@mirjam: fijn dat die pizza binnen is gebleven! @cm: mooie begrafenis gehad dus wel fijn dat l.ukas nieuwe guppies krijgt... @pamsie: gaaf zeg! echt leuk meis!! hier valt de computer steeds uit door die updates: heel irri....
thanks meid ik ben zo trots valentijn gewoon in de bol.com winkel @mirjam: fijn dat de turkse pizza is blijven zitten. haha dus jij gaat je hypotheekadvieseur trakteren @cm: begrafenis achter de rug. L.ukas krijgt guppen @uhh ja de rest is toch maar even voor straks
Pamsie: Wow wat een leuke foto !! Wat zal jij trots zijn ! LM: We gaan niet Toen we wilden boeken waren er alleen maar dure plaatsen over, ergens achteraan zitten vind ik leuk bij een concert voor jezelf maar niet voor die kleintjes. Dus we slaan over, gaan denk ik wel naar het zomerfestival in juni. Dan ziet ze gelijk al haar helden
@ Mirjam;; fijn dat je wat gekregen hebt tegen de misselijkheid ! Hopelijk helpt het.. @ Pamsie; wauw .. wat zul je trots zijn.. mooi hoor ! @ Cm; leuke kleertjes !! Of was het Franka ? Sorry hoor.. even snel gelezen.. @ Franka naar verhaal i.d. sterkte... helaas kom ik in mijn werk vrij regelmatig dit soort schrijnende gevallen tegen... Ok en nu ga ik weer rennen.. vliegen .. etc ..
Pamsie: gave foto! Apetrots zul je zijn.. Mirjam: hahaha trakteren ipv taxeren, hoezo toe aan weekend Gelukkig = de pizza binnengebleven. Caro: ohh das lief; nieuwe guppies. Kort rouwproces gelukkig! Hier helemaal klaar, gegeten, opgeruimd, was weggewerkt. Dadelijk J. nog een papfles, kan hij mooi optijd naar bed, want hij is me toch moe zeg.. Nu ff niks. Fijne avond en alvast een fijn weekend meiden.. ik zal me volgende week weer ergens melden, drukke dagen voor de boeg. Kus!
mirjam ah zo wij zitten 1e rang N heeft er helemaal zin in zomerfestival is leuk maar dan wil ik net even wachten tot T een jaartje ouder is zodat wel met zijn alle kunnen
Ak; fijn weekeinde, al zal je dit w.s. niet meer lezen.. hier ook een druk weekeinde voor de boeg, maar vanavond nog even niet. Althans niet voor mij... Wes is eten met zijn broertje en moeder... en ik zit met een nog niet, maar ik kan er op wachten ziek kind. Op het kdv vertelde ze vanmiddag bij het ophalen dat ALLE kindjes van haar groep vandaag buikgriep hadden. Ze waren allemaal opgehaald of ouders waren onderweg om ze op te halen. Sanne was de enige die nog niet ziek was... Maar sinds ze thuis is heeft ze al 3x diarree gehad... dusss... heb haar op tijd weg gelegd.. hopelijk wordt ze verder niet ziek en slaapt ze gewoon door.. maar ja... ik ga er maar vanuit dat ze ziek gaat worden.
Hey meiden, @Miriam, pff jij hebt je eigen flink beroerd gevoeld zo te horen. Maar gelukkig alles goed met de kleine. Arme makelaar die zit nu op zijn kantoortje te wachten op zijn traktatie. @Pamsie, Ja zag je foto op fb. Echt super gaaf. @Kris, oh balen hoop niet dat ze het te erg te pakken krijgt. @Akoya, whaha moest zo lachen om je vissen verhaal. @Franka, leuke kleertjes heb je gekocht zeg. Erg schattig. @Cm, fijn dat de begarvenis goed is verlopen. Heb trouwens alweer een prijs gewonnen bij de Wij jonge ouders. Paar maanden geleden had ik een cadeaubon van Roosjes slofjes gewonnen, week of 3 geleden zo'n baarmoeder geluiden beer en vandaag lag er een babygiftcard twv 50 euro op de deurmat die je in verschillende winkels kunt besteden. Haha zo blij als een kind dus met m'n prijs.
Jewe: dat doe je goed ! Doe je dan mee aan een prijsvraag of krijg je zomaar alles toegestuurd ? Ga ik ook mee doen
thanks allemaal voor de complimenten. @akoya: lekker weekend meid @franka: leuke jurkjes @jewe: wat leuk al die prijsjes. @lm: leuk naar k3 met n.
Elke maand hebben ze een aantal prijzen die je kunt winnen en elke prijs die je leuk lijkt daarbij kun je je adres gegevens achter laten en met een beetje geluk valt er wat op je deurmat.
Goedemorgen! @Pams wat leuk!!! @jewe daar word je wel vrolijk van haha @Cm L. nieuwe visjes leuk! @rest sorry @hier gister onverwachts gezellig naar ballorig geweest, en daarna nog even de stad in was een erg geslaagde dag, sávonds lekker nog filmpje gekeken. vandaag rustig aan doen, en morgen komen zwager en schoonzus
Mogguh! @Pams: wauw nou ik snap dat je trots bent!!!!!! @CM: aaaaaaah nieuwe guppies!!!! @Jewe: zo hey das gaaf al die prijzen die je wint! @Spikkel: leuk naar ballorig! @Hier: ben op het werk....verder niet veel te melden. Alhoewel....ik merk dat ik oud word. De jeugd van tegenwoordig?!?!?! De makelaar die hier ook in huis zit heeft regelmatig nieuwe stagiaires en die luitjes stellen zich gewoon niet netjes voor. Dat vind ik zo aso!:x De fatsoensnormen zijn tegewoordig ver te zoeken....aldus een vrouw die de 30 net gepasseerd is.
Morning! @ Wonder: Nou da's idd aso :x. Hm, ik had dat Mim-pi shirtje gekocht voor bij het petticoatrokje, maar ik zie nu dat de kleur van het randje net wat verschilt met de kleur van het rokje . Dus misschien dat ik het Mim-Pi shirt nu ga gebruiken voor het roze Mexx-rokje en dat ik dan een ander shirt zoek voor bij het nieuwe rokje...