APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!
    Kennen jullie mij nog, ik was mee sushi eten:cool:

AM: ik snap echt dat je je zorgen maakt... Ik weet niet of je zelf een zh en of dokter mag kiezen, maar ik loop met G in het AMC en heb echt een hele lieve aardige dokter daar. Hij luistert erg goed en als je ergens mee zit, dan probeert ie echt je zorgen weg te nemen. Ik vond toen dat G snel bloeduitstortingen kreeg, en dan zonder "mokken" laat ie bloed prikken, zodat ik gerustgesteld ben. Als je zn naam wilt weten, laat maar weten!

Mir: teken eens terug!!!:D

Eylem: alweer een beetje terug op je roze wolk? Succes! Het is een schatje om te zien!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Smile: leuk op vakantie!!! En heeeeeeeeeerlijk Italie!

Kris: wat fijn voor je zus!!

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ff snel vanuit ons griephuis....

Am: knuffel meis! Snap dat je je zorgen maakt en ik denk dat het heel goed is dat er door een ka naar A. gekeken wordt.

Kom binnenkort weer meekletsen, maar na zaterdagavond heeft de griep ons allemaal flink in zn greep. Even goed uitzieken en dan ben ik weer van de partij.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ LadyZ: Ik zit bij de fysio in het zh, dus ik ga in eerste instantie gewoon naar een ka van het zh in W.oerden.

@ Wonder: Balen dat jullie nu allemaal geveld zijn met de griep. Beterschap!!!

Wij hebben de kids lekker vroeg op bed gegooid en zelf pizza gegeten. Ik zag trouwens dat er een nieuwe nagelstudio in het winkelcentrum zit, dus misschien binnenkort toch maar weer nageltjes!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Lz hoi!!

@Wonder goed uitzieken dan maar! Beterschap!

@Am lekker pizza:d

@hier laetitia op bed dus heerlijk avond

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fijn te horen dat de onrustige nachten jullie bekend voorkomen :) ik weet namelijk niet meer zo goed hoe dat bij I.rem was....maar die sliep overdag ook slecht.

Am he meis :( ik kan me voorstellen dat je er mee in je maag zit, met de KA. Knuffe!l

Kris, super dat de echo goed was bij je zusje! Wat een leuke slofjes! I.rem heeft gewoon slofjes van stof maar we hebben hier overal vloerbedekking dus dat scheelt een hoop. Vaak heeft ze ook geen slofjes aan.

Spikkel oh vermoeiend ja!

Smile lekker vakantie geboekt! Spannend wel met zo'n kleintje maar komt vast goed!

LZ thanks!! :)

Wonder he getsie, sterkte!

Hier een rustig dagje gehad....was niet tot veel in staat :) . I.sra heeft bijna de hele dag geslapen alleen vanmiddag tussen 17.00 en 19.00 wakker geweest en gehuild dus misschien gaat het vannacht wat beter, we zullen zien. In ieder geval ga ik, als ze gaat slapen na de voeding van 21.00 uur, dan ook naar bed, en dan zien we wel wat de nacht brengt, maar dan heb ik in ieder geval een paar uur meegepakt als ze weer na middernacht wakker is.

Geboortekaartjes zijn de deur uit gegaan vandaag en verder heb ik VEUL stuwing vandaag dus hopen dat dat snel weer wat beter gaat, het zijn nu echt twee rotsblokken, auw....

7. Amethist

@ Eylem: Wat balen dat je zo'n stuwing hebt. Wel een goed teken natuurlijk, maar dat is maar een schrale troost. Grappig want ik had toen ik bij A. geen bv gaf echt vreselijke stuwing, het deed zo'n pijn! Bij T. had ik ook wel stuwing (en VEEL melk), maar was het veel beter te doen omdat hij toch elke keer de ergste druk eraf dronk.
    Dank voor je knuffel. KNUF terug! En ik hoop op een goede nacht voor jullie.

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden ben in de meeleesmodus hoor !!
    B.eau is een beetje ziek van de ontwormingskuur
    spuitpoep dus ben heel de dag aan het poetsen
    en buiten aan het lopen
    o en heb tussendoor ook nog de salontafel in de witte lak gezet

eylem
    komt vast goed schatje!!
    dikke knuf

wonder beterschap

uhm uhm de rest ben ik alweer kwijt

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik weet ook niet meer zo goed hoe lang die stuwing de vorige keer duurde. Hopelijk gaat het met een paar dagen beter. I.sra kan het natuurlijk ook lang niet wegdrinken dus de opluchting is maar van korte duur, helaas :) .

Nou ik ga I.sra zo maar even uit haar bedje vissen en dan hopen dat ik daarna een paar uur slaap mag pakken :)

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden, ff snel een berichtje uit griephuis 2!

S.teef en N.oa zijn allebei nog steeds ziek. Vannacht was echt DRAMA! Ze was zo vloeiend heet, dat ik haar gewoon niet alleen durfde te laten omdat ik bang was voor een koortsstuip. Dus haar bijna helemaal uitgekleed en bij mij in bed genomen. Ik heb haar op mijn plekje gelegd en ben zelf helemaal op he randje gaan liggen, zodat ze in ieder geval vrij lag. Maar kan je vertellen dat dat niet echt lekker slaapt!

Vandaag overdag had ze bijna alleen gelapen bij S.teef op de bank. Toen ik thuis kwam was ze zo warm, 40 graden, en suf, dat ik toch maar even de HAP heb gebeld. Ben net geweest en ze heeft een dubbele oorontsteking, dus nu AB kuur gehad.

Morgen stuur ik S.teef ook naar de HA, want die heeft nu ook al 4 dagen koorts gehad in totaal. Dus ook maar even laten checken.

@ am, he meis, balen dat de fysio te weinig vooruitgang ziet. Maar beter om dan toch even een KA naar haar te laten kijken. Als er nog iets anders is, kun je het beter maar zo snel mogelijk weten, zodat je actie kunt ondernemen. En als er uitkomt dat er verder niets is, afgezien van de hypermobiliteit, dan hoef je je daar verder geen zorgen meer over te maken en dat is toch ook wel fijn. Knuf!

@ eylem, oh wat jammer Dat de nacht dan weer zo slecht ging. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht!

@ wonder, beterschap voor je griephuis!

11. Amethist

@ Caro: Jeetje zeg, die N.oa is echt flink ziek :(. Arm ding. Hopen dat de ab-kuur snel zijn werk doet.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ik schrok ook best toen ik thuis kwam. Ze was helemaal suf. Ze had geslapen van half 10 tot iets over 12 en toen weer van half 3 tot kwart voor 6! En loeiheet!
    Mannen zijn daar toch anders mee. Volgens mij vond S. het wel lekker dat ze zo lang sliep, want dan kon hij ook even slapen. Maar bij mij gingen gelijk alarmbellen af! Ze heeft ook niks gegeten, behalve een kaakje en een halve banaan. Wel een beetje gedronken gelukkig.

13. Amethist

@ Caro: Nou, daar zou ik me ook helemaal niet lekker bij voelen hoor!

14. Amethist

15. Amethist

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    T-shirtje is niet zo mijn smaak. Maar dat jurkje is wel supercute! Eronder staat een bijpassende bolero. Echt leuk!

17. Amethist

@ Caro: hahaha, ja het t-shirt is wel een beetje fout hysterisch hè, LOL, maar past wel bij het hysterische rokje dat ik heb gekocht :D.
    Die bolero had ik nog niet eens gezien, even kijken...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ylem, balen van je nacht hopelijk gaat het vanacht weer wat beter. Misschien heeft ze gewoon wat tijdd nodig om haar ritme om te gooien.

@Am, kan me voorstellen dat je schrikt dat je toch naar de ka moet met A. Vooral omdat ze van de week ineens ging staan. En wie weet gaat het straks ineens heel snel als ze op het kdv zit met meerdere kindjes om zich heen.

@Smile, oh lekker vakantie geboekt naar Toscane. Heerlijk.

@Cm, ah N heeft het flink te pakken zeg. En ik weet maar al te goed hoe jij hebt geslapen met N naast je. Ik had dat toen met Tygo ook alleen schoot die wel in stuip jammer genoeg. Was echt blij dat hij toen naast me lag. Sterkte met al die zieken.

@Wonder, sterkte met de ziekenboeg.

@Kris, wat fijn dat je zusje een goede echo had.

Morgen komt me bedje. Jippie jippie jippie. :D andaag heel die kamer helemaal uitgesopt en m'n kleren en die van Jeroen natuurlijk al in de kasten gelegd. Heb nu zoveel ruimte voor m'n mooie jurken. Morgen de rest van de kamer helemaal aankleden en dan ga ik foto's spammen hoor van de kamer haha.

19. Amethist

Ja, bolero gezien. Leuk idd, maar ik vind € 100,-- voor een jurk en bolero (die ze als het erg warm is niet eens aan krijgt) wel een beetje erg veel geld. Dan koop ik denk ik liever een gewone witte bolero van Bakkaboe erbij ofzo.

20. Amethist

@ Jewe: Wat fijn dat morgen je bed komt! Ben erg benieuwd hoe het geworden is. En hoe vordert de badkamer?

Deel Deze Pagina