Heerlijk... avond. Fijne avond meiden, ik meld me morgen waarschijnlijk wel weer, aangezien het erg rustig is.. xxx
Zo hèhè...moeders zit hoor. Heb een prima dagje gehad, maar welgeteld een half uur op mijn kont gezeten vandaag. Dus ik ben blij dat ik nu lekker fris-gedoucht op de bank hang.
Avond!! @spikkel: hoop dat ze lekker slaapt! @lm en akoya: wat vervelend al die kiezen!! @wonder: had je nog een foto van harry de luis??
A. heeft de smaak van het gaan staan ineens te pakken trouwens. Ze is er zowat heel de dag druk mee geweest en het gaat nu hartstikke goed *TROTS*. Zelfs bij de bank, waar ze dus eigenlijk niks heeft om goed vast te pakken *DUBBEL TROTS* .
@akoya: fijne avond! @am: oh lekker hangen op die bank! heerlijk! ben benieuwd naar de fysio morgen! succes!
@wonder: super ieeeuw die foto van Harry!! (manlief is er blij mee, dus als ie Harry wil lenen, dan hoor je het wel )
Ja, dat geeft wel weer een beetje vertrouwen dat het vandaag zo goed ging met staan. @ Wonder: IEUWWWWWWW!
@ am, wat supergoed van A.! Wie weet gaat het vanf nu in sneltreinvaart en loopt ze binnen een mum van tijd heel de kamer rond! Misschien een idee voor morgen om A. te filmen als ze zich op trekt. Zal je zien dat als de fysio aannhet einde van de middag komt, ze het niet doet!
Pfff, ik heb nu The Face opstaan op RTL5, dat wordt gepresenteerd door Silvie v/d Vaart, maar ik krijg echt vreselijk de kriebels van haar. Brrrrr!
Ja, dat is wel een goed idee! Ik zal als A. weer thuis is even vragen of hij de camera even aan het sap wil leggen (opladen dus ).
Wat was het trouwens weer een heerlijk weer vandaag! Ik ben gewoon 5 kwartier buiten geweest met de kids vandaag. Was ook wel een beetje noodgedwongen, hahaha, want T. wilde niet slapen in bed, dus ik was maar vast met ze naar buiten gelopen. Toen ik 3 kwartier onderweg was en eigenlijk naar huis wilde gaan was hij net in slaap gevallen . Dus toen heb ik maar de toeristische route terug naar huis genomen, LOL .