@ WOnder: Die is gaaaaf! Ik wilde er ook zo 1 voor A. (maar dan de rode zodat T. er ook nog wat aan heeft), maar gezien de motorische achterstand die ze toch wel heeft denk ik niet dat ze er al wat mee kan. Dus toch maar niet... Ik kwam even kijken of Eylem zich al gemeld had. Ja dus, dus nu ga ik weer aan de arbeid.
@Eylem, Rustige nacht gehad dus. Wanneer moet je weer naar de vk? Misschien dat ze kijkt of je al ontsluiting hebt en misschien dat ze je wel wil strippen. @Wonder, hopelijk voel je je niet al te beroerd meer. Gaaf fietsje. Tygo heeft deze vorig jaar voor zijn verjaardag gehad van mijn ouders: 574733 Smart Trike Sport 3 in 1 Rood @Akoya, Ah J aan het dansen. Qute! Jij hebt mijn telefoonnummer toch? Wil je mij smsen of what's appen als er nieuws is van Eylem? Zometeen even langs de kruidvat voor dat spul. Heb er dus nog steeds last van. En dan door naar me werk. Fijne dag iedereen.
Oh gaaf zo'n retro driewieler! Echt leuk! Beetje boven ons budget en ik denk dat I. er ook veel te klein nog voor is, maar ik vind hem wel heel gaaf. Akoya, dat aanbod van J. sla ik niet af . Spannend, nog geen devils in zicht... Jewe, ik moet dinsdag weer naar de VK maar strippen doen ze hier pas met 41 weken dus dat zou pas over een week zijn. Werkze! Am ja het eerste wat ik 's ochtends doe is ZP opstarten haha ik durf niet anders meer . Werkze! Nou het is nog niet helemaal uitgerommeld hier want ik heb toch weer buikkrampen, beetje hetzelfde als gisteren, voorweeen denk ik, ze duren ook niet lang. Maar ik geloof er niet meer in misschien helpt dat, haha.
Weeëndans is inmiddels uitgevoerd en opgedragen aan Eylem Wie weet dat dat helpt; de hoop opgeven dat het doorzet, misschien dat ze dan juist wel komt!
@Eylem pff daarw ord je ook gek van.. hopelijk gaat het gewoon doorzetten ls je er niet bij stil staat @akoya spannend nog geen duivels @jewe werkse! @Wonder Leuke driewieler zeg! @hier was staat aan, keuken opgeruimd, omgekleed, dus nu ff bak koffie en dan weer verder
J. zit in zijn W&P-troon naar W&P te kijken, smikkelend op een soepstengel.. Vandaag geen plannen, vanavond ff naar verjaardag van nichtje van man die wordt 16. Dadelijk ff met sopje door de woonkamer en als J. op bed ligt ff zuigen en dweilen..
@akoya: spannend, nog niet ongesteld!! @wonder: balen van je nacht meis! @eylem: hoop dat het doorrmmelt nu! Hier, mijn schoonzusje is er nu om t.omas bezig te houden en g.uusje ligt net op bed...Kost me toch nog wel een hoop energie, zo die 2 kids samen en douchen met ze enzo. Nu even op de bank hangen met kop thee en niets doen,...
@Akoya: spannend meis! Ik ga keihard voor je duimen! @Eylem: ooooooooh weer voorweeen....ik ga ondanks mijn koppijn toch maar ff dansen!
Eylem spannend wonder balen dat je ziek bent akoya spannend nog geen duivels, wat denk je zelf? Lm balen dat je ziek bent. Franka fijn dat jij je wat beter voelt. Hier nu op het werk aan het kolven en zp en. Zo weer verder we hebben 16 kids maar het lijken er we 30
Hihi wat lief al die positieve energie. Nog steeds ong. om de 10 minuten voorweeen, ze duren niet lang maar zijn wel goed pijnlijk, veel meer aanwezig dan gisteren. Mijn moeder is er nu dus ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden, haha. Straks als I. slaapt ga ik ook weer even liggen, kijken of ze dan weer verdwijnen of niet.
Spannend Eylem! je moeder weet dus niet dat je voorweeen hebt ? Ik zal hier op het werk ook even een weeendansje doen
Haha, ze zullen je raar aankijken Mijn moeder weet wel dat het rommelt maar heb maar niet gezegd dat ze zo pijnlijk zijn, dan is ze meteen weer helemaal in alle staten, haha.
Hahaha die moeder van je I. Lijkt de mijne wel! Die was helemaal wappie toen ik belde dat het begonnen was.. Pamsie: pfff druk dus op het werk! Ik durf nergens vanuit te gaan, vooralsnog w8 ik geduldig af en uiterlijk 7 maart pas testen.. dus we zullen 't gaan beleven.
Even snel vanaf m'n foon om te kijken of er al een nieuwe wereldburger was maar helaas Hopelijk zet het snel door Eylem!! Ak, spannend!! Blijf duimen hier!! Dat was wat ik heel snel heb gelezen, nu even snel broodjes smeren en eten!!
@Eylem spannend hoor! @Mirjam werkse! @Pamsie haha dat klinkt alsof het druk is @ingrid lunche! @Akoya straks lekker relaxen! @hier naar de bank geweest, net 2e was aan gezet, straks ff uithangen,wc goed schoonmaken en vanaaf ff administratie doen