APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @jewe: sterkte voor jullie mam vandaag!!

@lm: leuk gehad bij K3: gezellig zo samen met N.oa!

@akoya: PLOPerderPLOPerdePLOP :D:D Fijn dat het leuk was meis!

@eylem: hoe bevalt het je nu met 2 kids ( los van het feit dat je nog ritme aan het zoeken bent?) Hoop dat de nachten snel weer wat meer rust gaan geven!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hai!

@AM: lieverd snap dat je je nu heel erg druk gaat maken en google is dan zeker niet je beste vriend. Die onzekerheid is killing...ik hoop dat je snel terecht kan bij de KA. Knuff

@AK: wat super dat Kabouter plop zon succes was!

@Jewe: sterkte vandaag met je moeder! Ik duim!

@SMile: aaaah niks aan zonder man. Hier is R. tot donderdag weg....gelukkig niet zo lang als jouw man.

@CM: zoooooo super hoor dat je gewoon zelf bent gaan lopen! Hier heb ik mezelf ingeschreven voor tennislessen.

@LM: naar k3! Leuk!!!

@Hier: S. straks naar de psz en dan kan ik ff lekker mijn gang gaan in huis. De griep en de luizen hebben mooi ervoor gezorgd dat ik enorm achterloop met de was. :cool:;)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Zo hier ligt manlief ziek op bed, laetitia heeft een loopneus van hier tot aan tokio haha dus hier is het een beginnende ziekenboeg nu denk ik dat laetitia er weer snel vanaf is maar manlief heb hem goed te pakken..

Dus vandaag beetje rommelen in huis straks nog ff drinken halen en verder weinig

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@Franka nou hopelijk gaat die droom niet uitkomen.

@Wonder zijn jullie wel weer luizenvrij? Leuk tennissen zeker met dit weer.

@Spikkel he bah ziekenboeg

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Jewe: gelukkig weer iets aan de betere hand..
    Spikkel: woow wat is L. veranderd zeg! Ander gezichtje, langere haren..
    Tis al een hele dame!
    Caro: hahaha, grappig die N.oa. Hier ook, het eerste wat ie doet is
    de tv aanzetten en dan 'moet' ik zappen.
    Lekker hè dat weer van gisteren; lekker in de tuin vertoeven!
    Ohhh bah wat naar Am. Ik kan niets anders zeggen dan af te wachten..
    Maar ja daar heb je nu ook niks aan. Dikke knuffel meis!
    Lovely: ooohhh gaaf K3, super zeg dat N.oa het zo leuk vond!
    Am: Och die T. gewoon niet toe willen geven aan zijn moeheid..
    Jewe: spannend voor je moeder en jullie! Ben benieuwd wat ze kunnen
    doen!
    Lovely: hier nog een mannetje die hartstikke verkouden is.. Hopelijk
    is het snel over en blijft het van dit mooie weer!
    'Smile: ohh dat worden dan inderdaad lange dagen voor jullie 2tjes!
    Hoe gaat het met jou en je zwangerschap? Nog goed te doen?
    En hoe vordert het met de zolder?
    Franka: daar in Lombo-land was het geslaagd lees ik!
    Leuk tennis Wonder! Succes met je was-dag!
    Spikkel: hè gatver, sterkte met de zieken daar!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lekker druk weekend 8er de rug.
    Nu ff bijkomen, gelukkig niet al te druk hier op het werk.
    Vanavond hoeven we J. niet naar mijn ouders te brengen, dus we hebben J. heerlijk de hele week thuis in zijn eigen bedje..

Mèn, hij is me toch verkouden, vooral neusverkouden, heb gisteren wel 4 pakjes papieren zakdoekjes er doorheen gesnoten, fijne is wel dat J. nu voortaan zijn neus snuit als je het vraagt, dat was vorig jaar wel anders, toen kon je aan de lopende band z'n snotneus blijven afdoen.. Ik vind dat namelijk geen gezicht; van die snotpinnen.

Verder niets te melden.. rustig weekje voor de boeg met een hoop heerlijk weer hoop ik! :D

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Akoya met mij alles goed eigenlijk beter dan paar weken terug door fysio veel beter met banden.
    Zolder pfffffffffffff nog lang niet af mijn broer moet langskomen maar die heeft het erg druk. Maar hij beloofd dat het klaar voordat mijn man terug is zodat die verder kan met laminaat en dan dan kunnen wij naar boven.
    Lekker dat J gewoon thuis slaapt deze week.
    Geniet van het heerlijke weer

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Grmbl....
    Ik had vanochtend een heel stuk getypt, maar afgeleid door N.oa niet op verzenden gedrukt. Nu open ik de Ipad, gaat de pagina verversen en weg is mijn tekst, zucht...

@ akoya, komen jouw ouders dan naar jullie toe om op J. te passen morgen of blijft één van jullie thuis bij hem? Wel lekker om hem een keer heel de week thuis te hebben!

@ smile, sterkte zonder man! Hopelijk vraagt N.oelle niet heel de tijd naar hem!

@ spikkel en LM, beterschap voor jullie zieken in huis!

Ik ben vanochtend lekker een stukje wezen fietsen met N.oa. Eendjes gevoerd en even bij opa en oma langs geweest. Eigenlijk is ze vandaag weer voor het eerst in bijna twee weken tijd weer echt zichzelf. Vrolijk, gezellig en ondeugend! Ze heeft al 6 keer op de gang gezeten vandaag voor dat gegil van haar! Wordt er gek van! Maar liever zo dan dat hangerige, huilerige hoopje mens wat ze de afgelopen twee weken was...

Nu ligt ze lekker op bed, L.ukas is weer terug naar school, dus even tijd voor mezelf!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey...
    sorry niet veel puf om bij te lezen. Heb nachtdienst gedraaid vannacht en maar 2 uur geslapen... Hopelijk alles OK met iedereen ?!

tot gauw

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo Kris, dat was een kort nachtje dan! Poeh!

Hier alles gelukkig weer goed. Alle zieken zijn weer beter!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh fijn zeg ! Hier zit Sanne er al een paar dagen tegenaan te hikken. Heeft wat diarree... en ontzettende luieruitslag..

Ik hoop eigenlijk dat ze zo wakker wordt, want ik moet nog boodschappen doen en Chester moet nog uitgelaten worden..

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Smile; wauw alweer 30 weken ! Wat gaat het toch snel zeg !

@ Wonder .. fijn dat alle bacteriën en luizen het huis weer verlaten hebben ! Buiten houden zou ik zeggen !

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @cm gelukkig weer opgeknapt

@kris he jak sneu!!

@hier n ou laetitia schommeld de hele dag al tussen 38.8 en 39.3 koorts is met vlagen actief echt sneu

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smile: ohhh nou hopelijk kan je man alsnog snel het laminaat gaan leggen dan.
    Fijn zeg dat de fysio zo goed helpt.. Dan kan je iig een beetje uit de voeten zeker met
    die kleine meid daar thuis. Nou dat de komende 11 nachten maar omvliegen!

Caro: J. gaat deze week 2 dagen naar de GO ipv 1 dag in de week. Omdat mijn vader
    vandaag en morgen de benedenverdieping gaat latexen. Ten 1e om J. constant in
    die lucht te laten spelen/eten vind ik niks en ten 2e J. zou toch alleen maar in de
    weg lopen, dus vandaar..
    Fijn dat N.oa weer de oude is, dat werd ook wel weer tijd hè! Lekker gefietst, wil ik van de
    ook weer gaan doen, zeker als het zo'n mooi weer blijft. Moet alleen wel ff kijken of J.
    nog in het zitje past voorop de fiets en of hij er niet te zwaar voor is :-S.
    Nou en inderdaad; veel liever een ondeugend en vrolijk kind, dan een ziek kind dat nergens
    zin in heeft en niks wil. Word je zelf ook zo moedeloos van.

Wow Kris, dat is inderdaad een kort nachtje zeg.. Hier alles goed! Leuke/mooie foto's
    van S.anne op Fb! Wat een prachtige bos haar heeft ze en wat een heerlijk toetje.
    Met jou/jullie ook alles goed?

Spikkel: ohhh ook een ziek kindje.. Het heerst zeg, ik hoor niks anders om me heen.

Wat een rust hier trouwens.. :$

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    akoya nee das ook niet lekker die lucht voor J

ik kom er gewoon net achter dat T nog maar 2 kiezen moet:|
    hij heeft boven er 2 bij gekregen

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh Lovely.. nog maar 2.
    Ik zag er 2 weken geleden eentje bij J. doorkomen, jeetje wat gaan die dingen langzaam! J. moet er nu nog 3 en dan zijn we er helemaal vanaf! Eindelijk!
    Moet wel zeggen dat J. van die kiezen echt verschrikkelijk veel last heeft.. kwijlen, alles in zijn mond stoppen, diarree, kapotte billen, koortsig, enorm schrale wangen.

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    T is telkens verkouden dusja ik hoop als de laatste 2 door zijn dat hij daar ook niet meer last van heeft
    o en T is super humeurig grrrr tot ergenis van mama hij neemt echt de streken over van N over
    N begint eindelijk rustiger te worden en nou komt T erachter aan hihi hij ziet dus vaak zijn bed en de gang

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Lm zo die gaat snel :)

@Akoya Lekker j de hele week thuis in zn eigen bedje

@hier laetitia ligt op bed die heb i maar een zetpil gegeven want ze had alsnog 38.9 dus hopelijk slaapt die ff lekker een nachtje door. manlief i ff een rondje lopen om een luchtje te scheppen.. dus nu ff lekker zitten

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja spikkel en heb het niet eens echt door gehad zo out of the blue 2 kiezen erbij

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Spikkel: beterschap voor je meisje!

@Akoya: ja groot gelijk dat je hem niet in die verflucht wil hebben....heerlijk je mannetje de hele week thuis!

@LM: ja hier ook nog maar 1 kies verwijderd...

@Smile: wat fijn dat de fysio zo goed werkt!

Deel Deze Pagina