De badkamer gaat langzaam aan ook de goede kant op. Echt alles moest opnieuw gedaan worden als leidingen en bedrading en dat is nu alemaal gedaan en de muurtjes staan en de wc is al ingebouwd. Morgen gaat hij verder met het plafond verlagen en erin leggen en dan komt het echt zicht werk zoals tegelen enzo.
*KAK* ik hoor T. Nou, dan ga ik maar afsluiten en naar bed. Hopen dat hij zo weer lekker verder gaat slapen...
Is inderdaad een hoop geld! Truste! @ jewe, fijn dat er schot zit in de verbouwing. De HA zei trouwens dat een koorsstuip alleen aan het begin van de koortsperiode plaats vindt of wanneer er te snel paracetamol wordt gegeven.
Geen idee. Tygo heeft toen niks gehad van mij voor de koorts. Hij begon 's avonds voor bedtijd met verhoging en 's nachts ging zijn temp heel snel omhoog met op de top boven de 40 graden. Tegen de ochtend 5 uur kreeg hij ineens die stuip dus denk dat ze dat zien als het begin van de koortsperiode.
@ CM ; ahh arme N.oa.. ! Meestal werkt AB wel snel he.. ! @ Am; oh leuk met dat rokje.. echt super... ga toch ook nog eens kijken.. die rokjes zijn wel extreem cute he ! @ Jewe; leuk dat je resultaat gaat zien ! Ben benieuwd naar de foto`s !
@ Koortsstuip: Doodeng lijkt me! Ik hoop het nooit mee te maken. @ Kris: Ja, die rokjes zijn echt zo schattig. Ze hadden bij onze Hema alleen nog de turquoise en de knalgroene. De andere kleuren waren uitverkocht. Online zijn ze ook helemaal uitverkocht zag ik. Ik heb gisteravond nog een verjaardagsjurk voor A. gekocht. Niet degene die ik liet zien met dat turquoise, maar een jurk die ik eerder al liet zien. Deze S&D Le Chic Girls jurk | kleertjes.com
@Cm Zo dan zou ik ook schrikken idd.. Hopelijk knapt ze gauw op! @Verjaardagsjurk moet ik ook nog kijken idd haha @Jewe fijn dat de badkamer zo opschiet! @hier net wakker vandaag boodschappendag
@Am, leuke jurk voo A. Al was die andere ook erg leuk maar deze ook. @Spikkel, bah boodschappen doen. Heb ik in elk geval altijd een hekel aan. Hier vandaag weinig doen denk ik. De jongen va de badkamer is bezig en vanmiddag komen ze voor het bed dus kan niet weg vandaag. Saai! Ik haat heel de dag binnen zitten.
Pfff mag ik ff klagen, man man die vent van me echt waar hoor. we hebben vanmorgen boodschappen gedaan komen thuis laat ij een zak kattengrind scheuren.. tja kan gebeuren maar meneer gelijk ik ben een klootzak ik doe niks goed. Pffff dus ik word op een gegeven moment gepikeerd want hij heeft maar op te passen met zn taal bij laetitia in de buurt ik zeg dat. zegt hij ik ga naar utrecht.. en weg is die Gods echt hoor ik word daar echt moe van.. Kl*te streken.. gewoon weggaan en vamiddag ergens pas weer terug komen grrrr
Goedemorgen! Vanochtend luizencontrole gedaan op school. Brrrrr, zo'n vies idee! Maar ik heb gelukkig niks gevonden. Er was er wel één met neten, maar die had ik gelukkig niet. Was ook al bekend dat zij luizen/neten had. Maar die moeder doet er niks aan! Echt zo bizar! De schoolleiding heeft haar er al een paar keer op aangesproken. De moeder zegt dat ze wel kamt, maar toen we het aan het meisje zelf vroegen, zei die van niet. Het leuke is alleen dat dat meisje een broertje heeft en die zit bij L.ukas in de klas. Tot voor kort zat hij zelfs naast hem! Brrr! N.oa heeft vannacht trouwens doorgeslapen! Jeeeh! Vanochtend was ze ook niet meer zo warm. Wel hangerig nog. @ am, ook een leuk jurkje! @ jewe, rustig dagje vandaag dus! Misschien komt het bed vroeg en kun je even een ommetje doen met Tygo. @ spikkel, succes met de boodschappen!
@Spikkel, mannen!!! Ben je lekker mee. @Cm, Fijn dat de koorts begint te zakken en dat ze goed geslapen heeft. En L gaat het daar ook al wat beter mee
@Cm wat fijn dat het weer beter gaat! @Jewe ik vind binennzitten best lekker af en toe maar neit te vaak @hier zo ben weer wat afgekoeld maar pff
Allemaal zieken hier lees ik: wonder en cm: beterschap in jullie griephuizen! @cm:luizencontrole: ik krijg er al jeuk van als ik het hoor @spikkel: mannen: argh...soms heb je niet alleen behang voor je kidneren nodig maar ook voor je vent @am: leuke dingetjes gekocht weer Moet toch maar eens bij de hema gaan kijken of ze de rokjes nog hebben @jewe: benieuwd naar je nieuwe slaapkamer: wat zul jij lekker slapen in je nieuwe bed Fijn dat de badkamer lekker opschiet: kan nu het opbouwen echt beginnen!
@ Caro: Fijn dat Noa weer wat opgeknapt is! ARGH! Ik BAAL echt als een stekker . Ik had/heb dus een nieuwe, grijze skinny. Die had ik zaterdag ook aan met de sushi-date. Nu heb ik 'm gisteren gewassen en aan de lijn te drogen gehangen. Vanmorgen aangetrokken en nu is ie helemaal wijd . En ik ben echt niet ineens zoveel afgevallen dat ie ervan gaat lubberen (I wish ). Maar hij is nu dus echt bij mijn billen/bovenbenen en knieën helemaal wijd. Echt zooooo klote :x. Nou ja, dat wilde ik even melden. Nu weer aan het werk want het is natuurlijk weer hartstikke druk.
@am wat balen! @hier net ff naar de markt gelopen, nieuwe schoentjes gehaald voor laetitia was wel weer nodig. en nog wat dingen..
@Am, balen zeg van je nieuwe broek. @Spikkel, L nieuwe schoentjes leuk. wat voor iets heb je gekocht? @Franka, En al helemaal klaar voor morgen? Het bed staat erin, de kleren liggen boven, moet alleen alles nog even alle hoeslakens en het nieuwe dekbedovertrek uitwassen en de kamer nog gezellig maken. Maar Tygo is weer wakker dus dat wordt vanavond pas weer.
Hoi Meiden... Lang geleden dat ik hier was. Hoe is het hier? Hier alles goed; weekend! Morgenochtend naar Franka. Vrijdag boodschappen doen. Zaterdag naar Kabouter Plop-show, 's avonds verjaardag van mijn paps en zondag verjaardag van mijn omaatje.. Druk dus! Ik ga lekker bankhangen, J. ligt al op bed en alles is hier alweer spik en span en opgeruimd. Dus avond Fijne avond meiden, ik kom morgenmiddag weer mee- en bijkletsen.