APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen!

Was het gisteren gezellig?

@ingrid wat balen dat je niet mee kon uiteindelijk!

@cm ahh hopelijk knappen de kindjes snel weer op.

@Eylem zo heftige bevalling!en wat een mooi meisje!!

@hier Gisteren bij schoonouders geweest, hebben een houten speelgoed kist mee gekregen helemaal beschilderd voor laetitia, ze heeft kleertjes gehad en 2 doen duplo :O haha dus madam is goed verwend, uiteindelijk thuis gauw een frietje gegeten. daarna laetitia naar bed en toen stond vriendinnetje al voor de deur hahaal met al gezellige dag. Straks komen mn ouders nog langs en vanmiddag nog mri van manlief.

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Eylem, jeetje pff kort maar krachtig dus, de bevalling! Hopelijk komt haar buikje snel tot rust, en went I.rem ook heel snel aan haar nieuwe kleine lieve zusje. Wat een poppetje zeg! Lekker genieten saampjes!

Akoya, ahh wat k*t zeg... :( Knuffel!

Ingrid, balen van je auto! Volgende keer ben je er gewoon lekker weer bij!

Am, hoezo zp verslaafd! Haha.. :p

Caro, haha toch maar je zaklamp gebruikt? Geen gekke berichten op je spiegel gevonden:cool::p Beterschap voor de rest van je gezinnetje!

Pamsie, is echt heel begrijpelijk dat je zo geschrokken bent, en daar emotioneel van wordt! Kan me niet voorstellen dat een mama dat niet zou hebben!

Mirjam, mmmmm een quarterpounder!! Is het heel gek, gezien het tijdstip, dat ik daar nu zin in heb? :cool::p

Ik ben niet direct naar huis gegaan gisteravond.. Ray moest vanmorgen weer werken dus ik wist dat als ik thuis zou komen iedereen toch al in bed lag.. En mijn vriendinnen waren nog een borrel aan het doen, dus ik heb me gewoon daar bij aangesloten haha..

Meiden, bedankt voor de onwijs gezellige avond! Ik had echt buikpijn van het lachen! Snel weer op date! Nemen we die nieuwe vrienden van LZ mee, die ze gisteren op de parkeerplaats nog even maakte :p:D
    Haha, nee vond het een erg geslaagde avond! (Al denk ik dat brilsmurf daar iets anders over denkt;))

Fijne zondag!! Ik word zo opgehaald door mamalief om te winkelen, ook niet heel vervelend :)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @chloe: haha lekker doorgeborreld. Brilsmurf lol hoe kom je er op;)

@mirjam: haha ik twijfelde ook of ik nog ff naar de mac zou rijden maar ben maar gewoon netjes doorgereden naar huis.

@lz: joehoe je heb vandaag meldplicht hoor na je enge verhalen en je nieuwe date van de parkeerplaats!! ;)

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Cm hoe is het met de kids??

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ chloe, feestbeest!:p
    Nee, gelukkig geen enge boodschappen op de spiegel! Wel een zieke koortsige man in bed aangetroffen. Heb nu dus een ziek drietal in huis. Erg gezellig! NOT!

@ spikkel, zo L. is goed verwend door je so! Vond je dat wel ok?

@ mirjam, haha, gewoon nog den Quarterpounder weg zitten werken! Kon je de weg naar huis makkelijk vinden bij mij vandaan?

@ lz, en ben je nog in dubio geweest? :D

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Iedereen hier is aan het hoesten, snotteren en heeft koorts. Behalve ik! ;)

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Mirjam: Hahaha, nog lekker langs de Mac geweest. LOL :D.

@ Caro: Balen dat het hele huis ziek is :(.

Zucht en ARGH! Mag ik even een echtgenoot-klaging doen ;). Ik mocht vandaag lekker blijven liggen *HOERA*. Kom ik om 09.30 uur beneden ligt T. alweer een half uur in bed "omdat ie moe was", terwijl hij pas om 07.30 uur wakker was. Dus nou ja, hij was om 09.45 uur natuurlijk wel weer uitgeslapen, waardoor ik nu zit met een kind wat niet wil slapen, maar uit bed ook niet te genieten is. GODNONDEJU!!!! Ik heb echt al zooooooooooooooooooovaak gezegd dat T. echt minimaal 2 uur wakker moet zijn en dat hij 2,5 uur ook wel redt, dan slaapt hij tenminste nog een uur en zit je dus niet met waar ik nu mee zit. Echt hè ik kan daar zo ontzettend strontchagrijnig van worden. En A. is nu met kleine A. naar de kinderboerderij en ik zit hier nu dus met een jankende T. die niks wil.

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Cm: ohh balen iedereen ziek zeg.

Am ohh bah daar zou ik ook chaggie van worden.

9. Amethist

Zucht...nou ik ga hem maar uit bed halen, want hij ligt toch alleen maar te janken. Het is maar goed dat A. hier niet is, want dan was ik echt ZO verschrikkelijk onredelijk uit mijn vel gesprongen. Ik heb compleet opgefokt nu :x.

10. Amethist

@ Chloe: Gezellig trouwens dat je nog was wezen borrelen met je vriendinnen!

@ Mirjam: Jullie hadden ook niet zo heel veel te eten volgens mij...Of ben je gewoon onverzadigbaar door je zwangerschap, hahaha ;).

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, pff, mannen!
    1...2...3...4...5...6...7...8...9...10.... Zen!

12. Amethist

Zennen wil nog niet zo lukken aangezien T. ook beneden bij mij, in de wipstoel, op de grond, in de box alleen maar kan huilen...

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oordopjes in? Muziek hard aan? Nee grapje... Misschien ook even naar de kinderboerderij wandelen?

14. Amethist

Muziek hard aan had ik al geprobeerd, maar met zijn volume komt hij er gewoon bovenuit ;).

Ik ga zo maar een broodje met hem eten en hopen dat hij daarna even wil slapen.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Succes! Ik ga N.oa ook op bed leggen. L.ukas ligt op de bank Ernst en Bobbie te kijken op tv en S.teef ligt op de bank te slapen. Beetje balen, want zo kan ik tijdens N.oa d'r slaapje zowel beneden als boven niks doen in de zin van stofzuigen enzo. Kan ik dat dus allemaal morgen gaan doen. Zucht.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am pfff lekker dan!

@cm ah ziekeboeg!hopelijk knappen ze allemaal snel weer op!

@pamsie oei dat was wel even schrikken dan!

@hier manlief is met mn pa naar het ziekenhuis dus ff een uurtje of anderhalf met laetitia alleen die is nu druk aan het kleuren..

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cm ja vond het op zich wel okey, kleertjes heeft ze wel weer nodig dus dat kwam goed uit, die kist hadden we zelf om gevraagd om het speelgoed in op te bergen, en die blokjes nou ja vind ze geweldig dus toe maar :)

@Eylem hoe is het?

18. Amethist

@ Caro: Is N.oa ook nog ziek? Wel balen dat je nu morgen alles moet doen :(.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, zijn nu alledrie ziek.:(

20. Amethist

Oh bah, echt balen zeg! Hopen dat ze snel opgeknapt zijn alle3 en jou niet ook nog aansteken.

Ik trouwens nog zwaaien joh toen jullie gisteren achter me stonden, maar jullie zag niks, hahaha, veels te druk aan het kletsen :D.

Deel Deze Pagina