Bij de C1000 hebben ze trouwens weer zo'n vleespakket voor 10 euro. Die wil ik wel weer hebben, maar ik weet nog niet of ik zin heb omstraks nog naar de C te lopen. Ik vind het altijd zo'n gedoe'tje om die kinderwagen helemaal te voorschijn te toveren enzo, pffff. Anders moet A. 'm uit zijn werk of na het eten ofzo maar even gaan halen.
Omdat we sinds januari zoveel zelf moeten betalen voor de kinderopvang, dat het bijna niet meer te doen is en we dus echt voor andere (goedkopere) alternatieven moeten kijken....(helaas dus)
ow lekker voordeeltje pakken nou ik heb dus geen donder gedaan he ! ik wou eigenlijk mijn salontafel gaan schuren en in de grondverf gaan zetten maar zit met me hoofd bij de buurman toen ik toen straks terug kwam van school stond er een man beneden die vroeg of ik hier woonde uhm ja al 5 jaar ja kent u ook de persoon die op die en die nummer woont ja die ken ik ook, is die thuis ? nee die werkt o o o ja heb je zijn nummer ja heb ik wel maar weet niet of ik hem mag geven, ja dat snap ik ! waarom vraag je het dan ? maar goed toen ging die doorvragen en hij zegt kom zo bij je terug schrijf even een brief , mag ik dan bij je aan bellen ? uh ja hoor krijg ik dus zijn kaartje en of ik op het hart van me buurman wil drukken dat ie contact op gaat nemen op het kaartje van hem staat zijn naam en dat ie van een financeel bureau komt over hypotheek servicen lekker hoor heb ik dus weer waarom trek ik zulke mensen aan buurman vertelde laatst dus dat iemand zei dat ie als ie van zijn huis afwil zijn hypotheek gewoo niet moet betalen (hij wil namelijk naar zijn vriendin in assen gaan verhuizen maar onze huizen worden op dit moment gewoon niet verkocht ) en hoop echt niet dat ie dat dus aan het doen is maar ik ben z'n gevoelig huppelkutje die het met iedereen het beste wil en maak me nu dus een soortvan zorgen wat onze buurman is best wel een goeie vriend geworden
Is het zoveel duurder geworden dan ? Ik heb eerlijk gezegd nog niet goed gerekend hoeveel wij nu betalen.. schaam schaam. En een gastouder is dus goedkoper ?
LM: Nou daar zou ik me nou niet druk om maken. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die hem een nieuwe hypotheek wil aansmeren
CM: Donderdag is er een gratis fotoshoot bij Baby Superstore (of hoe heet het ook al weer) in Sliedrecht.. Moest gelijk aan jou denken ivm locatie Franka: Ik zie nu pas dat wij netto van 229,84 naar 311,80 zijn gegaan Dit jaar. Dat is bijna 100 euro..... Poe he.. krijg het er warm van.
Aangezien ik toch tegen mezelf praat : Als ik de berekening maak als gastouderopvang, krijg ik veel minder terug en zou ik 432 euro netto moeten betalen zelf... Ik ga er vanavond nog eens even voor zitten..
Voor gastouderopvang krijg je ook minder terug, maar je betaalt dan ook minder: het uurtarief is goedkoper. Wij betaalden vorig jaar voor T.omas 350 zelf, nu met G.uusje erbij is het 550 (netto) wat we zelf betalen. Als we het via een GO zouden doen, dan betalen we 380 euro zelf, dus dat is dan toch 160 euro die we besparen...
Wow maar dan betaal je ook echt heel veel zelf zeg ! Ik zit te kijken hoe het werk als mijn ouders bijv. geregistreerd gastouderopvang gaan doen. Maar nu snap ik niks van het Certificaat goed ouderschap.. Ga ik ook vanavond eens uitzoeken.
Ladies, heb een topic geopend over T.'s weinige plassen van de afgelopen dagen http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/341574-baby-8-maanden-plast-ineens-weinig.html Iemand nog goede ingevingen?
@Mirjam je kunt bedje ook los kopen hoor! @Franka dus wel al wat beter maar nog niet helemaal duurt wel langs alsnog met de ab kuur. Die bedragen voor ko en go zijn echt niet normaal! @Am ga je topic even lezen. Gelezen maar heb niet echt tips sorry. Zou het nog even kijken en anders misschien even met CB bellen?
Am; hij drinkt wel gewoon goed? Geen koorts ? Als hij plast is het dan erg geconcentreerd ? Stinkt het ?
am als ik de luiers van N en T vergelijk plas T ook minder dan N gedaan heeft ook toen T jonger was snachts is die dan wel helemaal verzadigd kan best zijn dat ie een nachtplasser is
Ja, hij drinkt bij het ontbijt en de lunch 120/4, rond 16.00 uur 90/3 en rond 19.30/20.00 180/6. Hij heeft geen koorts en als hij plast is het niet heel erg geconcentreerd. Hij heeft de afgelopen dagen wel erg veel gepoept. Geen diarree, maar wel erg natte ontlasting. Vandaag heb ik 'm bij de lunch trouwens een flesje 150/5 gegeven, omdat zijn luier van 12.00 uur (daarvoor een schone gehad om 08.30 uur) vrij leeg was, maar de luier van ca. 15.45 uur was ook helemaal niet vol...
Zo, de kids liggen hier allebei al lekker te pitten. Ik moet zo nog zuigen en dweilen (BAH!), maar eerst even koffie drinken hoor, want ik heb weer hartstikke pijn in mijn rug .
@Am, Deenk dat het komt door het vele poepen. Tygo had een wek of drie geleden heel de dag door poepluiers terwijl hij er meestal maar 2 op een dag heeft en toen waren zijn luiers ook niet echt nat van het plassen. @Opvang, moett ook nog steeds een keer uitzoeken hoe en wat met een go ipv kdv. Tygo gaat zo weinig dat het eigelijk gewoon geld in een putje gooien is. Ik ben op zoek naar een fuchsia roze badmat en wc mat maar gewoonb nergens te vinden....pfff ik heb ook weer een idee hoor.
Am wat goed van A.!!! Dat gaat echt de goede kant op! Super! Smile, super dat je geslaagd bent voor een dekbedje! Kan me voorstellen dat je in stress zit om het kamertje. LM fijn dat alles goed was bij de KNO! Franka fijn dat je je beter voelt! Mirjam, oei, dat is een flink bedrag inderdaad. Balen!! Jewe hmmm toevallig zijn er deze week badmatten bij de Lidl....wilde ik ook gaan kijken, gaat nu niet gebeuren, maar heel misschien zit daar een fuchsia tussen? Net geluk hebben.... Zo, jullie merken het al, ik heb zowaar tijd over het gaat hier echt super vandaag (durf het bijna niet hardop te schrijven/typen maar de hele dag ging het goed, dat mag ik toch zeggen ). I.sra heeft de hele dag tussen de voedingen door non-stop in haar bedje liggen slapen, niet gehuild, heel tevreden....wat een rare gewaarwording. Elke keer als ik wat hoor schiet ik overeind maar ze slaapt echt gewoon 3 uur achter elkaar. Zo raar, gisteren was daar echt geen sprake van en vandaag doet ze niet anders. Maar wel heel fijn! En mijn man heeft zich gelukkig gedragen vandaag vanochtend aangifte gedaan met I.rem en meteen een zwik boodschappen meegenomen. Verloskundige van de bevalling kwam langs, mijn zusje was er, mijn moeder kwam helpen dus het was hier een gezellige drukte haha. Vanmiddag nog even lekker geslapen, nu is alles rustig, opgeruimd (heerlijk! weer een beetje alles op de plek waar ik het wil ) en nu ga ik zo even rustig douchen, hoop ik. KV is erg leuk, een vrouw van in de 40 maar heel gezellig, ik heb halve dagen kraamzorg dus net goed vind ik. Borstvoeding komt inmiddels ook goed op gang, begin nu last te krijgen van stuwing dus het volgende feest komt eraan maar ik ben allang blij dat het goed op gang komt. En I.rem wordt weer steeds meer zichzelf en raakt steeds minder in paniek als I.sra huilt gelukkig.
@ Eylem: Oh meid, wat fijn dat het zo'n heerlijk dagje was vandaag. En dat de BV nu ook lekker op gang komt! Wat een leuke foto's zeg en was is I.rem PRACHTIG (I.sra ook natuurlijk, maar die close-up foto van I.rem vind ik echt ZO mooi!).