Goeiemorgen meiden Pff het was een kortnachtje zeg ! Om 1 uur begon beau te piepen dus ik eruit naar buiten was die aan de sjees Toen lag ik net op bed hoor ik N huilen Had ze in der bed geplast dus nog even der bed verschoond En haar zelf nog even gewassen Vandaag naar de kno arts na controle en dan wil ik vandaag me salontafel in de grondverf zetten We gaan over op de witte toer dus ga ik de salontafel en dressior verven Rokje heb niet gekeken zit op me telefoon Cm beterschap met l.ukas en n.oa Kris anders satestokjes met allemaal stukjes fruit?
:x:x:x ik dacht dat IK last mocht hebben van hormonen na de zwangerschap en bevalling, niet mijn man :x:x:x Ben echt pissig en hij kan zich vandaag de rest van de dag maar beter een beetje gedragen. Halleluja, ik slaap minder dan hij en hij zit te piepen en wil me even opschepen met 2 kinderen om zelf te kunnen gaan slapen. Zo, waar las ik laatst ook alweer dat de geboorte van een tweede een aanslag is op je relatie? Wel een goede nacht gehad, I.sra heeft geloof van 1.30 tot 6.00 in haar eigen wiegje geslapen, wel af en toe piepen maar dan kon ik haar vanuit bed troosten en sliep ze weer verder dus dat is echt fijn. Heb in ieder geval meer geslapen dan de afgelopen nachten. Alleen net weer een uur gekrijst van de krampjes, ze viel ook bijna meteen in slaap toen ze haar luier eenmaal volgepoept had arm kind. Ok de KV is er dus ik ben weer weg....tot later
@Lm Succes bij de kno arts @Eylem nee das geen goeie actie idd.. Hopelijk kan jij strakjes ook nog even lekker slapen.. @hier vandaag een rustig dagje alleen ff luiers halen
Hahahaha kan je niet zo'n styling programma voor kids beginnen Dat je ze van de straat plukt en zegt 'Dit kan dus écht niet meid' tegen zo'n babytje van 9 maanden
www.woods.nl hebben ze ook hele leuke dingen ! Errug duur, dus ik kijk alleen als het sale is om mezelf te beschermen
Ik had vorig jaar leuke sneaker van Puma ! Waren wit met groen, en iets geel erin geloof ik. Echt supergaaf ! Lekker fris en makkelijk aantrekken (klitteband) En ze waren laag trouwens.
Goedemorgen @Eylem wat een prachtig meisje hebben jullie! Smelt smelt! Lijkt ze veel op I toen ze net geboren was? Hoe gaat het nu met de bv? @Pamsie jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken was dat V. uit zijn bak was gevallen. Heeft hij nergens geen last meer van? @Caro hopelijk wordt jij niet ziek met al die zieken om je heen. N.oelle heeft precies dezelfde maten al N.oa grappig en past dus ook nog 74/80 van rompers. Al heb ik nu ook 86/92 ingeslagen. Ik zou L. inderdaad thuis laten dan is hij fit voor het afzwemmen. @Am leuk rokje inderdaad misschien met die groene kleur combineren. Die hebben ze veel bij de Zara ook de bolero in die groen kleur. Gisteren lekker geshopt en vooral voor N.oelle hele leuke kleertjes gekocht allemaal felle kleurtjes. En voor mezelf alvast een truitje voor na de zw. Verder bij de Hema geslaagd voor dekbedje dus Eylem nog bednakt voor de tip.
Eylem: Fijn dat I. een paar uurtjes heeft geslapen vannacht. En die aanslag, dat vond ik bij de eerste ook al hoor Hoop voor jou (en je man!) dat hij zich gaat gedragen vandaag. Komt helemaal goed meid!! Toen D. werd geboren ging J. in mijn ziekenhuis bed liggen slapen en ik zat ernaast. Je had de zusters moeten zien toen ze binnen kwamen
haha mirjam erg he ik heb daar ook last vind altijd wel leuke dingen. Nog paar weken en dan krijgen we kinderbijslag en mogen we weer legaal shoppen
Morguh! Hier we een redelijke nacht, alleen was N.oa al om half 6 wakker en daar werd L.ukas wakker van en toen was dus gelijk iedereen wakker. Beetje erg vroeg dus! Iedereen is inmiddels koortsvrij. S. heeft nog wel verhoging, maar de kids allebei niet meer. Ik heb L.ukas vanmkorgen wel naar school gebracht. Hij wilde zelf. Heb de juf wel even verteld dat hij ziek was geweest en nog wel een beetje klaagde over hoofdpijn. Met gym zou ze daar rekening mee houden. Ik denk wel dag ik hem vanmiddag thuis hou. Dan kan hij nog even een beetje bijkomen/uitrusten voor vanavond! @ eylem, pffff, wat een actie van je man! Hallo, heeft hij soms ook net een zware lichamelijke prestatie moeten leveren na negen maanden extra gewicht mee te moeten zeulen? Kom op zeg! Nou, hopelijk komt hij tot beter inzicht of anders helpt de KV hem daar misschien een beetje mee! Die van mij gaf S. af en toe ook wel een schop onder zijn kont hoor! Heb je wel een leuke KV?
@ smile, lekker geshopt dus! Leuk! Zijn ze zaterdag nog goed opgeschoten met de verbouwing? @ mirjam, leuke site, maar wel erg duur! @ ingrid, succes met je sneakerzoektocht! Ik heb voor L.ukas eigenlijk nooit sneakers gehad! In de zomer sandaaltjes of open schoenen.
@CM fijn dat ze koorts vrij zijn! Ze hebben wel wat gedaan maar helaas was het muurtje nog niet helemaal af dus konden niet alles doen. Nu hebben we 24 maart afgesproken als mijn man terug komt uit Duitsland. Had er wel even stress over want had gedacht dat het dit weekend al klaar was maar manlief en broer hebben nu een strakke planning en hebben me een beetje gerustgesteld haha
CM: Fijn dat ze wat beter zijn zeg. Spannend voor Lukas vanavond ! Heb trouwens heel makkelijk de weg terug gevonden zaterdag, viel reuze mee. Dankzij het Sushi spoor Smile: Komt helemaal goed met die planning !
Zo hier ook weer een lekker nachtje gehad. Gister merkte we al aan Tygo dat hij niet helemaal zichzelf was. Hij wilde alleen maar gedragen worden door iedereen. Nou vanacht heft hij tot 2x toe zijn bed onder gekotst. Heerlijk! Bleh! a die 2x was ik zo goed als door me beddengoed heen dus midden in de nacht de wasmachine maar aangezet. Vanmorgen om half6 toen Jeroen naar zijn werk ging werd hij al huilend wakker dus maar bij mij in bed genomen en daar heeft hij nog tot half 8 gelegen. Hij lijkt alweer beter al is hij nog wel wat hangerig. @Am, hebben ze van die serie rokjes geen bovenkleding? Meestal brengt Noppies altijd een hele serie uit die je met elkaar kunt combineren. @Cm, gelukkig bij jullie weer iedereen aan de betere hand. @Eylem, het is maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren want dan zou het er uitzien. Geef hem maar een schop onder zijn kont @Smile, jammer dat ze het niet helemaal af hebben gekregen. Woensdag komen ze ons bed brengen dus dan kunnen we beginnen aan de kinder en babykamer.
@Jewe heerlijk nachtje dus......... Oh dat schiet lekker op zeg! N.oelle haar kamertje is wel al binnen gekomen dit weekend maar moeten dus nog even wachten met neerzetten helaas.
Jewe: Oh wat sneu T. ook al ziek. Het heerst ook ontzettend. En altijd fijn, 's nachts spuug opruimen Smile: Wat voor kamertje krijgt N.oelle ? Wij willen voor J. een peuterbedje maar zolang we in dit huis wonen hebben we niet veel ruimte. dus Wordt het een peuterbed in formaat ledikant
@ Eylem: *GROM* Mannen :x!!!! @ Mirjam: LOL , nou dat lijkt me wel wat zo'n programma, hihi. Leuke site hè. Woods is ook leuk idd. En Catimini is iid DUUR. Net als Jottum. Supergave jurken, maar ik ga echt geen 180 euro voor een jurk uitgeven . @ Smile: Balen dat ze niet zo ver zijn gekomen als de verwachting was. De Zara!!! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Thanx! @ Caro: Fijn dat iedereen weer wat opgeknapt is. @ Jewe: Ach , arme Tygo. Het rokje is van de zomer 2011 collectie, dus dan moet je natuurlijk net mazzel hebben dat er nog iets bijpassends van die collectie over is. De kids en ik hebben gewoon geslapen tot 08.30 uur . En T. ligt nu alweer een half uurtje in bed. Hij was zo moe, ik legde hem neer en zijn ogen vielen gelijk dicht. Oh, en A. had ook weer een echte A.-actie . Zaterdagavond had T. zichzelf helemaal ondergescheten (gnagnagna ), dus A. had zijn kleren in een emmer met water gedaan. Ik wilde die net (eindelijk ) in de wasmachine gooien zitten de brokken stront (eet u smakelijk) nog gewoon aan zijn romper. Zucht...heeft ie het gewoon zo in die emmer geflikkerd zonder het uit te spoelen. Lekker dan, BLEGH!
Oh en *GIL* ik vergeet het helemaal te vertellen!!!!!! A.'tje is van het weekend zelf gaan staan in bed! En vanmorgen zelf bij de bank!!! WOEHOEOEOEOEOEOE!