APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, fysio kan je zo een uur zoet mee zijn. Ik was meestal 1,5uur bezig daar.

Hier zitten we al op 4 schepjes jbpm maar hij spuugt ook nog steeds. Het spuit er niet meer uit gelukkig maar toch nog meer als een mondje vol. Zurig ruiken is me nog niet opgevallen maar als hij straks wakker is zal ik eens gaan ruiken hahaha. Hier soms trouwens ook nog 1,5uur nadat hij de fles opheeft.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja kapot moe...

Maarre...als ze dan wakker wordt...is ze dan aan het herkauwen? En trekt ze dan een vies mondje? Want dat kan idd wel met een reflux te maken hebben. Staat haar bedje iets omhoog aan het hoofdeinde?

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    mirjam, mag ik vragen waar je dat shirtje van Elmo weg hebt en hebben ze die ook in maat 86?? Hier namelijk een Elmo fan rondlopen, alles met een grote neus is Elmo hahahaa

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Ja dat doet ze!

Nee heb dr bedje nog niet omhoog gezet aan het hoofdeinde misschien een idee he?
    Iets van handdoeken ofzo onder doen?

Als ik dr nu een speen geef is ze heel blij lijkt alsof dat een beetje helpt...

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Je kan het matras omhoog doen door er bijv. handdoeken onder te leggen maar ja kan ook bijv. 2 boeken of mappen onder de poten van het bedje doen.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pfff sorrie hoor... maar hier weer drama..ze huilt nu alweer vanaf 19u wat is er toch met mijn meisje ? Ze heeft vanmiddag uiteindelijk toch best goed geslapen, maar nu is het weer helemaal mis. Net was ze op mijn arm in slaap gevallen, dus haar heel voorzichtig weg gelegt, maar helaas..
    Normaal huilt ze heel even bij het in bed leggen, maar nu houdt ze het steeds rustig 2 uur vol. Troosten in bed helpt even, maar steeds maar 5 min. ofzo. Wordt er nu wel een beetje moe van. En mijn vriend heeft een vriend op bezoek en die zijn aan de auto aan het prullen.. lekker dan... ik zit er al de hele dag mee, dat hij het even doet !! ( niet terecht hoor dit, want hij doet kei-veel eigenlijk, maar toch )

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey girls!
    Nou de huurbaas stond vanmorgen weer voor de deur hoor... wat een gedoe... gelukkig was ik er niet met de kinderen maar matthijs was wel thuis... morgen weer aangifte doen.

En we hebben onze nieuwe auto!!!

Morgen waarschijnlijk niet online, meike wordt geopereerd.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik zou inderdaad het iets omhoog zetten. Of met een paar boeken ofzo?

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ah ja ik leef met je mee....vaak hebben baby's rond dat tijdstip ook een huilmoment hoor. Ik snap dat je er moe van wordt. Anders laat je dr toch even bij je liggen als ze daar rustig van wordt....en als jij dat trekt natuurlijk.

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    IEKS.....gelukkig was je er zelf niet met de kinderen. Heeft hij Matthijs wel bedreigd?

En wat super dat jullie de nieuwe auto hebben! Toppie!

Heel veel sterkte morgen! Geef de kleine meid maar een knuffel!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja wonder dat ga ik doen, heb haar uit bed gehaakld en we gaan samen op de bank

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Gelijk heb je!

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Kris: sterkte meid !! Kan je moedeloos van worden hè.. Lucht hè hart hier maar lekker hoor ;)

Ingrid: h&m maar volgens mij is die in verschillende collecties opgedeeld 50-62 en 68-86. Als het goed is kom ik morgen bij h&m zal ff kijken ;)

napoleon: wat een gore klootzak zeg !! Is er nog wat voorgevallen?? Heel veel succes morgen in het zh.

Vandaag weer om de 2 uur gedronken....... Zou dat nog steeds horen bij de leeftijd?? Als ik weinig melk zou hebben zou hij niet doorslapen toch??

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    gelukkig dat jij en de kinderen weg waren! Heeft hij Matthijs nog bedreigt ofzo dat jullie weer aangifte moeten doen? Hoop dat die klootzak snel oprot of dat jullie snel een ander huis vinden!!

Jeeeaaahhhh nieuwe auto!!!! Zien!!!!

Knuffel voor Meike!!!

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

hey lief dat je even naar mij vraagt.
    ik merk dat de familieproblemen nog heel hoog zitten en ik hierdoor maar met vlagen op zp ben.
    mijn man en schoonmoeder zijn bang dat ik missn in een depressie raak en hebben het liefst dat ik ga praten met een maatschappelijk werker of psycholoog. maar dat wil ik niet.
    ik denk dat ik wel sterk genoeg ben.

maar nu leuke dingen.
    ik ben vandaag bij het cb geweest. lotte was goed gegroeid ze is nu 3580 gram en 50 cm.
    ze zit wel op de onderste lijn maar goed dat zat ik ook altijd en met mij is het ook goed gekomen dus ik maak me er niet druk om.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel!!! Ik moet eigenlijk ook nog de stad in, zag dat Milan maar 8 shirtjes maat 62 voor de zomer heeft en Julian heeft er volgens mij ook ongeveer zoveel en dat is natuurlijk lang niet genoeg, ook moet ik voor alletwee nog wat broeken halen die 3/4 of korter zijn want Julian heeft er 1 en Milan geen in maat 62 want wat hij heeft gekregen is maat 68 en dat gaat hij eerst nog niet passen;)

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey meissie!!!

Vergeet niet praten lucht op! Hoeft natuurlijk niet meteen met een mw of psych maar bijv. met vrienden, je man, schoonmoeder of wie dan ook;)

Wat goed dat Lotte zo goed gegroeid is!!

Knuff!!!

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: jeetje meid .. Baadt het niet dan schaadt het niet hoor.. Dikke knuf vanaf hier !! Wat fijn dat het goed was met Lotte!!

Ingrid: shoppen !!!!! Heb net een zomerjas en jurkje met legging allemaal van Noppies, eigenlijk boven budget normaal maar vond dit zo leuk !! Nu morgen nog een paar shirtje en leggings halen want die slijten hard als ze buiten speelt haha

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Meis, je moet doen waar je je goed bij voelt....dat is het allerbelangrijkste.

Wat fijn dat Lotte zo goed gegroeid is!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier gister kleding wezen halen voor de kleine man
    bij de hans textiel:p
    70 euries voor heel veel:p

Deel Deze Pagina