Am: ik heb al een zomerjas voor J. bij de Hema gescoord, 14 euro. Jewe: mij iets te glimmend dat materiaal. Am: gave jas, alleen wordt gek van het motiefje.. Heel drukke print. Maar toch een leuke jas!
Dat is inderdaad 'gezelliger' dan @jewe: die is ook leuk! jammer dat ze zijn maat niet meer hebben...
Iemand toevallig ook Help mijn man is klusser aanstaan? Ik normaal niet, maar staat nu aan als achtergrond geluid Maar die meis is ruim 39 weken zwanger en wootn gewoon in een puinhoop!!! Daar zou mijn vent echt niet mee wegkomen hoor!!
Nou belachelijk! Nog een week voordat de baby komt.. Hier inmiddels weggezapt door manlief, die háát die John!
Nou idd die van mij ook niet. Ik zit pas op 25 weken maar ik zit die vent van mij echt wel achter zijn kont aan, want anders schiet hij ook niet op. Als ik haar was geweest had ik mijn boeltje allang gepakt en was ik bij mijn moeder gaan zitten ofzo.
Haha, ik ook hoor!! Ik was er echt niet blijven wonen...Goed achter zijn kont aan blijven zitten hoor, anders geven we hem ook op
Hoi meiden! Ik kom even zwaaien. Eylem nog niet bevallen las ik. Balen meid!! Duim heel hard voor je dat ze erg snel komt! Franka hier ook help mijn man is klusser. Daar hoeft die van mij ook echt niet mee aan te komen! Hier ontzettend druk... We hebben ziekte en een collega die naar een andere groep gaat en dus gaten in het rooster op te vullen en extra werken. Werk steeds 5 dagen achter elkaar om 2 dagen vrij en inmiddels al 5 weekenden achter elkaar... Aankomend weekend is de laatste en dan doe ik niet meer. Ben er klaar mee nu. Kom thuis ook gewoon nergens aan toe en in mijn vrije dagen kan ik steeds de hele dag door bezig met het huishouden voor mijn gevoel. Maar goed. Genoeg geklaag! E is zowat zindelijk overdag! Echt super goed!! Gaat natuurlijk nog weleens mis, maar overdag heeft ze geen luier meer om. Alleen als we weg gaan of als ze gaat slapen. En als er dan 3 druppels in zitten is het 'luier bah!' en moet hij meteen uit... Praten gaat nu ineens ook heel erg vooruit. Ze zegt nu meerdere 'woorden' achter elkaar op haar manier. L is nog steeds lekker lui. Die ligt nog heerlijk op haar rug te niksen. Ze kan zich helemaal omdraaien met haar hoofd dus rollen is niet nodig denkt ze. Ze is echt ontzettend vrolijk en een heerlijk kind! E begint nu ook steeds met L te spelen. Dat is ook erg leuk! Ik ga nog even wat rondkijken op zp en wat op internet zoeken voor E haar verjaardag. Jullie al ideeen voor de tweede verjaardagen??
Ja anders geven we J. op hoor Jewe Maar ik had dan idd ook m'n tas gepakt en was naar m'n ouders gegaan, wedden dat ie dan vaart gaat maken (hoop ik).
Leuke zomerjassen zie ik voorbij komen! Maar allemaal nog best wel aan de prijs inderdaad. I. heeft nog een jas van vorig jaar, denk dat ze daar wel een end mee komt want die was vorig jaar te ruim. En anders haal ik er een bij de Zeeman of Hema ofzo, ik vind het wel best. Ze waren er al wel bij de Zeeman maar die vond ik echt niet leuk. Ka poe ik kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent! Wat goed van E. dat ze zindelijk is, wauw!! En met L. gaat het ook lekker dus! Is die Mijn man is klusser een herhaling toevallig? Het gegeven komt me zo bekend voor....
Hey Ka! Pfff groot gelijk dat komend weekend je laatste wordt.. nu mag iemand anders het van je overnemen. Jemig, wat goed èn snel van E zeg! En hahaha, die L. geef d'r eens ongelijk. 2e verjaardag: bed heeft J al gehad, dus alleen nog een kleinigheidje van ons. Verder nog geen idee wat te vragen, waarschijnlijk een driewieler, kledingbonnen ofzo, boekjes en puzzels.. J. heeft al zoveel.
@ka:hhi!! wat een drukke boel zeg!! maar goed dat dit het laatste weekend is dan! En wat goed van E. dat ze zo goed als zindelijk is!! WOW lekker hoor! En lief het dat de oudste steeds meer met de jongste speelt: hier ook Vandeweek wilde T.omas bij G.uusje in de box spelen