oeps ik had me net buitengesloten ging even beau uitlaten en A was bij m s.o dus ik naar me beneden buren en daar A gebeld
@am: dat is een goed idee van cm!! zul je net zien dat ze als de fysio er is niets doen @lm: oh! das niet handig!! gelukkig was buurman thuis en kon je even bellen!
Bedoel je die lichtroze mary-jane's, met dat roezeltje bij de tenen? Komt wel goed uit dat ze ze nu precies met het mooie weer past.
@Am, wat goed dat ze zich overal aan optrekt. En idd misschien wel een goed idee om haar te filmen als ze het doet, zul je anders zien dat ze het niet doet als de fys. er is. @Cm, Goed idee. @Smile, Zo manlief 12 dagen weg dat is lang. Hopelijk vliegen de dagen voorbij en houd je broer woord om het muurtje af te maken voor je man terug is. Nu ik erover denk morgenvroeg ga ik eerst foto's maken van de zolder om te spammen. Ben zo trots op het eind resultaat. Morgen gaan ze ook de badkamer betegelen en de ander gaat verder met de toilet beneden. Hij heeft me beloofd dat de badkamer aan het eind van de week klaar is, whoehoe!!! Kan niet wachten. @Wonder, oh getsie wat een griezel. @Lm, oei buiten gesloten. Gelukkig was het lekker weer
@am: nee, die simpelere roze slofjes van de hema geloof ik: die wie jij noemt zijn nog steeds veel te groot @jewe: oh ja doen!! ben benieuwd naar jullie zolder!
@ Jewe: Ik ben erg benieuwd naar de zolder! Fijn dat het zo goed opschiet allemaal. @ Franka: Oh ja, die bedoel je. Die had A. volgens mij aan toen ze 3/4 maanden was. G.uusje leeft op kleine voet .
Ik heb vanmorgen trouwens heerlijk een half uurtje gelezen terwijl A. heel lief aan het spelen was en T. lag te slapen.
@am: oh heerlijk: van die gestolen momentjes We hebben gisteren hier de wandelinzet in de wagen gemaakt...Weer een klein hoofdstukje afsluiten op deze manier: gaat snel zo!
Pfff, wat is het toch altijd een werk om spullen op marktplaats te zetten en dan sta je meteen alweer op pagina 2 zonder te zijn bekeken, zucht...
Das mooi! Je hebt alttijd mensen die inderdaad of in de buurt iets zoeken of naar een bepaald iets op zoek zijn
Hello, Marktplaats: ja ik moet er ook nodig weer eens wat op zetten....toch wil ik het aan de andere kant ook weer bewaren voor als we ooit een derde krijgen.
Ja, dat is dan ook weer zo lastig.... Hier bijna door de eerste lichting heen: de rest moet ik vandeweek eerst bij daglicht foto's van maken...Vandeweek was de accu leeg toen ik net begonnen was, zul je altijd zien....