Lekker bezig Lovely.. Ehh bah, er geen drol te doen.. Ik ga nog maar eens voor een kop koffie en dan ff wat freubelen in Excel.
zo N op school T op bed even me time de hond is ook al buiten geweest kan toch wel zeggen dat het in huis plassen gelukkig al een heel stuk minder is nu echt als die wakker wordt en je niet optijd bent om naar buiten te gaan maar het is o zo leuk toch een beetje een baby hahaha ik en A hebben nog isheel goed gepraat en ik en me vriendin die wil ook nog heel graag een 4de kindje en nou leek het ons leuk om samen te zwangere, maar k.yan moet nog 2 worden en ze willen sowieso pas kijken als hij 2.5 is (wordt T al 3) dus tot die tijd geen 3de kindje is op zich ook wel lekker en heb ik gewoon nog heel veel tijd om helemaal tot mezelf te komen ( vind het opzich zo ook wel even lekker als ik heel eerlijk ben heb alle aandacht om te zorgen dat T niet helemaal uit de pan vliegt met zijn gedrag wat die is oook pittig aan het worden men men men heb me handen nu echt vol aan hem zo ik gaaaa even stofzuigen en dweilen nu T op bed ligt tot later
@wonder: Ik zag trouwens dat het zaterdag a.s. Nationale Anti Luisdag is Zullen jullie thuis wel uitbundig gaan vieren (en zaterdag is het ook Vriendinnendag ) @lm: fijn hoor dat je nu even goed je aandacht kunt/gaat richten op T
mmm, hier op de site staat dat het zaterdag a.s. is http://www.iday.nl/landelijke-anti-luizendag/ en als je dan doorklikt hierop: Landelijk Steunpunt Hoofdluis (LSH) - Landelijk Steunpunt Hoofdluis - Samenwerken met ouders en basisscholen dan staat er weer dat het op 29 februari was.... Ikke niet snap
Lovely: nou dan maar hopen dat het ook echt lukt om samen te zwangeren, zou leuk zijn! Maar nu inderdaad eerst alle aandacht vestigen op N. en T. Hahaha Nationale Anti Luisdag, ze verzinnen ook overal wel wàt voor hè. Ooh donderdag zon en 15 graden.. ik ga dus echt wel fietsen met J.. Heb er nu al zin in! Zaterdag gaat m'n man tòch naar de rally, terwijl ie al weken riep niet te gaan.. verslaafde. Dus ik ben alvast plannen aan het maken, waarschijnlijk 's ochtends op visite bij vriendin en na de middagdut van J. richting mijn ouders en daar eten we dan mee. En dan na het avondeten weer op ons gemak richting huis.. Man is toch pas na 00.00 uur thuis . En een hele dag binnen zitten; nee, bedankt.
@wonder: jaaaa! nog steeds veel jeuk op mijn hoofd!! Heb manlief gisteren nog laten controleren maar die zag niets. Straks maar even met een kammetje en een wit blaadje kijken of er iets te vinden valt...Anders kunnen we zaterdag samen feestje vieren ja!! @akoya: leuke plannen voor zaterdag! ik zou ook niet thuis blijven
Heb net te horen gekregen dat er een afdelingsleider bij ons weg gaat ( naar de school waar ik tijdje terug ook gesolliciteerd heb) Dat vind ik echt zooo jammer: goede klik met die man...Iedereen van het onderbouw team is er echt stuk van: ongeloofelijk wat een invloed iemand kan hebben in/op de organisatie... Nu zelf nog harder op zoek naar iets anders!!
Franka: Oei, das jammer Heb je nog wat gehoord op die solli of niet ? Anders kunnen jullie daar samen heen ? LM: Verstandig om te wachten, maar ik zou me ook niet teveel vastpinnen op samen zwanger zijn. Maar er pas voor gaan als je er zelf klaar voor bent. Wat een leuke foto van B.eau op FB ! Akoya: Heerlijk 15 graden ! Jammer dat ik moet werken zeg Wel heerlijk om met J. te gaan fietsen. Zit hij voorop ? Ik vind J. hier een beetje te zwaar worden voor voorop.
Nee, had al gelijk dezelfde dag gehoord dat ik het niet werd, maar bleek later ook dat hoofd P&O van onze school daar ook had gesolliciteerd (en zij werkte al 7 jaar in die functie, dus logisch dat zij het is geworden)
Net de eerste pakketjes van MP ontvangen: leuke dingetjes: alles zit mooi nog iets te groot ( maat 74) dus dat kan ze mooi in voorjaar aan 1 jurkje is alleen erg klein, zou maat 74 moeten zijn ( staat er ook in, van de hema) maar ik heb hem geprobeerd aan te trekken maarr krijg haar er echt niet ingefriemeld...dus daar heb ik helaas niets aan...en een jurkje die ik gekocht heb als een 74, maar dat blijkt nu bij ontvangst een 68 te zijn. Even gemaild, want dat klopt natuurlijk niet...
@Franka wat balen zeg! @hier laetitia op bed, ben a een beetje aan het spelen voor een uitnodiging voor laetitia dr verjaardag maar word wil nou niet echt mee werken.. heb em gedownload de 2010 versie maar die reageert elke keer niet.. en wil toch wel een leuke uitnodiging..