@ Caro: Ach gossie, arme L.ukas en arme visjes (alhoewel die er natuurlijk niks meer van merken ). Hebben jullie ze een zeemansgraf gegeven?
@Franca, jammer van de G.o. maar je moet er helemaal achter staan anders wordt het niks. @Am, leuke jurkjes. De jurk met de bloemen vond ik ook het mooist. @Wonder, ook al leuke kleertjes besteld. Ik zag harry op fb iieeewww. @Cm, ah de visjes dood arme L. Hopelijk is hij de schok weer een beetje te boven. @Lm, lekker brutaal idd om jou daar mee lastig te vallen als buitenstaander. Ben vanmiddag ipv naar de stad lekker naar de Leenbakker gereden en heb een bats geld uitgegeven: Gordijnen, een sprei, een matras voor Tygo en een kussen, een extra dekbedovertrek voor ons bed en een gebreide plaid. Zo! dat helpt tegen een slecht humeur.
Tjongejonge zeg, wat zijn sommige mensen ook irritant hè :x. Ik heb een Noppies spijkerbroekje van T. op Marktplaats staan. Dat broekje is geen enkele keer gedragen. Dat staat in de advertentie. Ik heb erbij gezet dat de vaste prijs 7,50 euro excl. verzendkosten is. Krijg ik eerst een mailtje van een dame die 4 euro biedt . Dus ik mail terug dat dat ding gloedjenieuw en geen enkele keer gedragen is. Dat de prijs voor een Noppies jeansje rond de 25 euro ligt en dat ik er dus echt wel de gevraagde 7,50 euro voor wil hebben. Heb ik een reactie terug dat ze 'm dan wel voor 7,50 incl. verzendkosten wil hebben. Zucht....de verzendkosten zijn 2,50 euro...wat denkt ze nou zelf. Wat f*cking irritant is dat zeg :x.
@jewe: dé perfecte oplossing voor een slecht humeru: heerlijk dat je zo goed geslaagd bent!! @am: aaaarrrrggggh, heel irritant!!
Zo, heel verhaal getypt dat mijn winkelmandje verdwenen was nu ik eindelijk ( veel te dure) spulletjes voor g.uusje had gevonden. Nu via marktplaats in ieder geval al voor 2 leuke vakantiejurkjes geslaagd voor haar...Ik ga maar even uit van maat 80 in de zomermaanden: zit ik dan een beetje juist? ja toch?
Morning! @ Franka: Hm, maat 80 voor van de zomer voor G.uusje? A.'tje paste maat 80 echt past vanaf haar verjaardag ongeveer. En die heeft qua lengte altijd op de middenlijn gezeten...
Mogguh! @CM: aaaaaaah die arme L. wat sneu dat zijn visjes dood zijn! Maar misschien heeft hij wat nieuwe huisdiertjes dankzij 'tante' Wonder?! @AM: oei ja dat zijn idd irritante mensen!! @Franka: G.o. niks geworden...maar nog een gesprek staan dus....wie weet! Kleertjes, ik denk dat maat 80 ook wel erg groot is hoor! @Hier: luisvrij geslapen...toch wel een prettig idee. Verder hoop ik dat de kleertjes vandaag binnenkomen!
Goedemorgen, @Franka ik zou die voor de zekerheid wel nemen ja .. @hier vandaag weinig in de plannng staan, Zondag Komen mn zwager en schoonzus en morgenavond vriendin :d Dus weer leuk weekendje maar een stukje rustiger dan vorige week haha Jullie nog weekendplannen?
Goedemorgen. Vandaag weer een werkdagje na 3 dagen vrij te zijn geweest. Valt dat even tegen. Vanavond lekker bij mijn ouders eten. Jeroen moet voor werk weg vanavond dus mijn moeder haald hem op van het kdv dus ik hoef alleen maar aan te schuiven...heerlijk! @Am, oh ja lekker irritant is dat ja. Heb altijd zoiets er staat niet voor niks een vraag prijs.
@Jewe: ooh ja das ff minder zo net op de valreep van het weekend. Wel lekker dat je daarna lekker kan aanschuiven voor het eten!
morguh! @kleertjes g.uusje: ze zit nu voor een groot deel in 74: zou ze daar nog een half jaar inzitten dan? in de matentabellen vind ik juist maat 80 vanaf een maand of 9...nu snap ik er niets meer van haha @jewe: lekker dat je straks zo kunt aanschuiven: heerlijk!
Ja ik denk dat je vooral naar G.uusje zelf moet kijken. E. heeft altijd op de bovenlijn gezeten en die was dus met 11 maanden 77 cm. Ik vind persoonlijk kleren die veel te groot vallen niet zo leuk staan....
Was trouwens toch goed dat ik nog even achter mijn salaris ben aangegaan: bleek inderdaad dus dat ik te weinig had gehad: ze hadden onbetaald ouderschapsverlof gerekend ipv betaald...Nu krijg ik dus nog het resterende bedrag: toch nog 160 euro
@wonder: dat lijkt me echt vervelend: die onzekerheid of je geld nog wel komt en dan toch je uren moeten blijven maken...hoop dat er snel duidelijkheid komt!