APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

:) Ik zei nog vlak voor we gingen rijden. Is dat T. nou !? Leek wel of ik iemand zag zwaaien ?
    Maar we waren ook een beetje bezorgd of de wel op de goede weg zaten. :D
    Ik eet trouwens altijd veel, maar eerdat ik bij de Mac was was het 1 uur, en het laatste wat we gegeten hadden was al rond half 9 dacht ik.

CM: Oh wat balen dat ze nu allemaal ziek zijn :( Mannen meestal het ergste, of niet ?

Chloe: Als je daarna nog ben wezen borrelen geloof ik best dat je 's ochtends al trek heb in een Quarterpounder.

Ik zit gewoon nog in pyama. Heerlijk ! Heb al wat in huis gedaan, niet zoveel als ik me voorgenomen had maar goed. Zo'n relax ochtendje heb je ook niet vaak.
    J. slaapt waarschijnlijk alweer, dus ik hoef me ook niet te haasten om ze op te halen. We blijven daar ook eten, dus ik kan rustig aan doen.

Heb trouwens vanmorgen Teen Mom zitten kijken. In het begin vond ik het zooo erg dat dat ene stel die Carly heeft afgestaan, ik snapte dat totaal niet. Maar als ik nu zie hoe sterk dat stelletje samen is en in wat voor ellendige familie ze zitten vind ik het juist heel knap van ze dat ze het zo besloten hebben.
    Maar die Farrah ! Die gaat gewoon naar Florida en laat haar kind bij opa en oma achter, omdat ze zichzelf moet vinden :( en gaat studeren. Kan ze toch ook in de buurt doen. Dat snap ik dan weer niet.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Mirjam: Ik heb vorige week Teen Mom zitten kijken. Toen wilde Farah idd in een andere staat gaan studeren, maar zou ze wel samen met haar dochter gaan. Maar nu gaat ze dus alleen?! Dat snap ik ook echt niet hoor. Ik vind trouwens die moeder van Farah wel ook echt rete-irritant!

3. mirjam2112

Ja echt he ! Ik irriteer me gek aan haar :$ Zoooo overduidelijk gemeen, en puur uit op de zorg over haar kleindochter !
    Totaal niet met Farrah.

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Eylem.. wat een mooi meisje!
    Och jeetje Pams, das idd schrikken zeg! Gelukkig
    niks aan het handje..
    Spikkel: dus het ging goed bij je so? Hoe voelde jij
    je erbij? MRI op zondag?
    Chloe: winkelse!
    Hè bah Caro, iedereen ziek daar.. Beterschap met ze!
    Am: nou lekker dan dat A. hem te snel op bed legde.
    Nu zit jij met de gebakken peren!
    Teen Mom: die Farrah is een ego-tripper! Trut!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. slaapt, wij gaan als ie wakker is naar de opening van eigen zaak van vriendin (een webwinkel), dus dan wordt er bekend gemaakt hoe de site heet en wat het allemaal inhoudt. Het is in een buitenspeeltuin, met overdekt zitgedeelte.. Hopelijk blijft het droog, want heb geen zin in 1 grote modderbak. J. krijgt iig oude kleren aan, kan ie lekker ravotten.

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne zondag meiden, ben er weer weg van!

Kus

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!!!

Spikkel, waarom mri??

Chloe, feestbeest!! :D

Am, wat rete irritant dat A. T. zo vroeg op bed heeft gelegd en jij nu met de gebakken peren zit!! Zou ik ook kwaad om kunnen worden!

Ak, veel plezier!!!

CM, drie zieken in huis :( Ook nog al het werk morgen moeten doen, bah!!! Beterschap voor alle zieken!!!

Teenmom, gaat die Farrah nu toch alleen naar Florida? Heb toen wel gehoord/gezien dat die moeder van haar de bak in moest of taakstraf kreeg omdat ze Farrah had geslagen, kan me niet voorstellen dat je dan je kind alleen laat bij hun. Sowieso kan ik me dat niet voorstellen maar dan al helemaal niet.

Hier, cupcakes gemaakt met Julian, althans de cakejes zitten nog in de oven maar hij heeft gemixt en alles in de vormpjes gestopt. Nu is Julian met Roeland naar de voetbal, wedstrijdje kijken. Noah en Milan liggen op bed dus heb even me-time :D

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Am hoe is het ne met T? Slaapt hij al?

spikkel L. Lekker verwent!

mirjam: nee dat is niet waar he! Op het toetje hebben we tot half 10 moeten wachten.

Ingrid: leuk cupcakes gemaakt. De mannen voetbal kijken dan heb jij mooi even voor jezelf

cm balen dat je door alle zieken nu het huishouden niet ff kan doen.

Akoya veel plezier straks

Hier juist druk met het huishouden geweest, was gedraaid, was opgehangen, afwas gedaan, toilet schoongemaakt en ben bezig met een leegstaand aquarium schoonmaken dan kan die verkocht worden maar het ding is 2 meter dus daar ben ik nog wel ff zoet mee

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya Veel pelzier vanmiddag! ik voelde me er wel oke bij het was wel wennen dat wel.. ik heb ook zoiets van ik laat het over me heenkomen. ik heb gister wel excuses gehad van mn so voor het hele gebeuren..

@Mri is voor zn rug. over 2 weken uitslag.. dus ben benieuwd..

@pams goed bezig!

@ingrid lekker ff tijd voor jezelf..

@hier pa net weg dus weer rust :)

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aaaah, ik wordt echt gek hier! Heel de dag drinken halen ,eten halen, medicijnen geven, snotneuzen snuiten, dingen aangeven, billen afvegen (alleen die van L.ukas en N.oa hoor!)

Ik zit nu voor het eerst vandaag even rustig een kwartiertje!

11. mirjam2112

hahaha dat moest er nog bijkomen dat je die van S. ook af moest vegen ;)

12. mirjam2112

Hier is iedereen weer thuis. Ben helemaal blij !

Kids hebben het leuk gehad. Alleen is J. vanmorgen uit een stoel gevallen op z'n hoofd. Dikke bult en hij heeft 1,5 uur stil op schoot gezeten. Had het wel fijn gevonden als ze me even gebeld hadden, want ik zat onwetend thuis. Vond het maar niks dat hij zo stil was maar inmiddels is hij weer druk en errug aanwezig :D

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ mirjam, ah, wat sneu voor J.! Misschien voor de zekerheid vannacht even een keertje wakker maken voor de zekerheid?

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond!

Meiden ik vond het gezellig gisteren!!

@mirjam: oh gewoon door naar de MAC gereden :D Was ook in mij opgekomen :p moesten ook wel errug lang op de sushi dames wachten ;):)

@CM: Oh jee, een ziekenboeg!! rustig aan doen dan, want je weet niet ofg je dan over tijdje aan de beurt bent...is een hardnekkig griepje kan ik je vertellen....

@pamsie: fijn dat je V. lekker hebt kunnen jnuffelen na het telefoontje van gisteren...altijd vervelend dat je dan zo op afstand zit! succes met schoonmaken van aquarium!

@chloe: leuk! borrelavond erachteraan geplakt haha!

@mirjam:eek:h! j. ook gevallen! kan me voorstellen dat je het fijn had gevonden als ze even gebeld hadden....zou ik ook echt niet tof vinden....

@ingrid: leuk! cupcakes gebakken, lekker gesmuld??

hier vanochtend schoonouders op bezoek gehad en ik ben met de taart van jewe bezig geweest...dadelijk lekker even douchen en dan bedje in om NIKITA te kijken...

Morgen weer werken...ben benieuwd hoe lang ik bezig benm met achterstallige emails bijwerken...

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He, wij konden er niks aan doen! We hadden gewoon velkeeld gestleept! :D :D:p

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Franka. En alvast welterusten!
    Spikkel: ja dat is wel het minste wat ze kunnen doen 'sorry' zeggen.
    Gelukkig weer contact..
    Caro: ohhh verschrikkelijk, je zal wel hartstikke moe zijn.. Optijd je bedje in?

Ja ik ga ff tv kijken.

Ow en check maar eens www.toverrijk.nl, das de website die vandaag officieel de lucht in is gegaan.

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, ja velkeeld gesleept in de velkeelde kolom....;)

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: mooie site hoor!! fijne avond meis!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Akoya mooie site.

Franka gezellig bezoek gehad, en nu lekker relax

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou zo te horen was het een gezellige avond. Balen dat ik er niet bij kon zijn.

@Eylem, Heftige snelle bevalling zeg, maar wat een mooi meisje.

@Pamsie, oei dat is schrikken zeg. Heb je nog iets aan hem gemerkt?

@Ingrid, ai mooi kl*te van je auto.

@Cm, Iedereen ziek en iedereen afhankelijk van jou nu. Zwaar! Hopelijk steken ze je niet aan.

@Spikkel, L is goed verwend zeg door je so.

Vandaag zijn we lekker naar de Efteling geweest met mijn ouders. Het was lekker weer dus heerlijk genoten.

Deel Deze Pagina