APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Hopen dat I.sra snel 's nachts gewoon lekker gaat slapen.

@ Akoya: Leuk dat J. het leuk vond. Druk weekend gehad zo te lezen.

@ Jewe: Fijn dat je niet meer hoeft te spugen, hopen maar dat je nu snel beter bent.

@ Spikkel: Leuk naar de kinderboerderij.

Hier ook een lekker dagje gehad. Heerlijk in de tuin gezeten en 's middags nog even langs mijn oma geweest. Toen we thuis waren ben ik nog even met T. naar de C1000 gelopen om een paar dingen te halen. Kids liggen nu op bed, maar T. kan de slaap nog niet echt vatten, terwijl hij al ruim 4 uur wakker is ;). Hopen dus maar dat hij snel lekker gaat slapen.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeie-avond! Wat een heerlijke dag was het zeg! We zijn lekker heel de dag thuis gebleven en lekker in de tuin geleefd! L.ukas heeft bijna heel de middag buiten gespeeld en N.oa heeft lekker in de tuin rondgehobbeld. Ik had haar tentje neergezet en de schommel opgehangen en dat vond ze prachtig! Zelfs lekker de was buiten opgehangen om te drogen!

@ eylem, balen van de nachten. Wel fijn dat ze overdag wel goed slaapt, hoewel ik me voor kan stellen dat je dat liever 's nachts hebt! Maar er zijn er die zowel overdag als 's nachts slaapweigeraars zijn, dan wordt je volgens mij echt gillend gek!

@ am, jullie ook een relaxed dagje gehad! Fijn he! Krijg gelijk een vrolijk zomers gevoel!

@ spikkel, leuk naar kinderboerderij! Hadden wij ook nog aan gedacht, maar L.ukas wilde liever buiten spelen...

@ akoya, klinkt alsof J. geweldig heeft genoten van Plop! N.oa is ook gek op Plop. Zodra ze beneden komt wijst ze naar de tv en zegt "tisie aan? Ploppe kijke?"

@ jewe, fijn dat je je wel wat beter voelt!

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ben net wezen hardlopen, dit keer zonder mijn vriendin, want die kon niet. Maar ik merk dat ik best wat harder loop als ik alleen ben. Ik moet me toch altijd wel een beetje inhouden als we samen rennen. Maar ja, ik vind het wel een stuk gezelliger samen, dus dan neem ik dat maar voor lief. Maar ben stiekem wel best trots op mijn tijd nu!

4. Amethist

@ Caro: Nou, ik kan echt niet wachten tot het voorjaar écht begint!
    Wat goed dat je alleen bent gaan lopen. Ik wil binnenkort ook weer gaan beginnen.

Pfff, ik zal blij zijn als we die afspraak bij de ka hebben hoor, want ik zit me nu echt 24/7 druk te maken over wat er toch met A.'tje zou kunnen zijn. Voor mijn gevoel is A. altijd wel anders geweest dan andere kindjes. Maar ik heb ook altijd gezegd "elk kind is nou eenmaal anders". Inmiddels echter, ben ik er echt wel bijna van overtuigd dat er echt "iets" is met A.'tje. En ik sta daar dus niet alleen in ben ik al achter; zowel A. als mijn vader en stiefmoeder hebben dat idee/gevoel ook heel erg. Gatverdamme wat een gezeik, ik wil dit allemaal helemaal niet. Ik wil dat A.'tje ook gewoon lekker gaat lopen en praten enzo... Zucht... sorry hoor *einde ego*...

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Am ik kan het heel goed begrijpen
    Echter wil ik je niet bang maken
    Ik had een collegaatje haar dochter van 2 liep ook niet en praten ook niet
    En die miste een chromosoom, het was niet het downsyndroom om

Ik hoop voor jou en a dat het allemaal goed komt
    Ik kan je nog wel meer verhalen gaan vertellen maar wil je niet onnodig ongerust maken
    Zou gewoon de ka afwachte

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am ach meis toch snap zeker je zorgen, wanneer moeten jullie naar de ka?

@Lm was het leuk bij k3?

Cm lekker dagje ook dus!

7. Amethist

@ LM: Ik heb ook al zitten Googlen natuurlijk. Was een slecht idee kan ik je vertellen ;);).

@ Spikkel: Heb nog geen afspraak. Overmorgen komt eerst de fysio nog een keer hier thuis en dan gaat ze een verwijzing maken geloof ik.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am okey nou hpelijk kunnen jullie dr dan snel heen dan heb je misschien ook wat rust omdat je dan wee of en wat er dan is

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Bekijk bijlage 229713 Jaa am dan krijg je alle doemscenario's
    Dikke knuf !!

Spikkel ja k3 was fantastisch!
    N die vond het helemaal geweldig !
    Ze hadden een boot die door de lucht vloog
    En n steeds roepen k3 ik zit hier smelter de smelt
    Ik was zelf ook best emo, ik had dit gedaan om alle nare dingen die we gehad hadden om aftesluiten, dus het was voor mij ook echt iets waar we het nu mee hebben afgesloten.
    Ben nu echt verrot en n ook haha die ligt net een uurtje op bed

10. Amethist

Oh *KAK* T. is wakker. Hij is ook elke keer zo aan het hoesten vandaag. Hopen dat dit geen voorbode voor de nacht is...

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Ah balen dat ie zo hoest
    T wordt daar ook steeds wakker van
    En vraagt dan meteen om water

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Slaapt hij inmiddels weer Am?

Hier net Homeland gekeken. Zooo spannend!

13. Amethist

Nope! Hij is nog wakker. Ik heb hem net nog een klein flesje gegeven en weer in bed gelegd. Hij is gewoon zo ontzettend moe, dat hij niet in slaap kan vallen. Elke keer zakt hij weg en dan wordt hij toch weer wakker en zet het op een (kort) brullen. En dat gaat zo dan maar door.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, lekker irri! Nou, ik hoop voor je dat hij snel gaat slapen!

15. Amethist

Ik geloof dat hij slaapt...sssssstttttt......

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemorgen.

Voel me weer een heel stuk beter. Goed genoeg om weer te gaan werken in elk geval.

@Am, is toch heel logisch dat je je zorgen maakt. Je wilt het beste voor je kindje en elke moeder wil dat haar kindje gewoon lekker mee kan met de rest. Hopelijk kun je snel terecht bij de ka.

@Lm, Leuk K3 fijn dat N het zo leuk vond.

@Cm, lekker buiten speel dagje gehad, lekker.

Zo meteen even boodschappen doen. Vandaag gaat mijn moeder naar A'dam voor die second opinion dus ben erg benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Vanmiddag ook weer werken een half dagje en morgen weer vrij dus kan rustig aan beginnen.

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    hier best wel een but nacht
    N die werd dus 2x wakker
    de 1ste x werd ze blaffend wakker
    en daarna gilde ze dat ze hoofdpijn had en ze gloeide helemaal dus lekker tussen ons in gelegd en heeft ze lekker geslapen bij ons
    ze is koortsvrij wakker geworden dus denk dat het met al die indrukken te maken heeft gehad
    ze is alleen strontje verkouden

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @jewe spannende dag vandaag dus!

@Am en rustige nacht gehad alsnog?

@lm ach das wel sneu..

@hier vanmorgen was het 7 uur gaaaap.. ik hoop dat het vandaag weer een beetje zulk weer word als gister lijkt me heerlijk haha

19. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Pamsie wat leuk V. wordt een echte bn'er!

@Franka leuke kleertjes uitgezocht hopelijk is de maat goed.

@Akoya leuk die plopshow.

@Jewe fijn dat je bent opgeknapt. Spannende dag voor je moeder.

@Eylem leuk om van je horen. Is I.rem al helemaal gewend aan kleine zus?

@LM fijn dat k3 zo leuk was.

@Am dikke knuffel voor jou. Natuurlijk maak je je zorgen ik hoop zo dat ze "gewoon" laat is.

@Spikkel lijkt erop dat het net zulk heerlijk weer is

Mijn man zit sinds gisteren in duitsland voor 12 nachten snif snif. Eigenlijk zou hij vrijdag al weg zijn maar hoefde gelukkig gisteren pas. Maar jeetje heb nu al heimwee en ook N.oelle vraagt steeds waar is papa nou? En rent steeds naar de deur als ze iets hoort
    Dat wordt nog wat nog 11 nachten te gaan.................

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morguh meiden,

Zoooo, weer een nieuwe dag op het werk :) Heb vannacht gedroomd dat ik ontslagen werd, dus dat vervelende gevoel van die droom hangt nog een beetje om me heen....

@smile: oh, ik kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen de dagen: is ook wel lang zeg 12 dagen. Gelukkig gisteren pas weggegaan en niet vrijdag al!

@am: oh meis, kan me zo voorstellen dat je je druk maakt om van alles: het is dan meer het niet weten wat zo lastig is lijkt me...ik ben benieuwd wat de fysio morgen zegt als ze bij jullie thuis met A. bezig is.

@cm: lekker hardgelopen!

Iedereen verder lekker in de tuin/buiten geleefd...Wij zaten gisteren bij vrienden in Limburg: t.omas heeft wel even in de tuin gespeeld bij hun met de bal, was lekker!

Deel Deze Pagina