Napoleon, gefeliciteerd met je dochter!!!! Mermaid, cinababy mag je geven als je kind last heeft van krampjes. Dus ook al lijkt het alsof ze er niet veel last van heeft het is toch genoeg om er wakker van te worden. Surf, lekker nachtje!!! Leuk dat Thijmen mee is met je ouders naar Artis, die gaat zich vast goed vermaken vandaag! Ingeltje, bedankt! Hoop dat jullie bij de mei mamas allemaal goede bevallingen hebben met net zulke mooie kindjes als de april kindjes! Janne, gewoon van alles meer meenemen dan je denkt nodig te hebben dan heb je altijd genoeg. Verder is alles al gezegd zie ik. Veel plezier alvast voor morgen! Surf, mooie foto van je kleine mannetje op het grote bed! Janne, babywas is helaas niet te beperken. Tenminste ik weet nog steeds niet hoe maar als je een manier hebt gevonden hoor ik het graag hahaha. Voordeel hier is dat ik Julian zijn spullen meteen mee was dus heb dan 1 wasrek vol met mini kleren en iets grotere kleren. Caro, volgens mij is dat wel normaal hoor dat Noa minder poepluiers krijgt. Pamsie, als er iets is/gebeurt/gepland wordt ga ik je smsen!! Sterkte met wat er gebeurd is en als er iets is mag je me altijd bellen/smsen! Janne, mooi bevallingsverhaal. Ik kan me voorstellen dat je weer even terug op aarde moest komen na de snelle bevalling, vooral als je er van uit bent gegaan dat het veel langer zou duren. Napoleon, goed dat je het in de gaten houdt! Hoop dat het je dit keer bespaard blijft! Hier ook vaker last van stemmingswisselingen en ook de nodige jankbuien zijn voorbij gekomen om de domste dingen, zoals het nog niet passen van mijn normale kleren 1 week na de bevalling, mijn flubberbuik, Milan die huilde waardoor ik dacht dat hij het niet leuk vond bij ons enz. Waren geen kraamtranen want daarvoor klopten de gedachten niet, hier komt het denk ik omdat er voor en in het begin van de zwangerschap nogal veel is gebeurt wat ik nog steeds geen echt plekje heb gegeven. Gelukkig kan ik goed met Roeland praten en helpt hij me ermee. Janne, wat goed van Eva!!!!! Zo zie je maar dat je altijd op je eigen gevoel moet vertrouwen
ingrid wat jij nou opschrijft zo heb ik het ook! hier trouwens nog even goed gepraat over anitconceptie en we gaan het niet doen ! ik heb voor dat ik noa kreeg veel last gehad van de anticonceptie dat ik eigenlijk toch zoiets had ik wil het niet meer maarja ab wou geen 3de kindje dus ik zei tegen hem dan hak jij er maar een knoop in toen vond hij het toch wel erg definitief klinken met de mededeling dat hij er eigenlijk nog niet zeker van is dat hij het hier bij wou laten (terwijl dat altijd gezegd heeft) en dan we elke maand maar voorzichtig moeten doen en dat we wel zien wat er gebeurt in de toekomst !
Ohja, Mermaid: ik dacht ook echt dat het hoofdje niet zou passen, maar toen was het halve hoofd er al uit. Wist ik niet Kris, dat jurkje ja voor die bruiloft, die past niet hahahaha! Hij zit te strak om mijn melkvoorraad..... Kan nog etrug naar de winkel en ik heb even gezocht in mijn kast en daarin vond ik nog wel wat, dus nu maar even iets minder nieuw allemaal, maar wel goed-passend TM, fijn dat Thobias ook goed groeit! Apart idee, want hij is dus ouder dan Eva, maar wel lichter. Logisch natuurlijk omdat hij eerder geboren is, maar toch een apart idee
Wij hebben een tijd lang met temperaturen en slijm in de gaten houden enzo gedaan, en op basis daarvan kun je bepalen wanneer je ovulatie is. Maar, ondanks dat ik altkijd superprecies ben, daar is toch Eva doorheen gepiept! Nu wil ik echt mijn diploma voor de volgende komt, en ik durf hier nu even niet meer op te vertrouwen. Weet alleen nog niet wat wel... nou ja, ik wil toch nog even geen seks met die beurse bende daaronder, dus we hebben nog even de tijd haha!
Hier vandaag een lui dagje, Julian loopt in zijn joggingpak rond en is nog steeds super verkouden maar neus schoonmaken vindt hij echt verschrikkelijk dus om de tien minuten hebben we 'ruzie' en als blikken konden doden was ik dus om de tien minuten neer gevallen. Verder op internet gekeken naar een duowagen en heb denk ik wel een leuke gevonden die ook niet duur is, het is tenslotte niet vaak en lang dat we het nodig hebben. Ook heb ik eindelijk bericht over mijn bezwaar tegen de hoogte van de wazo en dat scheelt dus ruim 20euro per dag met wat ik kreeg. Ben nu alleen benieuwd wanneer ik het gedeelte wat ik de afgelopen 10 weken te weinig heb gekregen krijg gestort. Hoop snel want het is bruto al over de 1000euro en das natuurlijk wel lekker om erbij te hebben.
Hier krijg ik 1 juni een spiraaltje geplaatst. Ik ben eigenlijk wel klaar met kinderen krijgen maar Roeland nog niet, ondanks dat wilde hij wel een strikje bij zichzelf laten zetten maar dat vind ik dan weer te definitief dus dan maar eerst een spiraaltje in overleg met de huisarts. Prikpil waren me te veel hormonen en de pil vergeet ik zeker te slikken aangezien ik daar altijd al een ramp mee was, helemaal niks vind ik de gok te groot voor aangezien we daardoor ook al zwanger zijn geworden waarvan ik een miskraam heb gehad doordat ik dacht dat het pas een week later mijn vruchtbare periode was.
Heb gisteren trouwens een brief, nou ja mail, gestuurd voor een functie bij een bedrijf in Hoogeveen voor vervanging van zwangerschaps -en bevallingsverlof. Als ik wordt aangenomen moet ik 1 juli beginnen en het is tot uiterlijk 1 februari dus ongeveer 7 maanden werk. Kan ik daarna weer verder kijken dus allemaal duimen aub!!
dat heb ik ook tegen manlief gezegd ! zo van ja het kan best zijn dat het dan over een paar maanden weer raak is he ! ik wil dat niks horen over dat hij het dan niet wilt enzz of niet blij mee is ik heb hem dat echt in zin oren geknoopt ! hij moest van mij een beslissing nemen en er goed over na denken ! en dat heeft ie gedaan denk ook dat hij wel veranderd is sinds dat onze vrienden hun kindje zijn kwijt geraakt! hij is er ook heel anders tegen aan gaan kijken denk dat hij daarom ook zoiets heeft we zien wel wat er gebeurt
He jammer Janne dat het jurkje toch niet paste.. Hier heb net bij de huisarts een folder meegenomen over een nieuwe soort pil de 24+4 ga mer eens in verdiepen. Staat een website bij www.24plus4.nl ( heb zelf nog niet gelezen hoor, nog geen tijd voor gehad. ) Wij gebruiken voorlopig een condoom en over een tijdje ga ik eens nadenken over wat ik wil. W.s. weer gewoon de pil. alhoewel de pilvrije periode me ook wel bevallen is. Gewoon iedere maand voorzichtig aandoen geloof ik ook niet meer in, want ook hier is Sanne zo geboren en hoe blij ik daar ook mee ben... voorlopig is het goed zo. Van de week op de terugkomdag van de Yoga was er iemand met een ruim 4 weken oude baby die w.s. alweer zwanger was.. ze was er redelijk nuchter onder, maar ikz ou volledig in paniek zijn denk ik..
Ja het was ook echt een foutje, maar ik weet niet zeker of ze ook echt zwanger is. Kan me voorstellen dat een test nog niet helemaal betrouwbaar is vlak na een bevalling, aan de andere kant ze had getest omdat ze dezelfde symptomen had als aan het begin van haar zwangerschap.... tja.. ik moet er eerlijk gezegt echt niet aan denken en het lijkt me ook niet goed voor je lijf
@ Janne: Hahaha, wat een dingen denk en zeg je allemaal wel niet hè tijdens zo'n bevalling . Jammer dat het nieuwe jurkje niet past. @ TM: Spannend morgen je sollicitatiegesprek! Ik ga voor je duimen. @ Ingrid: Voor jou ga ik zeker weten ook duimen. @ hier: Mevrouwtje heeft even geen zin om in de wieg te slapen. Ze heeft wat last van krampjes en krijste de hele buurt bij elkaar . Hen het een paar keer geprobeerd maar zonder het gewenste resultaat. Ze ligt nu dus bij mij. Lekkere timing van d'r want ik was net van plan om te stofzuigen en mijn gekleurde was op te hangen. Ach nou ja, dat vuil op de grond ligt er vanavond ook nog wel .
@babywas:heel veel! haha, maar ook van onszelf was ik me het tierelier (kasper spuugt ons steeds onder) en thijmens was gaat er gewoon in mee... maar alleen al al die hydrofiel luiers elke keer... @anticonceptie: voorlopig niets... (denk toch stiekem dat we volgend jaar voor een derde gaan) en vind het onzin om in de tussentijd weer hormonen in mn lijf te pompen en dan weer een paar maanden van tevoren te stoppen ivm ontpillen enzo, dus begin er gewoon niet mee. (tussen thijmen en kasper ook niet gedaan) @ben echt benieuwd wat kasper gegroeid is, maandag gaan we naar het cb...
mermaid nou je het over stofzuigen hebt ik ga even gauw hier een stofzuiger er doorheen halen en me was sorteren en in de wasmachine gooien en vanavond de was in de kast leggen er staan namelijk 2 was manden die in de kast gelegd kan worden
hihi ik hoop het stiekum ook wel maar dan eerst even kijken hoe we het met de ruimte doen en hopen dat de crisis dan weer weg is en kijken voor een ander huis
ik wilde hier even de kleertjes uitzoeken van kasper en thijmen, maar ik heb kasper in zn eigen bedje gelegd, lekker dom, want nu kan ik niet bij de kledingkast... en thijmen ligt ook in bed... dus nu blijft er niets anders over dan lekker niets doen (had vanochtend al gestofzuigd) haha
@TM: wij zijn er eigenlijk wel klaar voor haha, we hebben nog een kamer over, de auto's zijn groot genoeg (hoewel mijn auto mssn iets groter moet), er komt genoeg geld binnen... kortom dat zijn geen bezwaren... het grootste bezwaar is dat mn vriend vind dat ie zo weinig tijd voor de kids heeft omdat ie een drukke baan heeft... dus hij weet niet of ie dan nog wel een kleine wil omdat ie dan zn aandacht voor 3 kindjes moet hebben... maar vandeweek zei hij ook weer dat ie het wel erg leuk zou vinden om 3 kleine thijmentjes rond te hebben lopen. (hij heeft niet zoveel met de babyperiode), maar 3 van die boefies vindt ie wel weer geweldig! dus ik meteen: ja babyperiode is maar kort he, maar daarna kan je zoveel met de kindjes, zo leuk dit en dat haha