Hey Franka, dat bovenste rokje, daar heb ik een jurkje van gekocht op MP een tijdje geleden! Staat zo schattig! Ik heb er een rode longsleeve onder en een witte maillot. Heftig van je vriendin zeg! Hier geen wilde plannen voor het weekend eigenlijk.... alleen naar een verjaardag zaterdagmiddag.
@cm: oh leuk!! ja, ik vond hem zo schattig heb nog een witte mailloi/legging en een rood truitje, dus komt helemaal goed
Mmm, lees net dat we vanaf 13.00 niet meer achter de computer kunnen hier op het werk ivm ict werkzaamheden: handig! Dan denk ik dat ik mijn bureau/kantoor een keer goed op ga ruimen en op tijd naar huis kan
@akoya: juist ( en leuk is die he: dat is wel een maatje 80, maar die kan ook prima in najaar met wit truitje eronder
Hihi, ook die onderste heb ik voor N.oa. Al past ze hem nu niet meer. Grappig! Ze had hem trouwens ook in de winter aan. Roze longsleeve en roze legging eronder en klaar!
@cm: zelfde smaak Fijn om te weten dat je hem ook doorgedragen hebt, kan ik dat bij g.uusje in ieder geval ook doen Kan niet bij alles vind ik: sommige dingen zijn gewoon echt te zomers, maar bij deze kan dat idd prima
@CM: heb je al goeie muziek uitgezocht voor de begrafenis van vanmiddag? Misschien iets van Nemo? Aaaah tis wel sneu hoor! @Ak: heerlijk zon rustig dagje @Franka: jemig joh wat een heftig verhaal van die vriendin! Zit ze hier in R? Leuke kleertjes!
Leuke jurkjes zeg Franka !! Ik moet zo ook uitloggen voor een reboot.. en zit te wachten op m'n turkse pizza. Hoop dat hij smaakt en binnen blijft
@Mirjam: wat een ellende dat je je zo beroerd voelt. Kan me best voorstellen dat je schrok van dat bloed!
Ga zo maar eens pauze houden en dan eens kijken wat ik de rest van de middag zonder computer kan doen Later meiden!!
Opruimsze Franka! Dus alle luizen op retour Wonder? Caro: begrafenis 8er de rug? Arme L.ukas, een beestje is een beestje voor hem natuurlijk. Wij hadden vroeger thuis ook visjes, ik graaide graag in de vissenkom, toen floepte er eentje uit de kom zo op de grond! Ik als 4-jarige riep; 'Doe jij mij bijten? Stout visje!' En met schoenmaat 25 plette ik de vis... Ohhhhhh! Te erg! Mirjam: mjam tukse pizza! Hopelijk blijft ie er in zitten, lekker!
De turkse pizza smaakte en hij is nog binnen Alleen de knoflooklucht niet Ik schrijf net gewoon trakteren in plaats van taxeren naar onze hypotheekadviseur... Da's toch erg
Nou, de vissen zijn begraven, maar ik denk dat we er morgen nog een grafje naast kunnen maken, want apie ligt nu ook half op apegapen. Was trouwens wel een drukbezochte begrafenis! Stonden wel 7 kinderen uit de buurt omheen! Was op zich wel fijn , want daardoor was L.ukas wel snel afgeleid en hoefde hij niet weer te huilen. Mijn zwager en schoonzus komen L.ukas vanmiddag ophalen om guppies met hem te gaan halen, als cadeautje voor zijn A-diploma. Kort rouwproces dus! Opgestaan plaatsje vergaan! @ mir,jammie turkse pizza! Fijn dag hij binnen is gebleven! @ akoya! Whahaha! Vissenstamper! Mijn neefje van 1 is nu hier. Zo'n rustig kind! Je zet hem neer en je hoort hem niet meer! Vergeet soms zelfs evend at hij er is! N.oa ligt op bed en L.ukas is buiten spelen. Heerlijk!
ahhh meiden ik moet even ego-en sorry check deze link: bol.com | Pacco Plus Medium - Inbakerdoek - Blauw | Baby en dan vooral het kindje op de foto