Mirjam: je kan het meid! Weet zeker dat hij trots op je is! Denk maar aan dat niet te slimme meisje! Franka: wauw, grote meid al! Sterkte. Ingrid: whahahaha, anders even bij die chinezen op de bank slapen
gooi gewoon de achterbank plat, matrasje erin, hebben een dvd speler in de auto dus filmpjes mee en ik vermaak me wel
Goedemiddag! Eylem nog niet aan het bevallen zie ik. Ten minste, vanmorgen nog niet! @ lz, jeetje, jij zult inmiddels ook wel gebroken zijn! Hopelijk is hij u snel van de jeuk af! Neem jij wel genoeg stickers mee dan zaterdag! Want het zijn vier rondes, dus wil wel na elke ronde een sticker als ik mijn bordje leeg heb! @ mir, joh, je gesprek gaat vast prima! Toch ook wel fijn dat hij zich interesseert in jouw werk! En wel zwaar irri van die verkeerde afspraken allemaal! @ ingrid, hihi, zie he daar al helemaal staan op de parking. Even in je badjas met je toilettas onder je arm naar de toiletten om je klaar te maken voor de nacht in je auto! Haha! @ franka, fijn dat alles goed was bij het cb! Hopelijk helpt dat drankje en ben je zaterdag weer fris en fruitig!
even gauw doorgebladerd.. Eylem nog niet bevallen.. Franka; vervelend zeg die jeuk ! Hoop voor je dat jullie alletwee snel weer opknappen . Mirjam; klinkt niet erg gezellig op het werk.. Nog geen Pb gehad... wordt er wel nieuwsgierig van.
Hier; gisteren op mijn werk door het kdv gebeld dat Sanne ziek was geworden of we haar konden komen halen. Ze had 39 graden koorts. Gelukkig kon wes vrij nemen. Ik vandaag alles afgezegd, maar er lijkt nu niets meer aan de hand beetje vreemd dus. Gisteren wilde ze ook niets eten ( zelfs geen banaan... ) en vandaag heeft ze ook weer gewoon pap fruit en net twee boterhammen op.. dus ja.. ik weet het ook niet
Hier vanmorgen met mijn moeder naar de Makro geweest en spullen ingeslagen voor N.oa d'r taart. Veder eigenlijk nog niets gedaan! N.oa ligt nu te slapen en L.ukas speelt bij een vriendje, dus ik zit heerlijk even op de bank te niksen! Straks komt er nog een vriendinnetje langs met haar dochtertje. En L.ukas gaat vanavond bij opa en oma logeren.
Nou het gesprek ging niet door.. Tenminste het gesprek wel, maar m'n beoordeling niet Gelukkig maar want het was tegen lunchtijd en ik had zo'n honger dat ik het enigzins afgeraffeld heb Kris: Gek he bij die kleintjes, de koorts kan zo weer weg zijn. Wel fijn dat ze beter is. En nu heb jij een lekker rustig dagje of niet ?
Zo hier terug van boodschappen doen, manlief is nog ff naar utrecht wat halen. Hebben de boodschappen van schoonouders gehad.. echt t lijkt wel alsof ze het zo goed willen maken. We hebbe heel duidelijk gezegt dat we liever hebben dat de band gewoon beter word maar ze stonden er op de boodschappen te betalen.. onder voorwaarde dat minimaal de helft naar laetitia dr spaarrekening ging. nou prima toch K moet er wel erg aan wennen maar vind het wel heel fijn.. @Franka hopelijk word je snel beter meid! @Mirjam haha dan is het wel fijn dat je neit beoordeeld werd
Whaaaaa!!!!! Stuiter-de-stuiter-de-stuiter ik heb dinsdag ook nog een sollicitatie!!!!!! Ben zooooo blij!!!! Zegt natuurlijk nog niks want het is maar een gesprek maar na al die afwijzingen na een brief ben ik hier al super blij mee!!!!! Ga nog even verder stuiteren!!!
spikkel; lijkt me raar ja. Maar op zich wel fijn toch ?! Ingrid; wat een goed nieuws ! Ik ga voor je duimen.. Niemand die mij iets over de pb-tjes kan vertellen ??
Dank je!! PB is afkorting van prive bericht, die worden hier regelmatig verstuurd Grapje, je krijgt zo pb!!
Lau, kan me voorstellen dat het erg wennen is maar ze proberen het iig wel!! Dat is natuurlijk altijd goed!
@ingrid ja precies dus ik heb ook zoiets van als dat hun manier van goed maken is nou prima dan. @Kris ja fijn is het zker kunnen het goed gebruiken @hier zo ook alweer gestofzuigd en speelgoed verwisseld dus lekker bezig vandaag
zoo ik baal.. had toch pas een uitstrijkje laten maken ( weet eigenlijk niet of ik dat hier verteld heb.. ) het was nogal gênant omdat het niet lukte. Die assistente was aan het prutsen deed onwijs zeer. Uiteindelijk de huisarts erbij nou ja heel gedoe.. nu krijg ik dus de uitslag; Niet te beoordelen. Moet het opnieuw over 4 weken... bel ik de huisarts om uitleg te vragen zegt ze; dat hoeft niet perse te betekenen dat het helemaal niet goed is hoor.. Dus nu ben ik ook nog ongerust.. maar ja pas over 4 weken hier kan ik er lekker 4 weken tegenaan hikken en dan weer drie weken wachten op de uitslag en ik wil dat onderzoek gewoon niet meer.. VOnd het pijnlijk vervelend en gewoon heel erg naar. !
Kris: Oh bah, wat balen dat het nog een keer moet :x Maar niet te beoordelen, betekent echt puur dat het uitstrijkje niet goed gelukt is en zegt helemaal niks over de uitslag. Komt vast helemaal goed !