@ Akoya: *ZWAAI* JEUJ! Ik heb mijn bestelling van Hummbee al binnen . Alles superleuk dus ik is blij. Nu bij de 2 rokjes nog iets voor erboven vinden en een bolero en legging voor bij het jurkje en dan heb ik weer 3 zomeroutfits compleet. Maar goed, geen geld meer, dus ik moet wachten tot 1 april .
@jewe fijn dat de badkamer op schiet @spikkel balen die vent van je. Wel weer goed gemaakt? @ am: leuke verjaardagsjurk. Ennn yes nieuwe criminal minds
Heb even snel bijgelezen en kom alleen even zwaaien zag superleuke kleertjes die Am had besteld, een badkamer bij Jewe die gelukkig lekker opschiet, een zieke N.oa beterschap! Hier zijn de nachten nog steeds slecht en overdag slaapt mevrouw als een roosje dus ja wel frustrerend soms, maar goed...Gehoortest vandaag is mislukt aan een kant dus die moet over volgende week en hopelijk dan wel een pass.
Avond: @jewe&akoya: ja, alles staat klaar voor morgen gezellig!! @am: fijn dat je de spulletjes al binnen hebt! kun je zo vrolijk van worden @eylem: hoop op een lekkere nacht voor je! gehoortest was bij t.omas de eerste keer ook mislukt: weet niet of je je ongerust maakt, maar wij merkten toen al heel duidelijk dat t.omas echt wel reageerde op geluid en wisten toen eigenlijk al wel dat het teveel aan oorsmeer was...maar goed, beetje onrustuig wordt je er natuurlijk wel van Hier New Moon aan het kijken...Had al een keer gezien tijdens zwangerschap T.omas maar niets vab onthouden. Zo in de reclame even snel onder de douche en dan lekker slapen
Goedemorgen @CM fijn dat L is opgeknapt en dat N ook beter begint te worden. @Wonder ook beterschap voor bij jullie @Am haha die jurk van S&D de turquoise had ik ook al gezien voor N.oelle haar verjaardag twijfel nog tussen die en helemaal witte van S&D. Maar kom inderdaad ook op 100 belachelijk maar ze zijn zo leuk. Ik vind de turquoise trouwens leuker dan die roze Zonde van je broek ik is het stretch spijkerstof? Zo niet dan even heet wassen is het wel stretch dan zou ik er mee terug gaan. @Jewe ben benieuwd naar de foto's! @Eylem helaas dus nog geen goede nachten hopelijk komt het snel. Gisteren weer goedgekeurd door de vk. HB gemeten die was ook goed en de kleine ligt nu netjes met koppie naar beneden. Was die dag ervoor gedraaid. Ben benieuwd of hij nu een beetje blijft liggen
Een hele goede smorgens allemaal!!!! Is het duidelijk dat ik heerlijk heb geslapen in ons nieuwe bed???? Haha. Vanavond nog even gordijnen bestellen voor de slaapkamer en ik had bij Leenbakker een hele mooie zilver grijze sprei gezien die ik wil halen. @Eylem, balen dat van je nachten. Heeft I er geen last van? @Am, leuk de rokjes al binnen. Dat is snel. Had de jas van Tygo trouwens gister ook al binnen, maar twijfel nog een beetje wat ik er nou van vind. Dus van de week even aan mijn moeder laten zien die heeft dezelfde smaak als ik dus als die zegt dat ze er niks aan vind dan gaat hij terug, haha. @Franka en Akoya, tot straks.
Lieve meiden, Hier even snel een belangrijk bericht van mij! Vanmorgen zijn er bij ons luizen geconstateerd. Nu is het zo dat ik afgelopen zaterdag met een aantal meiden in contact ben geweest, dus ik wil hen het advies geven om zichzelf en de kids te controleren...want wie weet heb ik het doorgegeven. SORRY voor het ongemak!! Liefs, Wonder
@Wonder IEK luizen hopelijk zijn jullie er snel van af! @Jewe fijn dat het bed lekker slaapt. Haha herkenbaar dat heb ik ook met mijn moeder als ik twijfel over kleding mag zij de goorslag geven
@Wonder he wat balen zeg!Knuff! @jewe haha dat klinkt alsof je heeerlijk geslapen hebt @hier lekker rustig opgestart nu zo of straks ff naar de speeltuin met laetitia
Hoiiiiiiiiiiiiiii!!! Was gezellig Franka & Jewe! Ik was rond 13 u thuis en J. slaapt sinds 13.45 u. Dus nu ff koffie en ff relaxen. Ben er moe van Franka: slaapt T.omas al? Verder niks te melden. Saai hier trouwens, wat een rust.. Ik ga spelletje op Fb doen. xxx
Nou het is hier idd wel extreem rustig zeg . @ Akoya: Wel een foto van de taart laten zien hè op J.'s verjaardag. @ Wonder: Balen van je luizenplaag . Mjammie, tussen de middag kwam mijn zusje langs met puddingbroodjes! Dus die hebben we lekker gegeten als lunch -> Hallo extra kilo's . A. en T. liggen nu lekker te slapen. Ik ben een beetje sippig bij vlagen omdat ik me zo'n zorgen maak om A.'tje. En wat moet je dan niet doen, maar doe je dan natuurlijk tóch...juist...Googlen. Dom dom dom .
@Wonder, oh hoop dat je er snel vanaf bent. @Spikkel, veel plezier in de speeltuin. @Akoya, was idd gezellig en wat een prachtige taarten heeft Franca ervan gemaakt he? M'n moeder vond hem ook helemaal geweldig. Ik kwam thuis met de taarten en Tygo rent keihard naar binnen Kijk Taart papa Taart Tractor! haha dus geloof dat tygo er ook wel blij mee is. Tygo ligt nog steeds te slapen dus die zal zo wel wakker worden. Wilde eigelijk nog even naar de stad lopen voor kandelaars die ik gezien had en kaarsen voor op de slaapkamer maar Jeroen moest zo nodig naar zijn zus omdat ze "ziek" is. Ze heeft last van hyperventilatie daarom is ze thuis. Maar toen Tygo in het ziekenhuis lag was het maar een koortsstuip, niks ernstigs dus had ze ook niks van zich laten horen...ik nu dus ook niet. Hyperventilatie vind ik niet ziek zijn, kanker dat is ziek zijn. Kan daar zo niet tegen tegen dat mens. *zo dat lucht op! en nu zet ik het weer van me af*
Haai! @akoya & jewe: was zeker gezellig! @akoya: fijn dat je goed bent thuis gekomen en J. lekker is gaan slapen....Hier slaapt T.omas nog steeds niet, dus ga hem er zo denk ik maar eens uithalen @wonder: ieehhh! krijg er meteen jeuk van! zal ons even checken straks...
@jewe: oh wat fijn dat t.ygo zo blij was met zijn taart en dat hij ook door moeders is goedgekeurd maakt me blij dat jullie er blij mee zijn kan me voorstellen dat je niets van je hebt laten horen: zou ook lekker de stad ingaan om je kandelaars te halen @spikkel: have fun in speeltuin! is mooi weer Oh, ik heb echt meteen jeuk op mijn hoofd!!!
Nou ja, snappen jullie dat nou . Bij de g.o. slaapt A. 3 uur tussen de middag en thuis is ze na 1,5 uur alweer wakker. Én zo te horen weer eens strontchagrijnig voor de verandering .
@am: zooooo herkenbaar helaas.... Hier t.omas ook maar van zijn kamer af gehaald, want lag natuurlijk al lnag niet meer in bed... Nu maar even iets bij een vriendin afgeven...tochtje van 10min heen en weer terug met de auto...misschien valt ie zelfs wel in slaap