@ Kris: Pfff, lekker balen van dat uitstrijkje. Ik moet ook nog een afspraak maken om een uitstrijkje te laten maken. BLEGH!
Hier ook nog, heb het elke x nog kunnen uitstellen omdat ik zwanger was of net bevallen maar ja dat gaat nu natuurlijk niet meer lukken
Whahaha vanochtend nog niet maar inmiddels geen idee maar dat zal je inmiddels zelf ook al hebben gelezen
Nee hoor, ik ben er nog....Net I. onder de douche gezet dus daar van aan het bijkomen, pffff. Ik durf het niet eens meer te doen als ik alleen thuis ben, bang dat ik niet meer overeind kom ofzo. Gelukkig is mijn man superlief en behulpzaam. Hij heeft net ook het hele huis gestofzuigd. Ingrid wat goed dat je op nog een gesprek mag komen! Spikkel jeetje ja, dat zal wel even wennen zijn, maar wel fijn dat het nu zo kan. Kris wat balen, nog een keer een uitstrijkje....misschien dat de HA het dan zelf kan doen dat het wat minder pijnlijk is? Weet niet? Nou ik ga nog even op adem komen en dan aan het eten beginnen, is gelukkig al deels klaar....Dus dan weten jullie dat ik ongeveer 2 uurtjes weer offline ben
Am, ik ben het heeeeeelemaaal met je eens hoor dat het een leugen is dat je borsten niet kleiner worden van borstvoeding! Al mijn bh's van voor mijn zwangerschap zijn me gewoon te groot! En als ik foto's terug kijk van toen ik nog borstvoeding gaf dan word ik helemaal verdrietig... Ik mis mijn decolleté haha.. Oohja ik zie ook een lijstje voor zaterdag.. Ik kan niet Grapje!!!!!!!!!!!! Natuurlijk ben ik er! En ik ben gek op sushi! Eylem, oh wat kan ik me goed voorstellen hoe moeilijk je het platliggen vindt! Maar wat de rest ook al zegt het is wel echt belangrijk! Echt even voor jezelf kiezen, en heel goed naar je lichaam luisteren! Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt tot over twee uurtjes! hahaha... Je begrijpt wel dat als er nu iets gebeurd waardoor het langer duurt, er weer paniek in de tent is Pams, wat asociaal dat ze zonder te overleggen of uberhaupt te laten weten je dienst omzetten! Lekker ook mannen hé, met de verkeerde pil thuiskomen Spikkel, pfff dus je was optijd wakker haha.. LM, voel je je inmiddels al wat beter? Er heerst van alles, ik heb zelf ook buikgriep Hou al twee dagen mijn eten niet binnen, erg irritant! Beterschap!! Mirjam, whahaha 4 meter ontsluiting!! Dat zou Ray gezegd kunnen hebben Geweldig! J. had er met zijn armen wijd uit kunnen komen Wonder, ooh wat gaaf zeg! Die outfit voor E.! Te cute! Ik hou van petticoats! LZ, proest!! Jeeeeeej ik wil een sticker verdienen!! hahaha.. Lekkere droogkloot ben je ook altijd hé Wat onwijs sneu voor G. toch! Dat arme mannetje heeft het echt zwaar te pakken!! Ingrid, Jeeeej een sollicitatie!! Spannend!! Franka, fijn dat G.uusje weer goedgekeurd is! Kris, wel fijn dat Sanne zich vandaag weer beter voelt! Ondanks dat je al vrij had genomen, zul je altijd zien! Nou dan maar lekker een rustig dagje! Wat k*t van je uitstrijkje! Zoooo bijgelezen Nu ga ik zo maar eens even eten koken haha..
Even snel: @ingrid: jeeh nog een gesprek wat gooed!!!!! @kris: balen zeg van dat uitstrijkje, maar net wat mirjam zegt,l niet te druk over maken ( hoe moeilijk dat ook is) @chloe: haha, sudo smerende deugniet!! Nu T.omas op bed leggen: heeft net mooie tekenigen gemaakt en nu tijd voor bed. G.uusje wordt door manlief in bad gedaan...
@Ingrid: wowie jij bent lekker bezig zeg! Ik heb helemaal nog niets gehoord...(ben wat ongeduldig van aard). Hopelijk komt er iets uit! @Kris: balen van dat uitstrijkje! @Cupmaat: nou na de zwangerschappen cupmaat zero! @Chloe: hahahahaha leuke foto!! Enne super gezellig dat je meegaat! @Hier: pffffffffff echt een super drukke dag gehad. Moest onverwachts toch nog naar mijn werk voor een overleg...grrrrrr heb me zoooooo lopen irriteren...Maar goed...nu avond gelukkig!
Aloha! @ kris, oh balen van dat uitstrijkje! Misschien kun je het de gyn laten doen? Die hebben er ook wat meer ervaring in, dus gaat het misschien wat makkelijker! En probeer je niet druk te maken? Ik vond dit toen ik googlede op "uitstrijkje niet goed te beoordlen" Pap 0 Het uitstrijkje is niet goed te beoordelen, vaak omdat er te weinig cellen aanwezig zijn. Soms zijn er onvoldoende endocervicale cellen. Ook kan er te veel bijmenging van bloed zijn. Het advies is bijna altijd om het uitstrijkje te herhalen. Meestal is er dan een normale uitslag. Een enkele keer lukt het ook volgende keren niet een goede kwaliteit van het uitstrijkje te krijgen. De huisarts kan u dan naar de gynaecoloog verwijzen. @ mirjam, gelukkig kwam je manager niet bij je gesprek zitten met je knorrende maag! Zou je dat willen, bij je sv in huis? @ eylem, poeh hey! Wat een sociale controle hier he! Laat je niet gek maken door onze nieuwsgierigheid hoor! @ chloe, haha, wit spikkelmonster gesignaleerd! @ ingrid, super van je solli! We gaan voor je duimen! @ wonder, echt te leuk, die petticoat jurkjes!
@ wonder, jouw swvdd is een waarheid als een koe! Balen dat je plotseling naar je werk moest! Is het al helemaal zeker dat jullie failiet gaan?
Ja het faillissement is maandag uitgesproken....dus het ontslag gaat nu aangevraagd worden....mijn irritatie zat hem er vooral in dat de directeur van het bedrijf waar wij gedetacheerd zitten heel laconiek overkwam. Echt daar krijg ik grijze haren van....en die heb ik al genoeg!
@ wonder, dat is wel shit dan! Ik heb een dilemma. Mijn zwager had een paar jaar geleden een set van drie poefen gekocht dienje in elkaar kunt schuiven. Die vond ik altijd zo leuk, dat ik ooit eens tegen hem gezegd heb dat als hij ze ooit weg doet, ik ze wil hebben. Nou is het moment dus daar dat hij ze weg doet. Hij heeft ze gister bij ons gebracht. Ik vind ze nog steeds echt superleuk en ook heel handig, maar qua kleur past het er net niet bij. Wij hebben grijs en antraciet en de poefen zijn een beetje zandkleurig en dan drie verschillende tinten. Nou baal ik echt, want ik heb ze zo lang willen hebben! Misschien dat ik eens ga informeren hoeveel het kost om ze opnieuw te laten stofferen. Maar denk dat dat nog best duur is! Iemand hier ervaring mee? Of die iemand kent die dat voor een leuk prijsje kan?
Wonder, das echt balen en kan me voorstellen dat je, je daaraan hebt lopen irriteren!! CM, kan me je dilemma voorstellen. Zou indd kijken voor opnieuw laten bekleden, is altijd goedkoper dan de rest opnieuw aanschaffen Chloe, whahahaha sudomonster!!! Volgens mij heeft of krijgt elk huis een x te maken met zo'n monster, net zoals het sokkenmonster Eylem, je hebt gewoon de hele dag door meldplicht Franka, hoe voel jij je??
Ow en wonder, voor ik eindelijk ergens op gesprek mag komen heeft ook zeker 3 maanden geduurt Ik ben ook heel ongeduldig dus je kunt je wel voorstellen hoe zo'n gat er nu hier in het dak zit
Ze zijn nieuw niet meer verkrijgbaar. Ze zijn van Ikea en waren er toen in zandkleur en blauw. Marktplaats.nl > Twee nestelbare Noby Hockers van Ikea - Huis en Inrichting - Banken | Voetenbanken en Poefen Dit zijn ze, alleen zit er onder dan nog een kleintje (meer een soort voetenbankje)
*meld* Chloe, hahahaha, een sudo monstertje! Wonder oh shit wat balen allemaal zeg CM geen idee, bekleden zal waarschijnlijk wel gaan, maar ben bang dat het best duur is....maar ik weet het niet! Ik heb nog maar eens even een stuk ananas gegeten zonder het hart want dat vind ik vies, haha.
Moet morgenavond helemaal alleen sporten Ga ik wel doen (zeg ik nu heel dapper) maar mis wel mijn stok achter de deur, of eigenlijk stokken want allebei de nichtjes van Roeland kunnen morgen niet