APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @ingrid ja, tis echt zeer bijzonder maarja k ga het ff laten bezinken en daarna met goede moed er tegen aan

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haaai!

@ ingrid, ehm, waar ben je nu? Bij het kastje of nog steeds bij de muur? Jertje zeg, wat een gedoe allemaal! Snap dat je daar gek van wordt!
    Balen van me werk. Snap ook wel dat je niet alleen voor de kinderopvang gaat werken, maar krijg je nog wel ww als je zelf stopt met werken?

@ chloe, wat fijn dat het zo goed gaat op je werk! Leuk ook dat je zo snel al vooruitgang ziet bij de kids!
    En leuk dat jullie na de verbouwing voor een tweede gaan. Toch fijn dat jullie er allebei zo over denken. Ik heb wel wat overredingskracht moeten gebruiken voor de tweede! Hahaha!

@ spikkel, ik kan me voorstellen dat het nu even heel vreemd is! Hopelijk kunnen jullie inderdaad beginnen een beetje een band op te bouwen. Lijkt me vooral voor L. en je vriend erg belangrijk!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ingrid: Lekker dan van die artsen die het allemaal niet met elkaar eens zijn.

@ Franka: BAH :(, balen dat je ziek bent. Beterschap!

@ Chloe: Leuk dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werkplek.
    En wat gaaf dat jullie voor een 2e willen gaan. Ik zie je helemaal als een razende door het huis gaan om alles zsm af te krijgen :D.

Tering zeg wat een dag! Het was zo f*cking druk, pfffff. Ik was gewoon pas na 18.30 uur thuis en nu heb ik nog niet alles afgekregen :x.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, oh meis, wat balen van je nacht! Ik hoop echt dat je vandaag nog even bij hebt kunnen slapen!

@ franka, oh balen dat je niet hebt kunnen gaan! Oh jee, de waterpokken! Nou, zou me niks verbazen als dat bij N.oa ook speelt. Die is al een paar dagen erg hangerig en mijn neefje had vorige week ook waterpokken. Ik wacht in ieder geval rustig af.
    In ieder geval nogmaals beterschap voor jou en je kleine ventje!

Hier vandaag druk bezig geweest bij mijn ouders. Maar alles is nu wel leeg en enigzins uitgezocht. Dus de mannen kunnen morgen aan de slag!

Net nog wezen hardlopen. Ging erg goed! Alleen deed mijn gps op mijn telefoon het niet, dus nu heb ik we de tijd, maar geen snelheid of afstand gemeten. Beetje jammer, want we waren vandaag echt in vorm!

Manlief is nu gamen bij vrienden, dus de ab en de ipad zijn lekker allebei van mij!:D

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, hmmm, beetje jammer dat je zo laat thuis was én niet alles af hebt kunnen krijgen. Ligt nou alles woensdag nog op je te wachten of heb je een collega die het maandag dan verder op pakt?

6. Amethist

@ Caro: Gelukkig zijn maandag 2 collega's er gewoon weer! Was alleen vandaag en dat kan eigenlijk echt niet, maar ja, we moeten natuurlijk ook wel eens vrij kunnen nemen, dus zo nu en dan komt het toch voor dat we alleen zitten...

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Krijg ik net toch weer een smakeloze "grap" over Friso op de sms van iemand. Ik snap dat echt niet he! Zoveel lol over de ellende van een ander... Kan daar niet echt om lachen...

8. Amethist

Nee, ik ook niet hoor. Ik vind het zo zielig. Zag vandaag Mabel op het nieuws uit het ziekenhuis komen, ik heb zo met haar te doen :(.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am een drukke dag dus gehad!

@Cm lkker hardgelopen :D

@friso onvoorstelbaar dat er mensen zijn die er grappen over maken.. verschrikkelijk.. pff wat moet er in hemelsnaam door mabel en beatrix heen gaan.. pff

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, je kunt wel geen fan zijn van het koningshuis, maar het blijven ondanks alles toch ook gewone mensen met gevoelens. Ik bedoel, stel je voor dat je eigen man er zo bij ligt en je hoort er iemand een grap over maken.... Dan zou je me echt tegen moeten houden hoor!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond meiden,

pff voel me nog steeds niet echt lekker, maar wl ook niet alleen maar op de bank hangen...

@ingrid:: lekker zeg van het kastje naar de muur gestuurd worden, schiet je nog niets mee op...

@chloe: nee was er helaas niet bij woensdag. had wel even stukje meegekeken op editienl :) Leuk dat jullie ook voor een 2de willen gaan! Snel alles afmaken :D Fijn dat je nieuwe werk zo goed bevalt!

@am: drukke dag gehad dus...

@cm: goed hoor dat hardlopen! sinds t.omas vandaag die pokken heeft is de koorts ook weg, dus hoop dat ie er nu snel vanaf is...(en dat het g.uusje nnog even bespaard blijft)

@spikkel: oh meis, wat goed dat je dat gesprek hebt gehad en wel bijzonder dat alles dus berust heeft op een misverstand: nu op naar een positieve voortzetting :D:D Komt vast goed!

12. Amethist

A. heeft trouwens besloten om met het OV naar zijn nieuwe werk te gaan. Is ongeveer 35/40 minuutjes reizen en op die manier heb ik op de dagen dat ik thuis ben gewoon de auto. Op woe gaat hij dan wel met de auto, want dan brengt hij eerst de kinderen weg naar het kdv. Wel fijn hoor, hoeven we ook geen extra kosten voor een 2e auto'tje te maken.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    CM, goed bezig met hardlopen!!! Die grappen vind ik gewoon zo respectloos en walgelijk!

Am, druk op het werk, wel lekker dat de tijd dan snel gaat maar balen dat het niet allemaal af is. Geen tweede auto nodig, das wel fijn voor de kosten en een goede oplossing met het ov!!

Franka, gelukkig is de koorts ook gezakt (weg), hoop dat de pokken hier ook snel komen bij Julian en Milan maar heb ze net gevangen dus dat moet nu goed komen :p

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: oh wat fijn dat er dan geen 2de autotje nodig is :D vind het ook altijd fijn als er een auto voor de deur staat als ik thuis ben met kids...manlief gaat op fiets naar werk...

@cm: ja, zou bijna zeggen, kom maar langs als je zeker wilt weten dat je boys de pokken krijgen :)

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Oh, is trouwens ook zo schattig: T.omas wilde vanmiddag opa en oma bellen....Kon ie vertellen dat ie waterpokken had: 'opa, Totas aterPOK' zo sweet!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh man, van mij mag die nieuwe auto echt zsm komen! Nou rijdt die oude twingo opeens super onzuinig! We hebben er 130 km op zitten met deze tank en hij zit nu al op de helft! Vandaag dus weer naar de garage geweest, maar die kunnen niks vinden. Dan moeten ze echt gaan graven en dat gaat weer geld kosten. Heb ook geen zin om voor die laatste 5 weken nog een paar honderd euro kosten te maken! Dus nu maar zo weinig mogelijk er mee rijden... Zucht.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, wat schattig!

N.oa heeft trouwens ook weer wat nieuws. Roept nu de hele dag "mama tout!"
    Dus ik zit heel de tijd, nee, mama is toch lief? Maar dan reageert ze steevast met heel hard " Nee! Tout!"
    Nou, daar kan ik het dus mee doen! ;)

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: oh wat irritant die auto! Idd maar zo weinig mogelijk nog mee doen dan! Lief van N.oa!

Hier net even salaris gecheckt: ik heb naar mijn idee toch echt 200 euro te weinig gehad...Maandag maar eens even infromeren of dit aan mij ligt...

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    CM, ooo bah ik haat auto's die ineens onzuinig gaan rijden!! Wat schattig van N.oa!! Niet leuk voor jou natuurlijk maar lijkt me zo schattig klinken!!

Franka, wat lief van T.omas!!!!! Wat raar van je salaris, zou dat indd maar even gaan checken want is wel vaag als het ineens minder is!

Hier komt roeland z'n nichtje zo nog even centjes halen, ze gaan morgen naar de hhb en dus ook naar de 9maandenbeurs dus heb even m'n verlanglijstje opgesteld en geld gepint zodat zij het voor me kan meenemen.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, huh, 200 euro te weinig? Heb je geen zorgverlof opgenomen of zo?

Deel Deze Pagina