APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    arggh, marktplaats doet het ineens niet op werk: had 2 reacties terug, maar kan nu dus niet reageren...geduld is niet bij sterkste punt, maar wachten tot vanavond dus maar :(

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :)

Sorry voor het verwaarlozen..

Man, man, man wat heb ik mij beroerd gevoeld zeg de laatste dagen :(
    Was gisteravond zelfs bloed aan het spugen. J. natuurlijk gelijk in paniek maar ik vermoedde al dat m'n maag / slokdarm gewoon een beetje stuk is van alle ellende.
    Vanmorgen had ik toch een afspraak bij de gyn staan dus heb gelijk maagbeschermers en zetpillen tegen de misselijkheid gehad. Had ik niet verwacht omdat ik pas 11 weken ben, maar ze vond het niet nodig dat het nu juist erger wordt ipv minder. En dat bloed + afvallen zal ook wel niet goed zijn geweest ;)

Maar een mooi rustig beebje gezien en het hartje gehoord :D

Am: Ik moest zo lachen om jou MP biedingen verhaal.. Alsof je er dan wel intrapt hahaha En ook zooo irritant :x

CM: Zijn de visjes dood ? Arme L. zeg.. Dat is niet leuk op zo'n leeftijd. Hoe gaat het met de ziekenboeg ? N. heeft het ook flink te pakken he :(

Wonder: Fijn dat jullie luisvrij hebben geslapen. Lukt het een beetje, om er vanaf te komen ?

Zo nu ga ik even aan het werk ;)

Oh ja, wanneer was de volgende date ? 19 mei of 18 mei ??

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen! Zo, voor het eerst in Andrhalve week tijd weer eens het huis voor mij alleen! Beetje jammer alleen dat ik zo nog wat voor mijn werk moet doen....

@ wonderr, nou Lukas heft zowiezo geen extra huisdiertjes van "tante" Wonder hoor! Hij is woensdag bij de luizencontrole op school nog gecontroleerd. Ik ben gisteravond door manlief gecontroleerd en die heeft ook niets gevonden. Dus nog worries, volgens mij vonden je hoofdbewoners het bij jou veel te gezellig!

@ franka, ik zou persoonlijk ook denken dat 80 voor G.uusje nog wat te groot zou zijn. N.oa draagt ni 86 en heeft soms zelfs nog 80 aan!

@ mirjam, oei meis, dat is wel heftig! Beterschap!
    Met N.oa gaat het elukkig weer een stuk beter. s.teef gaat vanmiddag nog wel even naar de HA, want hij voelt zich nog niet top en hoest nog veel.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja, we hebben vanmiddag in de tuin een plechtige staatsbegrafenis.....;)

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt...het heerst enorm, maar als je zwanger bent is het natuurlijk extra vervelend!! Fijn dat je toch die afspraak had staan en dat je iets voorgeschreven hebt gekregen! En dan natuurlijk extra fijn dat je een mooi hartje hebt horen kloppen!! Volgende meeting is idd 19 mei ( zaterdag)

@cm: veel sterkte vanmiddag bij de begrafenis van spikkel en apie ( weet naam niet meer zeker :S) Ja, blijft gek van die maten hoor: heb al enkele t-shirts 80 in huis en die zijn nog maar een heel klein beetje te groot...ben nu echt aan het twijfelen!! maar goed: bolero erover en maiilot eronder en ze passen in het najaar ook nog wel :D

Fijn dat het met N.oa beter gaat: goed dat je S.teef richting de HA stuurt :D Hoop dat het met hem ook snel beter gaat!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro: gecondoleerd met Apie & Spikkel.
    Am: toch een jurkje gevonden.
    Wonder: leuke kleertjes! Ik ga ook ff neuzen..
    Spikkel: blekker weekend voor de boeg.Wij krijgen vanavond visite, morgen Plop-theatershow en daarna verjaardag van mijn paps en zondag wordt mijn omaatje 89.

Hier lekker rustig dagje.. geen plannen.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: lekker genieten van je rustige dag :D:D

Wij hier verder geen heftige weekend plannen: morgenochtend even bij vriendin langs die op de PAAZ afdeling in het ziekenhuis zit en zondag bij vriendinnetje langs in Limburg...

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das een eind weg -> Limburg! Wel leuk!
    En vriendin op de PAAZ.. heftig lijkt me. Mijn tante zat er, uiteindelijk overgeplaatst naar gesloten afdeling ergens in een boerengat, ver weg vd bewoonde wereld. Brrr.

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: ja is ook heftig: is nu 3de keer dat ze wordt opgenomen ivm psychose. Wrange is: ze heeft een zoontje gekregen dat 10 dagen jonger is dan G.uusje en nu gaat ze dus op korte termijn verplicht samen met hem naar moeder en kind huis...Enige optie om het kindje te mogen houden...heel sneu...

Limburg: valt mee: 45 minuutjes rijden :)

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kippenvel krijg ik van je verhaal Franka..

Mirjam: hopelijk helpen de meds snel en ga je je snel beter voelen. Fijn dat alles goed is met de baby! :D

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: ja en dan te bedenken dat vader niet meer in beeld is en dit het 3de kind is bij de 3de vrouw die hij verwekt heeft :( maakt het allemaal nog zieliger...

12. mirjam2112

Franka: Heftig zeg. Geen idee wat een PAAZ afdeling is, maar ik begrijp iets psychisch ? Sterkte !

CM: Sterkte op de begrafenis. Hebben ze al een doodsoorzaak kunnen vaststellen ?

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk!:$:x:(

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: ja, idd: zij heeft meerdere psychoses gehad, zowel voor, tijdens als na de zwagerschap...

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ook even het resultaat spammen van mijn marktplaats zoektocht gisteravond :)

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Oh, meer kan ik er volgens mij niet plaatsen :(

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal maat 80 Franka?

19. mirjam2112

Wat sneu Franka.. Dat wens je niemand toe :(

Leuke kleertjes trouwens !!

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: nee allemaal maat 74...had maar 2 dingen 80 uitgezocht...

Deel Deze Pagina