APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. hoor ik wakker worden..

Later! x

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 maart rond 10 uur ben ik bij jou Franka.
    Jij ook Jewe?

Ja ik ben er weg van!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Yes, heb het genoteerd :D:D

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Spannend voorweeën gehad. Bij T. had ik vrijdagavond flinke voorweeën en zondagavond braken mijn vliezen. Het gaat bij jou vast niet meer lang duren.

@ Franka: Balen een loopoor.

@ Akoya: Spannend!
    Fijn dat je gesprek goed was. Druk gemaakt om niks dus. Wat had je nu voor contract? 6 maanden?

Zo hèhè, ik zit even. T. en A. liggen zowaar samen op bed, maar het gaat vast niet lang meer duren voor 1 van beiden wakker wordt, dus ik geniet er maar even van.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    lekker even me-time Am !

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Franka weet jij dat: ik wil voor Sanne haar verjaadag kwarktaarten maken ( die van dr oetker ) en die dan versieren met o.a. suikerhartjes, maar vroeg me af of je er ook marsepein op kon doen ?

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ak; is dit wat ? POMPdeLUX
    ik weet niet hoor.. maar kwam deze net tegen en moest aan jou denken

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: ik denk dat marsepein te zwaar is voor de kwark....:(

9. Amethist

Zo zeg, een heel half uur voor meselluf gehad. T. is wakker en volgens mij hoor ik van A. d'r kamer ook wat geluid komen...

10. Amethist

Zucht...hebben jullie kindjes dat ook? Dat ze zo ontzettend strontchagrijnig wakker worden? A. dus wel, echt elke dag en dat is zooooo irritant. Alleen maar boos doen, gillen en mij duwen, knijpen etc. als ik haar aan wil kleden. Ze ligt nu dus ook alweer chago te doen in bed.

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    am heel erg bekend hoor

12. Amethist

Nou, ik ga die kleine mopperkont maar eens uit bed halen voor ze de hele tent afbreekt ;).

13. Amethist

Nou, ze is overduidelijk nog hartstikke moe, maar ik geloof dat ze er ook weinig zin in heeft om nog even te gaan slapen. Gatverdegatver, wat een gedoe'tje elke keer 's middags. Laat T. niet van zich horen dan is het A. wel ;).

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, spannend!!!!!! Ik heb heel veel voorweeen gehad de laatste x, heb er zelfs ene soort van spierpijn in m'n buik/baarmoeder van gekregen maar helaas ging het bij dus nog wel heel lang zo door. Hopelijk zet het snel door en kun je snel je meisje showen!!!!

Am, herkenbaar!! Milan komt de laatste tijd ook steeds vaker met een pesthumeur zijn bed uit dat ik hem het liefst er meteen weer in leg maar dat gaat natuurlijk niet!

Ak, Julian krijgt een jas van shoeby, deze:

Jas Rack lichtblauw - Mitch - Jassen - Kleding t/m maat 122 - Jongens - Shoeby

Voor Milan heb ik nog geen flauw idee wat voor 1 het word. Heb ook nog geen flauw idee welke maat ik moet halen dus dan word het zoeken ook alweer lastiger.

Jewe, succes nog even met de verbouwing van de badkamer!!

LZ, gelukkig word de jeuk steeds minder!!

Taartjes, zien!!!!!! Moet zelf weer nieuwe spullen halen/bestellen dus heb bakpauze :D

Uhmmmm......... er was nog iets maar wat......

Mirjam, vreemde dromen heb jij!! Duidelijk een zwangerschaps droom!! Die vond ik altijd zo vreemd!

Ak, gefeliciteerd met de verlenging van je contract!!!!!!
    Heb je toch wel nieuwe sneakers voor J kunnen vinden??

Nu weet ik het echt niet meer!!!

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    ZOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar!! Ik dacht al dat ik de enige was met een zeer chagerijnige peuter als hij uit bed komt en van de kdv thuis komt...

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    He zie de hele tijd een gast onder in beeld staan, ben ik eindelijk klaar met typen is de gast weg!!! Das toch ook wat... kan ze niet eens mijn stukje lezen;)

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Heeey ingrid

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Hoi gast ben je er weer
    Intressant zijn wij he !

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Had ik nog helemaal niet verteld! Gisteren heeft Milan, Julian geslagen!!! En hard!!!! Wist niet dat hij zo hard kon slaan. Nu had Julian het ook wel zelf uit gelokt en na al die tijd van pesterijen is Milan het natuurlijk ook wel een x zat. Helaas is Julian het al weer vergeten en gaat ie gewoon weer vrolijk verder vandaag maar goed, ik ben aan het werk dus nu even geen last van!

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hahah gezellig HOI GAST:d

@eylem hopelijk zet het door meis!
    @Ak wat goed!
    @Jassen moeten wij ook nog kijken!
    @Franka oei nou ben ik wel benieuwd naar jou taartenmakerij haha
    @am ik ken het had laetitia ook. nu slaapt ze niet meer overdag maar was eerst ook zo idd.

@hier zo hir druk bezig in huis, naar postkantoor geweest postzegels gehaald, uitnodigingen zijn de deur uit. manlief heeft nog een muur geverft, laetitia dr kamer gestofzuigd, kattenbakken gedaan dus ik vind het wel goed voor vandaag :d

Deel Deze Pagina