APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kledingbonnen is een goed inderdaad! We komen hier al om in het speelgoed. Normaal doen we nooit een verlanglijstje, maar dit keer maar wel. Ze heeft al zoooooveel. Kunnen we beter wat dingen vragen waar ze ook echt wat aan heeft dan nog meer van hetzelfde.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @verjaardag: t.omas krijgt van ons een keukentje met allerlei attributen en van mijn broer en schoonzus een Little People garage en verder weet ik het niet...

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, n.oa krijgt van ons een houten poppenwagen en een babypop. Dan kan ik van vrienden/familie accesoires vragen. Verder krijgt ze van oma en opa een skippyvarken (of ander beest, zo leuk!)

Balen dat het zo druk is op je werk! Maar als ik het goed begrijp werk je nu dus bijna fulltime! Poeh, lijkt me we heel zwaar met twee kleintjes!

Wat goed van E.! N.oa wil nog wel een luier aan, maar geeft het plassen wel goed aan.

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka: och die 2 zo saampjes, smelt!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga nog ff gezellig doen met manlief.

Fijne avond! x

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: ja sweeet he! fijne avond meis!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka wat een lieve foto!

Kado's; hier krijgt I. een driewieler met duwstang van ons. Mijn moeder heeft iets van Duplo gekocht, dat is hier al maaaaaaanden zo populair dus dat komt ook goed. Verder nog geen idee. Ik moet eerst nog kraamkado's verzinnen, hahaha.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ jas: A.’tje heeft een winterjas van Jottum. Ook echt achterlijk duur en eigenlijk is ie inmiddels te klein. Maar goed, de winter is bijna afgelopen, hahaha.

@ Ka: Wat knap dat E. al zo goed als zindelijk is.
    Leuk dat ze meer gaat praten. Hier nog steeds niks, alleen “hebbuh” ;).

@ cadeau: Ik wil voor A. misschien een loopfietsje kopen. Voor T. echt nog geen idee.

@ Jewe: Stoere jas.

Hier trouwens nog niks qua lopen, praten en zindelijkheid :(.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook nog echt geen idee wat te kopen voor zijn verjaardag. Zo'n 3 wielr met duwstok heeft hij al voor zijn eerste verjaardag gekregen van mijn moeder. En dit jaar krijgt hij zo'n tractor met aanhangwagen van mijn ouders. Dus dat maakt het lekker makkelijk voor ons.

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka wat een lieve foto! Hier ook vaak samen in de box.

CM ik werk inderdaad tussen de 30 en 40 uur per week nu. Alleen aankomende week nog en dan weer mijn eigen uren gelukkig.
    Wat goed dat N.oa het ook zelf aangeeft!

Jewe gave jas!

Akoya fijne avond!

Am hoe gaat het met de fysio van A?

Ik heb al wat bedacht voor E haar verjaardag. Een poppenbedje. Ze brengt nu altijd als ze gaat slapen de pop naar bed, maar die ligt dan in ons bed. Heb al wel leuke bedjes gezien.

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @ka: oh das ook een leuk idee ja een poppenbedje :D

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jewe leuk dat hij een tractor krijgt!
    Ze heeft hier ook al zoveel. De helft, nou ja, meer dan de helft, ligt op zolder. Ze heeft heel veel little people, duplo, keukentje met allerlei spullen, serviesje, poppen, poppenwagen, veel poppenkleertjes, allerlei andere poppenspullen, puzzels in overvloed, boeken nog meer, kralen, driewieler, loopfiets, klei, knutselspullen...

15. Amethist

@ Ka: Nou, kan me wel voorstellen dat je er even klaar mee bent met al dat gewerk.
    Met A....tja, het gaat mwah...helaas :(. Als ze op haar knieën zit zet ze haar voetje wel zelf neer om te gaan staan, maar vervolgens komt ze niet omhoog. Dus dat wil nog niet echt opschieten. Volgende week dinsdag weer naar de fysio.

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Een kassa is ook leuk! Met winkelspulletjes ofzo.

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am wat ontzettend balen!! Komt het doordat ze niet genoeg kracht heeft?

Water/zandtafel is ook leuk trouwens. Of een waterbaan.

18. Amethist

19. Amethist

Ja, ik denk het wel. Daar komt ook nog bij dat ze altijd erg voorzichtig is en dus niet zoveel risico's durf te nemen. Als ze dus maar half denkt dat het niet gaat lukken stopt ze er alweer mee. Lastig is dat, want als ik haar wil helpen gaat ze gewoon op mij leunen en gebruikt ze dus nog niet haar eigen spieren.

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Jaa! Die vind ik ook leuk!!

@ka: ja, winkeltje is ook leuk en water/zandtafel ook!! Das om te onthouden voor de verjaardag van G.uusje :D

Deel Deze Pagina