APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Wat een mooie naam en betekenis hebben jullie haar mee gegeven. Geniet van elkaar. En hoe vond I haar kleine zusje?

@Franka, Gefeliciteerd met G haar halfjaardag. :D

@Wonder, ook al beroerd. Beterschap. Hopelijk voel je je morgen wat beter.

@Lm, ook al ziek. Beterschap.

@Akoya, zag je berichtje te laat. Dacht dat jij me nummer had omdat je me volgens mij gesmst had toen mijn moeder ziek werd.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

Haha echt hoor, ze begint maar gelijk aan de leeuw;)

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier een klein ziek meisje en een iets minder klein, maar wel ziek, jongetje.... Zucht. N.oa heeft koorts en hangerig. L.ukas buikpijn.

Oh ja, en mag ik even klagen over mijn sm? De kids waren vannacht daar blijven slapen. Ik belde vandaag in mijn pauze om te vragen hoe het vannacht was gegaan. Toen kreeg ik dus te horen dat N.oa ziek was. Had de halve ochtend op de bank gelegen onder een dekentje. Daar baalde ik van, want ik had dat graag wel willen weten. Als ik niet had gebeld had ik dat dus pas 's avonds gehoord wanneer ik haar ging ophalen! Waarom belt ze dan 's morgens niet ff om dat te vertellen?

Verder had N.oa een hele rode muts (niet d'r billen dus, maar echt aan de voorkant). Had ze in d'r toilettas gekeken (die manlief had ingepakt). Daar zat een tube bepanthen in en een klein tubetje hydrocortisonzalf voor eczeem plekjes. Snap ook niet waarom manlief die erin had gedaan, want ze heeft nu geen last, maar goed.. Heeft ze dus die hydrocortisonzalf op dat kind d'r muts gesmeerd! Want ze wist eigenlijk niet welke ze moest gebruiken! Nou, dan bel je toch even om het te vragen? Of je smeert er vaseline op! Dus ik had gezegd dat ze N.oa maar even onder de douche moest zetten om het eraf te wassem zodra ze wakker was. Dat is toch niet goed! Zucht. Echt, ze bedoelt het hartstikke lief en ik ben ook echt wel heel blij met zo'n lieve schoonmoeder, maar soms doet ze van die rare dingen!

Een paar weken terug bijvoorbeeld, net na de sneeuw, was ik vergeten op vrijdagochtend een legging of maillot klaar te leggen voor N.oa. Mijn sm komt dan altijd naar ons toe en kleed de kids aan. Ik had een romper, shirtje met lange mouwen en een jurkje klaar gelegd, maar dus vergeten een maillotje uit de la te pakken. Ipv dat ze dan belt of zelf iets uit de kast pakt, denkt ze "goh, Caro heeft zeker de zomer in de bol." en laat vervolgens dat arme kind de hele dag in blote benen lopen! Pffff!

*klaagmodus uit*

Verder heb ik het echt wel getroffen met mijn sm hoor!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou zeg, ik hoor heel de tijd gerinkel in de achtertuin, maar ik zie niks. Ik heb al vanaf de slaapkamer gekeken, maar niks te zien. Maar ik ben eigenlijk te schijterig om even naar buiten te lopen...

5. Amethist

@ Caro: Oh ja, dat zijn wel echt domme acties zeg. Dat arme kind met haar blote benen, dat snapt je s.m. toch zelf ook wel...zucht. En hydrocortisonzalf op je schaamlippen...ARGH...dat lijkt me echt zoooo niet lekker ;).

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Misschien maakt ze je duidelijk dat ze ook van tijgerprintjes houdt! Hahaha! Zo moeder zo dochter! :D

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga ff N.oa wat water geven, want die ligt te hoesten. En dan L.ukas over leggen in zijn eigen bed, want die ligt nu bij ons in bed met een kruik en de tv aan.;)

Tot zo...

8. Amethist

Hahahahaha, ja idd, who knows :D

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jaaaaa, daar is ze dan! Eylem en manlief, van harte gefeliciteerd met Isra, en Irem natuurlijk met haar kleine zusje!
    Wat een mooie namen, en heel mooi hoe haar tweede naam vernoemd is naar je vader, prachtig!

Wonder, ahh nee :(, slaap lekker en heel veel beterschap!

Caro, jeetje inderdaad domme acties van je sm hoor! Kan me voorstellen dat dat soms irritaties opwekt ;)

Am, hahaha een leeuw! Idd dat verzin je niet :p Geweldig(gggggggg) :p
    Ik was met Yes bij de kinderboerderij omdat er lammetjes geboren waren, en nadat we er al bijna een uur waren wilde ik wel naar huis :cool: Nou hij was niet bij die verrekte schapen weg te rukken, en het was natuurlijk krijsen toen ik hem meenam.. Nee mama!!! Bééééhh!!! Deed ie het geluid van een schaap na, omdat hij nog geen schaap kan zeggen, en me duidelijk wilde maken dat ie bij de schapen wilde blijven..
    Nou meneer heeft dus de hele weg naar huis béééh béééh béééh gehuild op de fiets :cool: Vooral voorbijgangers vonden het erg grappig, maar ik wenste eventjes heel hard dat hij nog helemaal geen dierengeluiden na kon doen hahaha

10. Amethist

@ Chloe: Hahahaha, Yestin het kleine schaapje :D.

JEUJ! Ik heb 2 leuke dekbedovertrekjes besteld voor A.'tje. Oooohhhhh, en ik weet al wat ik voor bed wil als ze over gaat naar een groot bed :D.

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ooooh leuk!! Ik heb Yestin zijn nieuwe kamer ook al helemaal ingericht in mijn hoofd haha.. Kan niet wachten :D

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Foto!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ chloe, haha, een schaapje voorop de fiets.

N.oa doet tegenwoordig een olifant na. Dan houdt ze haar neus vast, legt haar armen in de knoop en zegt dan boe. Whaha!

14. Amethist

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk! Vooral die eerste is echt gaaf zeg!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Morgen best een drukke dag! L.ukas moet om 8 uur op de voetbal zijn (gelukkig gaat manlief met hem mee), dan ga ik vroeg boodschapjes doen met Nootje. Dan naar mijn sm voor koffie en gebak, want die is jarig morgen. Dan naar huis om N.oa op bed te leggen. Om twee uur naar een kinderverjaardag en ik neem aan dat we tussen half 4 en 4 uur vertrekken richting Amersfoort!

17. Amethist

@ Caro: Lekker druk idd. Gelukkig hoef je nu zelf niet zo vroeg op het voetbalveld te staan.

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Am, ze zijn echt onwijs leuk!!

Caro, pffff fijn dat je niet zelf mee hoeft.. 8 uur op het voetbalveld, dat zijn toch geen tijden! haha

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Voel me wel een beetje schuldig. Manlief is ook al de pineut voor zwemles op maandag en voetbaltraining op woensdag, maar heb er gewoon zo geen zin in om om acht uur langs zo'n koud veld te gaan staan!

20. Amethist

@ Caro: Gelijk heb je hoor. Dat langs het voetbalveld staan is meer een mannending!

Deel Deze Pagina