APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ze zijn wel leuk!

Als de hoezen afneembaar zijn valt de prijs misschien nog mee. Als er nou iemand in je buurt HEUL handig is kan die het misschien aan de hand van hoezen wel namaken? geen idee hoor...

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou jaaaaa zeg :x, ik zit nu het NOS-journaal te kijken en dat gaat over die misbruikzaak in Zeeland ofzo. Is er zo'n achterlijk wijf op tv die een beetje lachend zegt "Ja, ja, iedereen wist het eigenlijk wel dat hij dat deed". En echt zo schaapachtig erbij lachen. Ik had echt zin om haar voor de domme smoelwerk te slaan. Sorry hoor, maar daar kan ik zo kwaad om worden. Dat hele dorp weet dat het gebeurt, maar niemand die actie onderneemt. Onbegrijpelijk!

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb net gekeken en de hoezen die er nu omheen zitten zijn afneembaar. Misschien even van 't weekend informeren bij zo'n naaiatelier in de stad. Er zit nu alcantara op, maar dat hoeft voor mij niet eens. Gewone stof is ook prima.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zullen wij je morgenavond een schop onder je kont geven dan?:D

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jaaaaaa ik had precies hetzelfde.....ik keek R. echt zo aan van...ehhhhhh zijn wij nou gek of dat wijf knettermesjogge!!!?!?!?!!:$:$:$

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Leuk hoor!! Slim om er een andere hoes omheen te doen...zijn ze weer als nieuw en passen ze mooi in je interieur!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha op zich een goed idee alleen moet ik morgenochtend eerst naar het ziekenhuis met Noah en daarna wss meteen door naar het werk, thuis komen, eten en dan alweer bijna meteen door naar de sportschool dus als ik hier weer ben dan ben ik of al geweest of is het al te laat om heen te gaan dus dat zal dan niet meer opschieten;) Maar bedankt voor het aanbod:D

8. Amethist

@ Caro: Zijn leuk idd. Je kan ze vast wel opnieuw laten bekleden ergens.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan moet het volgens mij wel meevallen met het bekleden maar heb nog nooit iets laten bekleden dus weet het ook niet.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan ben je indd achterlijk!!! Als je zoiets weet dan doe je er toch iets aan!! :x

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Grrr, is er weer voetbal ipv criminal minds!

12. Amethist

@ Caro: Balen! Ik kijk het normaal ook altijd, maar heb nu DNA Onbekend opstaan op Ned1.

JEUJ, 22 juni gaan we lekker een weekend weg. Heb vrij gevraagd op mijn werk en dat was ok. Met dank aan mijn lieve collega, want mijn collega met wie ik normaal werk op vrijdag is dan ook vrij, maar mijn woensdag-collega zei dat zij dan wel een dagje extra kwam werken.

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wonder, ahh wat k*t zeg! En ik haat mensen die laconiek of nonchalant doen over zaken die voor anderen belangrijk zijn.. Net zoals mensen die altijd alles weglachen.. Echt allergisch ben ik haha..

Am, Hahaha ja ik zag het! Die melkschudfoto bedoel je toch? Super schattig haha..
    Mijn mond viel ook open van verbazing bij die vrouw op het nieuws, afschieten dat soort mensen!
    Lief van je collega!

Caro, ooh balen! Ik heb geen idee hoe duur het opnieuw stofferen zal zijn!
    Lees nu dat de hoezen afneembaar zijn! Handig!!

Ingrid, gedsie alleen sporten! Dan mis je niet alleen je stok, maar is dat niet ook super saai? haha

Eylem, iiewl ananashart zou er bij mij ook niet ingaan hoor! Maar ik heb me ook ziek gegeten aan pannenkoeken met ananas, de avond dat mijn vliezen braken :D

Nou gezellig zeg, ben ik er een keer, komt vriendlief ineens op tijd binnen.. hahaha.. Wij gaan even samen bankhangen ;):)

14. Amethist

@ Chloe: Ja, de melk-schud foto, maar A.'tje had van de week ook de pot sudo open gekregen. Moet de foto nog even op FB zetten.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou is bodypump dus heel veel gezelligheid aan elkaar heb je dan toch al niet maar is wel jammer dat we dan niet kunnen lachen om elkaars gezicht als we denken: ow neeee niet die oefening!!!

Gezellig!!!! Bankhangse!!!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik heb wel ananashart gegeten (met heeeeeeeeeel veel slagroom) en toen begonnen de weeën een dag later....:D

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik vind ananas zelf al goor, dus laat staan ananashart! Dus heb het beide niet gegeten en weet je wat..... ben toch bevallen! :D

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, lief van je collega! Is het nu toch Limburg geworden?

19. Amethist

Nou zeg, nog een keer een "nou jaaaaaaa" :x. Ik zit dus DNA Onbekend te kijken. En dat gaat nu over 1 van 4 zussen die door haar vader werd misbruikt. Een andere zus doet ook mee aan het programma en zegt dat ze het eigenlijk maar vervelend vindt dat haar zus er wel eens over begint wat ze allemaal heeft meegemaakt. Nogmaals -> ik kan zulke dingen niet begrijpen. Ik houd zielsveel van mijn vader, maar als ik van mijn zusje zou horen dat hij haar had misbruikt dan zou ik nooit, niks meer met hem te maken willen hebben!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier vanavond weer calzone pizza gegeten, zelf gemaakt. Zo lekker!

Deel Deze Pagina