APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hallo gast ;)

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Jewe thanks nog voor recept hebt gisteren de wentelteefjes gemaakt echt heerlijk. denk dat ik ze het weekend weer maak

@Akoya klopt je banner dat je vandaag over tijd bent? Zo ja spannend ga je al testen?
    Hoe ging het gesprek op je werk hopeliijk bieden ze vast contract aan.

@Franka fijn dat je je wat beter voelt. En G. weer helemaal goed goedgekeurd fijn dat haar hoofdje goed gegroeid is.

@Pamsie wat slecht van je werk dat ze zo laat bellen en dan ook zo'n vieze poepbroek erbij.

@Ingrid wat goed nog een gesprek!

@Am wat aardig van je collega dat die extra wil werken. Had ook dna onbekend gekeken en snap niet hoe die zussen het niet hebben gemerkt.

@Ananashart ook gegeten de avond voor vliezen braken wel met lange tanden maar ach

@Lm leuk een nieuwe speelhoek

@Eylem oh wat spannend wie weet begint het vandaag. Had gisteren nog even snel gespiekt of je je had gemeld maar dat waa het geval :)

Morgen komt mijn broer weer klussen en is mijn man vrij hopelijk krijgen ze het af want zaterdag komen vrienden het laminaat leggen. Dus hopelijk na dit weekend de zolder bijna af. We willen ook nog van die schuine kasten maar gaan eerst N.oelle haar kamer en babykamer doen.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Good morning all :)

Eylem: Ooooeee dat gaat beginnen vandaag !! Lekker proberen te ontspannen.

Hier zo'n rare droom gehad... eerste deel ging ik vreemd met een collega :$ en tweede deel was ik te laat weggegaan voor de dinner date en waren CM en LM boos op me, en moesten we onderweg ook nog stoppen voor een oude man die een hartaanval kreeg ;)

Ik ben blij dat het allebei dromen waren hahaha

Nu rennen vliegen want ik moet bloedprikken en de kindjes lopen nog in pyama...

Trouwens, hier krijgen ze best vaak appelsap, Justin wel aangelengd met water ong 1/3 appelsap en de rest water. Maar Demi krijg het puur, niet zoveel gelukkig. Ze zijn gek op bananenmelk, dus dat geef ik liever..

Tot later !!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Smile, Ben blijdat ze gesmaakt hebben. :D Jullie zolder begint ook al op te schieten dus.

@Miriam, gelukkig was het maar een droom haha.

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Jewe begint wat te worden na het weekend hoop ik ;)

Hmmm ik voel de baby nu al dagen helemaal onderin bewegen maar ook bovenin als ik me hand erop leg. Geen idee hoe hij ligt ben erg benieuwd of hij al goed ligt. Wanneer gaat een 2e kindje eigenlijk indalen/ goed liggen?

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik sluit me helemaal aan bij de tekst van Smile ;)
    Moet anders meer dan 30 pagina's teruglezen..

Eylem: spannend meis!

Wij gaan ff lunchen en dan J. op bed mikken.

Tot straks!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Smile, fijn dat het opschiet met de kamers! Indalen is bij een tweede vaak pas heel laat. Hier was ze met 38 weken ingedaald maar nog steeds ligt ze niet heel diep in het bekken, wel vast.

Akoya, testje vandaag? :)

Mirjam hahaha bijzondere droom!

Hier de badkamer gepoetst, keuken opgeruimd, was opgevouwen....hahahaha hoezo ik krijg de kriebels? ook nog even naar de bakker gelopen voor wat brood. Zou eigenlijk vandaag zelf weer bakken maar even geen puf voor. Tsja verder heb ik ongeveer om de 10 minuten buikkramp, niet heel schokkend, maar het stopt ook niet. Bij I. begon de bevalling ook zo met overdag vage pijnen en toen zette het 's avonds door dus ik geef de hoop nog niet op ;). Ga straks ook wel even liggen als I. op bed ligt.

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!!

Oh Eylem spannend hoor!!! Iig alvast heeeeeeel veel succes!

Nou gelukkig zijn we op zn retour met de waterpokken... pfffffffffffft. Nu alleen nog groene snotverkouden, maar de ergste jeuk is weg.

Gerodi krijgt hier aangelengde boomgaardsap appel, dat vindt ie heel lekker en sinds dat ie ziek was, en dus bijna niet wilde drinken, krijgt ie af en toe een pakje drinken, omdat hij het drinken met een rietje uit een pakje super stoer vindt. En heb liever dat ie drinkt dan dat ie super gezond.... eh niet drinkt:cool: Verder noem ik volkoren ontbijtkoek koek en dus krijgt hij koek:D Cracottes vindt ie lekker en fruit, dus dat is ok. 's Avonds krijgt hij gezond eten, als wij iets ongezonds eten, dan kook ik voor hem. Op het moment is ie alleen verslaafd aan vissticks.....:cool: Cola drinken we niet. En hij eet gewone yoghurt, danoontje hoeft ie dus niet:cool:

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@Eylem wat spannend zeg. zeker even gaan rusten dan vanmiddag want misschien krijg je het dan wel erg druk vanavond.

@LZ wat fijn dat de ergste jeuk voorbij is. Jammer van de groene bellen.
    Je hebt ook pakjes van rosivicee vindt N.oelle erg lekker de zijn ook stoer maar met minder suikers ;)

N.oelle drinkt trouwens het liefst water maar dat drink ik ook veel dus prima

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die heb ik;)
    Water blieft meneer niet:cool:

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    LZ: gelukkig zijn die klote-pokken op de terugweg!

Eylem: oehh spannend meis, ik hoop het voor je dat het door gaat zetten!

J. drinkt die Roosvicee pakjes zonder toegevoegde suikers, lauwe slappe thee, veel melk, water lust ie niet en Roosvicee aanmaak vindt ie ook lekker. Als tussendoor rijstwafel, soepstengel, Nijntjekoekje of Dora-koekje en fruit eet ie alles.. Avondeten is ook geen probleem, als wij te gekruid/pittig eten krijgt J. een Olvarit potje. Bruin brood vliegt er ook in, 's ochtends meestal 2 met iets zoets en 's middags 2 boterhammen met kaas en/of vleesbeleg.
    Zeker nu met die diarree let ik er goed op wat we J. geven, eigenlijk altijd al wel gedaan alleen nu sta ik er echt bij stil.

Testen: durf ik nog niet.. mijn langste cyclus is 33 dagen en die wil ik eerst laten passeren.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Akoya: wanneer is het de 34e dag??

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag = dag 28.

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    7 Maart

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Oh eylem: jij gaat het echt spannend maken! Het zou zo maar eens zover kunnen zijn...Lekker meeslapen inderdaad!

@akoya: spannend meis , kan me voorstellen dat het weer een spannend moment is om te testen...

@lz: oh wat fijn dat de pokken weer op zijn retour zijn!! jeeh!

@smile: 2de kindjes mogen inderdaad heel laat ( lees: bij de bevalling) pas indalen. G.uusje is ook niet ingedaald ( maar goed die lag dan ook continu te draaikonten haha)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Spannend, ik begrijp wel dat je wacht op je langste cyclus.
    Al geeft niks garantie.....:(

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eylem spannend!!! breng anders I naar je moeder dan heb je daar geen zorgen om en kan het lekker doorzetten !

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o en akoya spannend!!

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    LZ: nee dat heb ik inmiddels ondervonden..
    Maar om mezelf niet gek te maken en teveel hoop te geven w8 ik maar ff.

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een zomerjas voor J.
    Kan gewoon niks vinden!

Deel Deze Pagina