APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Hopen dat je ziekenboeg snel weer is opgeknapt.
    Whahahahha, ik zie het helemaal voor me: S.teef naar de wc..."Caroooo ik ben klaahaaaaaar!!!" :D.

@ Jewe: Leuk naar de Efteling geweest.

@ Akoya: Ga zo de site eens even bekijken.

Vanavond bij mijn s.o. gegeten. We aten wafels, lekker ongezond dus, maar het was wel lekker voor een keer. Alleen zijn mijn s.o. niet zo van het luchten tijdens zulk soort bezigheden, dus ik stonk echt een uur in de wind. Ik zit nu dus lekker helemaal schoongeboend met een wijntje op de bank. Zowel T. als A. hadden zich nog lekker ondergekakt. Bij T. was de schade beperkt tot een kleine lekkage bij zijn been, maar A. zat echt tot haar nek in de stront, dus die heb ik om 20.15 uur nog onder de douche gezet.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Jewe; leuk !Heb je een abonnement ? Je gaat wel vaker toch ?
    @ Am; Oh bah.. wafellucht vind ik vies en poep is natuurlijk ook niet echt fris..

hier ligt er 1 continue te hoesten boven...arm meisje. Ze lijkt wel door te slapen.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sanne past gewoon rompers maat 92-98 niet meer.. ! Alleen die rekbare van de hema... de rest is echt te klein. Moet nu dus 98-104 gaan kopen !! Nog meer kindjes hier die al in die maat zitten. Heb het idee dat ze zo hard groeit.. !

4. Amethist

@ Kris: Nou, 1 smerige stinkbende idd ;). Maar nu is iedereen weer fris. A. gaat nu douchen en T.'tje slinger ik morgen even door zijn badje.
    A.'tje zit nu in maat 92 (vooral bovenkleding). Rompers 74/80 past ze alleen nog als het die stretchdingen van de Hema zijn. Sanne is wel echt lang dan zeg :$.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja verbaas me er ook over. Het is ook ineens lijkt het wel. Ze zaten al wel langer krap, maar nu krijg ik ze echt amper meer dicht. Dat wordt shoppen deze week..

Lekker trouwens iedereen weer fris !

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey Eylem ! Hoe gaat het daar ?

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Evening!! :)

Sorry, ik heb even heel snel bijgelezen maar kom even heel ego alleen even een berichtje posten :) .

Het is hier echt drama geweest, gisteravond heeft I.sra de hele avond tot 2.30 aan toe gehuild, niet willen slapen, kreeg haar niet aan de borst, nou ja ellende ellende. Uiteindelijk heeft mijn man met haar op de bank geslapen. We zaten er dus helemaal doorheen. Borstvoeding liep ook niet zoals het moest, kraamverpleegkundige heeft vanochtend nog met de VK overlegd en ze hadden het al over kolven en bijvoeden want ze is veel afgevallen MAAR godzijdank sinds vanmiddag is ze ineens veel beter gaan drinken, elke voeding 2 kanten goed leeg en sinds vanavond LIJKT (afkloppen) ze ook veel meer tevreden te zijn, ze heeft net een voeding gehad en ligt nu al een half uur te slapen in haar bedje, dat is nog niet eerder gelukt.....Dus ik heb hoop dat ze gewoon honger had de afgelopen dagen en daarom ontevreden was. Nu hopen dat het vannacht ook wat beter gaat. Ik beloof dat als ik weer wat meer tijd heb ik weer mee kom schrijven maar het is hier nogal hectisch ;)

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Logisch dat het nogal hectisch is.. en wat naar dat ze zo van slag was. Zwaar zo vlak na de bevalling. Jij moet zelf ook nog een beetje bijkomen natuurlijk ! Misschien is de bevalling toch ook wel heftig geweest voor d`r ineens zo snel op deze wereld.. Ik ga voor je duimen dat ze vannacht een betere nacht heeft en jullie dus ook !

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, fijn dat het nu lukt met de bv. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor is toch logisch dat het allemaal nog erg hectisch is.

@Kris, ja wij hebben een abbo op de efteling. We wonen er nog geen 20 minuutjes vandaan dus goed te doen voor ons. Mijn ouders en zusje en haar vriend hebben ook een abbo erg gezellig dus.

@Am, oh jakkie 2 poepluiers van onder tot boven.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Am, lekker waffels maar indd stinken doet het wel! Nu allemaal (op T. na dan) lekker schoon en fris!!

Kris, wat is ze lang!!!! Hier heeft Milan rompers maat 86/92 en die zitten gewoon goed. Bovenmaat is 86 en soms 92 maar heb dan ook een van de kleinste kindjes hier hahaha

Eylem, logisch toch dat je nu niet uitgebreid gaat bijlezen en reageren!! Hopelijk heeft ze het nu helemaal door en komt de rust er nu in!! Miss indd last van de snelle bevalling, je hoort het wel vaker.

Jewe, efteling, leuk!!! Je had toch abo genomen laatst?? Wel fijn met het lekkere weer even heen gaan.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Tygo heeft van broek sinds kort 92 en van boveen ook nog wel al beginnen sommige dingen wel wat klein en strak te zitten dus denk dat we binnenkort ook naar 98 over moeten in bovenkleding.

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Am bah ik vind etenslucht in kleding sowieso vies ruiken.

Kris zo sanne is wel heel lang dan lotte draagt rompers maat 86 en dat zit nog prima

Eylem fijn dat ze toch goed drinkt. Doe rustig aan meid

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Het was trouwens leuk en gezellig gisteren begreep ik? Ook lekker gegeten ?

14. Amethist

@ Eylem: Wat vervelend dat het zo onrustig is geweest en dat I.sra niet goed aan de borst wilde. Als het nou straks weer niet goed wil, schakel dan een LK in. De kennis van de kraamzorg en de vk is toch wel beperkt op dat gebied is mijn persoonlijke ervaring...
    Oh enne....niet verontschuldigen natuurlijk hè....iedereen snapt wel dat je nu echt geen tijd (én zin!) hebt om uitgebreid bij te gaan lezen.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden ben er ook nog hoor
    gelukkig al weer wat aan het opknappen
    loop nog wel erg te hoesten en meestal begint het rond dit tijdstip en kom ik in een hoestbui van dik anderhalf uur

eylem is begrijpelijk dat je niet helemaal bijleest

kris jeetje wat is sanne lang
    hier boven kleding maat 92 en onder kleding 86

am arghh mannnen
    en allebei een lekkere luier haha

akoya balen van je ongi
    maar wat een leuke site
    zag al een paar leuke rokjes voor N als ze straks naar school gaat

uhm
    owja spikkel fijn dat je s.o sorry hebben gezegd!

hier rustig weekend achter de rug
    kwam er net achter dat N morgen op nacontrole moet in het ziekenhuis

trouwens N had heel lief aan A gevraagd als ze straks voor de 1ste x naar de bassischool gaat of papa mee wou
    was echt z'n smelt momentje !
    A gaat dus maar vrij vragen voor die dag
    O en t heeft een nieuwe kies kwam vandaag er achter dat er ee puntje door was
    de 1ste van de laatste 4 kiezen

16. Amethist

Ja, het was super gezellig. We waren maar met een klein clubje uiteindelijk, maar het was er niet minder hilarisch om!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Lm lief dat A. Vrij gaat vragen.

Jewe leuk naar de efteling geweest.

Kris ja was gezellig gisteren dus volgende keer gezellig mee gaan

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier past N.oa nog stretchrompers Hema mt 74-80! Verder draagt ze sommige kleding maat 80 en sommige 86. Ligt er maar net aan hoe het valt. Maat 92 is echt nog veuls te groot! Qua lengte kan ze het soms wel net hebben, maar ze is zo smal!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

Nee daar zorgde die chinees/japanner met zn stlepen ook wel voor

20. Amethist

Deel Deze Pagina