de laptop kruipen, dat laat ie niet toe (draakje :)). Juist dan gaat ie vanalles uitspoken. Ook als ik bijv. aan de telefoon zit, dan weet ie gewoon dat ik niet (goed) oplet en maakt er gretig gebruik van.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eylem: nee inderdaad, dat wordt 'm niet, slim dat je je moeder meeneemt!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: heb ik vorige keer ook gedaan: dubbele afspraak...wel zo makkelijk! maar dat gaat goed hoor alleen...je bent toch niet met allebei tegelijk bezig en t.omas die vermaakte zich prima met al het speelgoed..

@akoya: ehm staat me iets bij van serooskerke, maar weet het niet zeker meer...

en idd rustig: napoleon ook al een tijd niets van gehoord en surf ook niet...

Ben hier de shirtjes maar gewoon met longshirt eronder of vest erover an gaan doen...vorig jaar heeft hij ook bijna niets aangehad...zo zonde...(en maar blijven kopen hahaha)

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @smile: hoe is het bij jou? alles nog rustig of nog steeds last van voorweeen?

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben trouwens echt 'bang' dat I.rem niet genoeg is aangekomen, ze is wel in de lengte gegroeid volgens mij maar sinds de vakantie in Turkije is ze afgevallen geloof ik, ik zie echt haar ribben zitten nu als ze haar armen omhoog doet. En dan valt ze uit de curve want ze zat al op de onderlijn. En ik heb niet zo'n zin in een preek van het CB, want ze gaat toch niet meer eten dan ze nu doet. Nou ja, we zien het wel...

Akoya, logisch hoor dat je even wat minder online bent, geeft toch ook niet? Ik moet er ook voor oppassen dat ik niet elk vrij moment erachter zit.

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Hi meiden

@franka leuk eerste workshop gedaan. hopelijk kun je er snel weer 1 geven.
    Haha inderdaad op de foto zie je een tv op N.oelle haar kamer. Die hing er nog omdat het onze slaapkamer was. We halen hem niet weg vanwege gaten in de muur en dan hangt hij er vast voor over paar jaar.

Weer hier schijnt de zon gelukkig.

@akoya heerlijk even 5 dagen er tussen uit.

@jewe fijn dat alles nu klaar is.

Hier nog steeds alles rustig helaas. wel veel voor weeen maar zet niet door. ben lekker druk met N.oelle nog even vol de aandacht geven en heerlijk nestelen in huis en alles blijf ik schoonmaken.

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @smile: hahaha oh ok, ik zag het en dacht zie ik dat nou goed haha!

En de 2de workshop staat al gepland :D 3de en 4de zitten in de pijpleiding ( nog even een datum plannen :))

Jammer dat alles nog rustig is....wordt er wel tijd voor ;) Wel lekker nog even nestelen...

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ak; lekker weg.. het weer kan alleen meer beter zijn dan nu en Retranchement is heerlijk !! Heb ik jaren vlakbij gewoond ( als kind dan.. ) Oh wat groeit hij hard zeg.. ! Balen dat ze dan maar zo kort in kleertjes kunnen he... hier ook hoor. maatje 98/104 zit meestal het beste.. !
    @ Am; speciaal daarvoor heeft Sanne nu dus ook sneakertjes.. KEI leuke trouwens vind ik en niet eens zo duur; KEEN Footwear - Mobile
    ( balen zie nu dat ze ondertussen nog meer hebben en daar staan ook nog best leuke tussen.. )
    regen; nou hier is het me toch een POKKEWEER... vanmiddag toen ik boodschappen ging doen was het de heenweg gewoon glad van de hagel en terug was de weg amper te zien omdat er zo`n laag water op stond en het houdt maar niet op... BAH!
    @ Eylem; tja wat kan je eraan doen als ze niet genoeg aangekomen is... lastig..

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh maar ze zijn ook ineens 10 euro duurder... vreemd maar dat is dan weer wel leuk..

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Franka leuk zeg dat de workshops zo goed beginnen te lopen !

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden

zo wat groeien jullie kindjes T zit net in 92 !

zo hier terug van het ziekenhuis hoeven nou niet meer terug voor T zijn handje het ziet er goed uit

zo hondenvoer in huis
    nu nog even opruimen en dan patatjes eten

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Smile dat het niet doorzet, ach dan heb je nog ff alleen de tijd voor N.oelle, zal voor haar straks ook best wennen zijn.. Gelukkig passen die kleintjes zich snel aan.

Franka: ja hier ook t-shirts met romper met lange mouwen eronder, ook blousjes met korte mouwen combineer ik nu met lange rompers eronder, maar tis alleen zo jammer van die gave tuinbroek met driekwart pijpen en die gave shorts en die hempjes, jank!

Kris: GILLLL wat een gave site van die schoenen! Wel klote dat het alleen via Creditcard kan.. hebben we niet.

Tja Eylem, je kan moeilijk alles erin proppen. Ik merk trouwens wel dat het echt met fases gaat; J. eet nu weer erg slecht en je ziet hem gewoon dunner worden, maar ik heb echt het idee dat dat steeds met ups en downs gaat. Zul je zien, over een tijdje komt I.rem vanzelf weer aan en eet ze beter. Ze groeien of in de lengte of in de breedte en niet tegelijk (is mijn ervaring dan).

Kris: maat 98/104?!?! Wooow dat heeft J. nog lang niet, die past nu sinds 2 weken maat 92 echt ''goed''.

Waah, tis al bijna 5 uur.. Ga ik hier eens afsluiten. Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina