haay franka hihi kids op bed manlief kom zo thuis die mag de troep maar even opruimen heb er geen fut meer voor
franka waar zie jij eylem?? volgens mij is die namelijk hardstikke aan het bevallen en denkt zo oke nu is de wee weg even op zp maar op dat moment komt er dan weer een wee hahaha
Kleine meisjes worden inderdaad groot...Echt, lijkt veel sneller te gaan dan bij T.omas toendertijd...
@Ja de kindjes worden groot he Pff gaat snel @eylem ben benieuwd @hier Laetitia op bed net situatie van financien bekeken.. En t stemde me behoorlijk positief duurt nog wel even maar ik hoop nu toch echt over 1.5 jaar schuldenvrij te zijn en dan reken ik nog extra dingen mee k schrok zelfs van hoeveel we afbetalen.. maja
Hey meiden ik ben om 18.09 bevallen van een prachtige dochter Isra Ruhişen. Had Am al gesmst maar zie dat ze nog geen tijd heeft gehad. Bevalling was heavy maar goed gegaan, Isra is 3810 gram 50 cm. Waarschijnlijk mogen we over een uur naar huis maar is even afhankelijk van mijn bloeddruk. Voel me op zich goed maar moe en pijn maar gelukkig geen hechtingen. Tot later!!
@ Eylem: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ISRA!!!!!! Tsss, zal je altijd zien, beval je precies in mijn spitsuur. En nee, idd nog geen tijd gehad om mijn phone te checken. Ik zit nu echt net 5 minuten. Lekker snel gegaan dus!