Goedemorgen @Am wat goed van A. Hopelijk laat ze het vandaag zien bij de fysio! @Wonder iek krijg er meteen jeuk van van die foto. @Jewe ja dat hoop ik ook echt dat nog max 1,5 week wachten en is het meeste klaar. Ben erg benieuwd naar jullie eindresultaat. @Franka jeetje wat gaat het toch snel met Guusje heb nog het idee dat ze echt nog kleine baby is maar ze gaat dus al in de wandelwagen. Dat is inderdaad weer zo;n wat wordt ze groot moment. Heb je een recente foto van haar? Vannacht werd N.oelle om 2 uur gillend wakker denk naar gedroomd ofzo. Normaal gaat mijn man eruit er is ze zo stil. Nu na 45 minuten kon ik de kamer pas uit en was ze stil. Daarna heeft ze nog wel hele gesprekken gevoerd met de knuffels... Gelukkig ben ik morgen lekker vrij
jewe mooooi ik hou van die style!! ben thuis daar ook druk mee bezig! maar het kost allemaal veel centjes
@Jewe wauw dat is echt heel mooi geworden zeg! Hebben jullie die schuifkasten laten maken of gewoon gekocht en zelf op maat gemaakt? Wil namelijk ook zoiets
Morning! Wauw Jewe echt prachtig zeg!!!!! Is ook helemaal mijn smaak! @Smile: sorry voor de jeuk! Ah die N.oelle...klinkt idd als een nachtmerrie. Hopelijk slaapt ze de rest van de nachten lekker door...
Morning! Hey Am, wat goed; kleine A. nu druk bezig met staan! Gaat de goede kant op! Ahhhh JEUK! Klotebeesten die vlooien! Goed idee van Caro om kleine A. te filmen. Lovely: sleutels vergeten.. das nie handig nie Whoehoe Jewe! Eind is in zicht en dan kun je los met inrichten en accessoires! Smile: ohh balen dat ze wakker werd/schrok.. Gelukkig vrije dag in zicht. Am: lekker van die onverwachtte momenten voor jezelf. Wauw Jewe! Lijkt wel een plaatje uit een woon-magazine! Mooi, naturel, hou ik ook wel van! Rust.. Die sprei is trouwens echt gaaf zeg!
Zo heb net de dierenarts gebeld voor de castratie van Jannes. Hij belt me zo terug....ben benieuwd wat dat geintje gaat kosten.
@Jewe wauw das wel mooi zeg! @smile ach gos arme N. @Wonder pfoe dat zal wel wat kosten idd @hier nog steeds 2 zieken.. Laetitia is nog niet echt opgeknapt manlief lijkt wel wat meer opgeknapt maar ziet er alsnog niet uit... straks maar ff dinnetje bellen of die eventjes de boodschapjes voor vandaag kan halen
Hahah Spikkel, moet wel een beetje lachen; manlief lijkt wel wat meer opgeknapt maar ziet er alsnog niet uit... Maar wel vervelend joh; 2 zieken! Beterschap!
haha ja klinkt dubbelzinnig he hahah. tis wel zo whaha manlief red zich wel maar laetitia das gewoon zielig.. arm prulleke,
Na het zien van deze jurk twijfel ik ineens aan mijn eigen jurk!!! Misschien toch die boobjob en dan deze???!! WAhahahaha....
@Wonder, whaha tja snap dat je nu twijfelt idd. Zou wel en tube lijm ebij aanschaffen. @Smile, nee de kasten heeft mijn handige papa helemaal zelf gemaakt. Maar geloof dat je ze ook kant en klaar kunt kopen. @Spikkel, Sterkte met de zieke boeg.
@Wonder jeetje dat is een hoop geld zeg 130 euro! haha sexy zou het zeker doen! Ben benieuwd hoe de achterkant eruit ziet bij die mevrouw verwacht dat daar ook wat uithangt @Spikkel hopelijk knappen ze snel op vooral L. @Jewe mijn man wil ook zelf de kasten maken maar dcaht dat wordt nooit mooi maar dat kan dus wel Is het gewoon van pdf gemaakt en geschilderd?