@Am leuk!!!! @Pams hoest met l. en v? @hier was afghaald volgende klaar gezet. dr is hier weer eens een speelgoedbom ontploft whahaha echt de hele woonkamer bezaaid met blokken hahaha
@Pams ja gaat wel goed hoor momenteel druk bezig met financiele dingen in kaart brengen, en huis opruimen en voor de bruiloft nog verder @hier Laetitia is trouwens in een kee rhelemaal gek van appels ze heeft er vandaag al 2 op. en lekker dat ze het vind eerst wou ze alleen maar banaan
Spikkel leuk hoor voor de bruiloft bezig zijn. Ja appels vallen hier ook in de smaak. Maar leuk dat ze appels ineens zo lekker vind
@spikkel: leuk die voorbereidingen voor de bruiloft!! al een jurkje voor L. gescoord? @pamsie: wat fijn zeg dat het nog steeds zo goed gaat met V en de bv!! @am: jeeh!! kaartjes te pakken! slim om ook naar free record shop te gaan...hoorde op de radio dat het inline moeilijk was....
Zo, manlief is boodschappen doen. Ik ga t.omas zo op bed leggen en dan probeer ik ook even te slapen...Jammer alleen dat g.uusje net ( niet volgens plan) wakker is geworden...hoop dat ze nog even met me meeslaapt en anders is het wachten tot manlief weer thuis is en g,.uusje over kan nemen
@pamsie: voelt zich nog steeds niet lekker, maar hoopt vanavond wel mee te kunnen...we zijn dan wel wat later, dan weten jullie dat
Hi meiden wou jullie even heel veel plezier wensen voor vanavond! Volgende keer ben ik er weer bij hopelijk.
Franka vervelend dat wonder zich niet goed voelt hopelijk knap ze op en kan ze nog mee smile thanks, hoe is het met jou verder
@ Pamsie: Ja, ik geloof wel dat het de bedoeling is dat we contact geld meenemen. Wel zo makkelijk met afrekenen denk ik. ARGH! Ik word helemaal leip van de kut-vaatwastabletten van de Sun. Wat een pleuris dingen zijn dat zeg :x. De vaat wordt echt voor geen kont schoon en alle plastic dingen blijven drijfnat :x:x. Ik ga ze allemaal wegsmijten en gewoon weer die van Dreft kopen. So!!!
Oh shit, heb geen contant geld in huis gehaald! Effe kijken of S.teef nog wat in zijn portefieulle heeft. Inmiddels liggen allebei de kids trouwens met een dekentje zielig op de bank. Voel me nu wel een beetje schuldig om straks weg te gaan.