APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Balen dat de kids ziek zijn :(. Maar S.teef kan vast ook heel goed voor ze zorgen ;).

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dat weet ik ook wel, maar ja, moeder instinct he! Maar ik kom wel gewoon hoor! ;)

3. Amethist

Oh ja, ik snap je helemaal. Mama kan toch nog altijd het beste voor haar (zieke) kindjes zorgen (althans...dat denk ik dan zelf altijd, hahaha).

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    cm ja ik snap je ook wel hoor:p maar idd wel komen hoor!!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    trouwens ik had toch vertelt van de fotoschoot van valentijn voor pacco inbakerdoeken, zie hier het resultaat:

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eylem: van harte gefeliciteerd met I.sra!!! Mooie naam..
    Geniet ervan!

Hoe is het hier verder? Meiden veel plezier vanavond!

Hier helaas gisteren ongesteld geworden.

7. Amethist

@ Pamsie: Mooie foto!

@ Akoya: Klote :x:(! Dikke KNUF!!!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    am thanks

akoya balen meid, dikke knuff, ging jij niet mee!!

ik ga nu weg tot zo meiden!!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier slecht nieuws voor vanavond, ik kan niet komen :( Zat al te wachten tot Roeland eindelijk thuis kwam want die had de auto meer naar het voetballen en liet net weten dat de auto het niet meer doet :( Zijn er al een tijdje mee bezig dus ook geen idee wat het dit x is. Baal wel dubbel want de auto was paar maanden geleden ook al kapot en naar de garage geweest omdat ie niet wilde starten en nu dus weer problemen :( Heb Pamsie en Wonder sms gestuurd dus dat moet daar wel goed komen maar baal wel ontzettend. Had er zoveel zin in, zat al helemaal klaar met m'n nette kleertjes, haartjes gedaan, make upje op en nu dus voor niks :( Hebben nog wel een andere auto maar daar durf ik niet zo ver mee te rijden eigenlijk.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Akoya, wat balen van de ongi :( Blijf duimen voor de volgende ronde!!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ingrid: oh meis wat balen, zit je helemaal klaar :(

@pamsie: leuke foto!! tot straks!

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh Ingrid, balen moppie! Knuffel

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Have fun ladies!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Heey meiden
    Ow ingrid balen zeg !!

De rest die er al zijn have fun !! De volgende x ben ik er zekerr weer bij

Hier is manlief doordat ik thuis bleef naar een uitvoering van zang
    Dus ik ga maar moulin rouge kijken vind hij toch niks aan

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Eylem gefeliciteerd met I.sra!!! Super mooie naam en erg mooie betekenis! Hoe gaat het nu? Hoe vindt I.rem het?

Akoya klote dat je ongesteld bent geworden... Knuffel meid!

Meiden veel plezier vanavond!!

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

hey ladies, lees wel mee meestal vanaf mijn tel maar dan is reageren zon gedoe. Nu ff van achter de laptop met 1 hand. Het valt hier allemaal nog niet mee :) vannacht helemaal niet geslapen, I.sra was heel onrustig, veel hikken, opgeven, denk dat ze vruchtwater had binnengekregen ofzo. Maar ik heb geen oog dicht gedaan. Vandaag ging het redelijk, soms kan ze een paar uur slapen en soms ook juist weer heel onrustig. Haar buikje gaat flink tekeer :( vannacht zal dus wel weer geen urenlang slapen worden...

I.rem vindt het heel spannend maar oh wee als I.sra begint te huilen dan raakt ze helemaal in paniek en krijst ze echt mee, heel erg zielig. Ook wel lastig ;) . Ze weet echt nog niet wat ze ermee aan moet.

Bevalling was verder best heftig, had dus 's ochtends wel wat krampen, rond 13.00 uur kwamen ze rond de 10/15 minuten. Maar ze werden wel super-pijnlijk, dus toch maar voor advies even de VK gebeld om 14.30. Die zei wacht maar even af tot ze iets vaker komen. Ik had nog niet opgehangen of ze kwamen non-stop om de 2 minuten :$ echt heel vaag was dat. Dus 10 minuten later weer gebeld, 15.30 was ze hier, had ik al 5 cm ontsluiting :$ ik dacht nog zooo dat schiet lekker op, haha. Dus wij naar het ziekenhuis, onderweg had ik maar een paar weeen, eenmaal in het ziekenhuis vliezen gebroken, had ik al bijna 8 cm :$ helaas werd het daarna heel erg pijnlijk en schoot de ontsluiting niet meer zo op. Uiteindelijk ben ik rond 17.30 gaan persen maar I.sra lag er helemaal verkeerd voor, sterrenkijkertje en voorhoofdsligging dus de meest ongunstige positie die je maar kan bedenken. Heb daarom 40 minuten moeten persen met persweeen om de 2 minuten, echt niet grappig :( . Ze hadden het zelfs (alweer!) over een vacuum/gyn maar uiteindelijk kwam ze er dan toch op eigen kracht uit. Godzijdank helemaal geen beschadigingen alleen een heel klein inwendig scheurtje waar geen hechting in hoefde. Uiteindelijk waren we om 21.30 weer thuis.

Ik hoop dat jullie inmiddels lekker aan de sushi zitten :D oh gezien het tijdstip aan de borrel :p

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig Eylem.. snel, maar wel pittig!
    Hopelijk is I.sra d'r buikje snel rustig en kunnen jullie echt ff bijkomen èn genieten! Hoe vindt papa het?
    Ooh die I.rem.. komt vast goed, ff wennen en allemaal nieuw..

Dikke knuffel èn geniet! xxx

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, heftig en snel!! Hopelijk is ze inmiddels van het vruchtwater af en haar buikje snel rustig! Ondanks alles kunnen jullie hopelijk wel gewoon genieten! Wordt bast snel gewoon voor I.rem allemaal, die kleintjes kunnen zich meestal zo snel aanpassen! Hoe is de kraamzorg? Wel een leuke vrouw??

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ahh wat een schatje Eylem.
    Snelle maar heftige bevalling dus !

Ak; balen zeg Ongi..

Deel Deze Pagina