APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahahahaha precies!!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik ga de fles maken en geef hem boven op bed
    want trek het niet meer
    overmorgen laat ik even mij hb prikken

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Sterkte meid !!
    Over dat krijsen.. Heb je het ook al
    geprobeerd met z'n nieuwe voeding?? Mssn kwam dat krijsen wel door de kma ??

Trouwens vandaag weer dubbel
    gelegen om Demi. We waren bij m'n ouders en m'n
    broer met vriendin was er ook en we zaten
    op opa te wachten. Dus die komt aanrijden en m'n
    broer staat met Demi voor het raam te kijken maar m'n vader parkeert en staat met 1 band op de stoep.. Dus m'n moeder en m'n broer voor de gein 'opa, je staat op de stoooeeeehhooooeeep'
    opa komt binnen en Demi zegt met een soepstengel in dr mond:
    opaaaaaaaa je staat op de stoeeeehoeeeeep

:D

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    wahahahaha lekker bijdehand! Maarre...ze kan dus al aardig babbelen zeg!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Sterkte meis! Slaap lekker!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    meiden ik ga ook naar bed! Slaap lekker voor straks!

7. mirjam2112

Wonder: m'n laatste berichtje van gisteren was verdwenen !!

Ik vond half 6 wel een mooie tijd maar meneer niet ;)
    ach vooruit dan maar haha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Wat goed dat Lotte zo gegroeid is. En het is echt geen schande hoor om eens met iemand die wat verder van je af staat te gaan praten. Soms kan dat juist hartstikke fijn zijn. Mijn moeder loopt nu ook bij Maatschappelijk Werk, die vond het ook niet nodig (ik heb geen hulp nodig, ik ben toch niet gek, ik kan het zelluf wel…), maar uiteindelijk heeft ze toch de stap genomen en is ze er hartstikke blij mee. Dus als je het tóch nodig hebt schaam je er dan niet voor. KNUF!

@ Petit Bateau: Echt een gaaf merk is dat, maar wel duur. Ik had van mijn collega’s een rompertje van dit merk gekregen. Volgens mij in maat 68, dus die past Ayla verlopig nog niet.

@ hier: Zo, Ayla heeft weer geslapen tot 06.00 uur. Of iig, ze werd rond 05.00 uur wakker en om 06.00 uur begon ze echt een beetje te piepen om een flesje. Weer een goede nacht dus. Ik heb me toch een last van mijn rug. Echt al 2 weken ofzo, de pijn zit tussen mijn schouderbladen. Arco wil dat ik even langs de ha ga, maar ik kan toch ook gewoon een fysio bellen? Of is het toch beter om even langs de ha te gaan?

9. mirjam2112

Mermaid: lekkere nacht !! Heb je al vaker daar last van ?? Anders zou ik idd even langs de huisarts gaan misschien heb je geen fysio nodig maar is het iets anders ?

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, ik heb het nog nooit gehad. Het is gekomen nadat ik een keer een avond met Ayla op de bank heb gezeten. Toen ik ging verzitten voel ik ineens dat mijn rug zeer deed. Ik dacht dus dat het mijn spieren waren, maar het doet nu dus nog steeds zeer.

11. mirjam2112

Dan zou ik idd even langs de ha gaan, dan kan hij je desnoods doorverwijzen naar de fysio.

Nou m'n vriend is een beetje ziek dus shoppen gaat niet door, nou maar hopen dat moeders vandaag kan ipv (of en) morgen want m'n handen jeuken om kleren te gaan kopen !!
    Beetje jammer dat Demi dan mee moet die verveelt zich zo snel ..

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    dat heb ook wel eens dat ik mijn berichtje niet terugzie!!!!

hihi.....half 6 is een prachtige tijd!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, het is in de aanschaf duur, maar je krijgt waar voor je geld want het gaat zo lang mee!! Het blijft ook mooi zitten...je zult het zien...:D
    Fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad. Ik zou met je rug toch eerst naar ha gaan, want die moet je doorverwijzen naar de fysio....verzekeringstechnisch etc. Wel heel vervelend hoor. Zit je wel goed ontspannen met voeden?

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier ligt de boel boven nog te slapen:$ Het eerste wat Ronald en ik tegen elkaar zeiden net was.....als ze dat nou eens in het weekend doen:D:D

Maar Elin heeft dus wel weer doorgeslapen....heerlijk!! Ik hoop zo dat het zo blijft.

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Wauw, wat heerlijk Wonder! Ik denk dat je er nu toch wel een beetje van uit kan gaan dat dit een doogaande lijn is! Lekker zeg!
    Fiene laat ook een duidelijk ritme zien. Rond 19:00 uur krijgt ze de laatste voeding en slaapt dan rond 19:30 uur. Ze wordt dan ergens tussen 02:00 en 04:00 uur wakker voor een nachtvoeding en slaapt dan gelijk weer in tot een uur of 06:00. Die laatste mag van mij nog wel een stukje later. We hebben nu verduisteringsstof gekocht, dus misschien dat dat gaat helpen!8)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Pamsie; Sterkte hoor ... denk goed aan je zelf en wel hulp vragen is helemaal geen teken van zwakte hoor, vaak juist sterk en dapper..

@ Mermaid; je kan ook gelijk naar de fysio, daar heb je geen doorverwijzing meer voor nodig tegenwoordig. Die hebben vaak wat meer verstand van rugproblemen etc dan de huisarts.

@ Wonder ; Lekker zeg !!

@ Mirjam Hopelijk kan je toch nog shoppen ..

@ Napoleon als je dit nog lees, succes met de operatie vandaag !

@ Marijn; ook een soort van ritme, alhoewel nog niet helemaal naar wens .. hadden we het maar voor het zeggen he.. !

@ Hier; Gisteravond Sanne bij me op schoot gehouden de hele avond, dat alleen zorgde ervoor dat ze rustig werd. In bed krijste ze echt de boel bij elkaar. Rond half 11 hebben we haar in een badje gedaan dat vind ze altijd heerlijk, nu ook weer. Daarna flesje gegeven en in bed gelegd.. ik ben er nog 1x uit gemoeten, maar toen heeft ze tot 05u geslapen weer flesje en nu slaapt ze nog... Dus s`nachts en s`ochtends gaat het wel goed. Ben benieuwd wat de rest van de dag weer gaat brengen.
    Straks babymassage .. vorige week vond ze het heerlijk !

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik houd er stiekem ook wel rekening mee hoor! Je merkt nu wel hoe moe je eigenlijk bent...het komt er nu een beetje uit, doordat je er meer aan toe kunt geven.

Ik hoop voor je dat die verduistering werkt! Ik denk wel dat het scheelt hoor.

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh wat fijn dat de nacht goed gegaan is joh! En de babymassage zal ook wel wonderen verrichten.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik snap even helemaal niks meer van mijn lijf. Van de week dacht ik dus dat ik ongesteld geworden was....maar de dag erop verloor ik geen bloed. De dag erna weer wel toen weer niet en nu weer heel veel. Zit er toch aan te denken om te gyn te bellen, want ik wil wel zeker weten dat het te maken heeft met mijn menstruatie en niet met iets anders!

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Pamsie sterkte!

Napoleon wat een lul die vent zeg!

Kris: heel herkenbaar dat gevoel hoor en ja je vriend (is ook hier) is ondanks dat ie ze best doet af en toe de "lul" zo gaat dat nou eenmaal...
    Tara begint ook altijd s'avonds rond die tijd en slaapt nog steeds "maar" tot twee uur s'nachts...
    Soms ben je zelf zoooo moe en dan zijn die mini's zo tekeer aan het gaan en zit je er echt ff doorheen...
    Kop op en gooi het er hier ook maar uit hoor. Wij begrijpen het als geen ander!

Thanks voor de tip meiden wat betreft het bed en de mogelijke reflux.

Ga zo gelijk even die dingen onder de voorkant van het bed zetten.
    Nu ik erop let lijkt het alsof ze best veel teruggeeft elke keer.

Maar ze huilt niet en ze groeit wel moet ik me dan toch zorgen maken?
    Ikmerk dus bijvoorbeeld wel dat ze heel graag wilt sabbelen na het eten vandaar de speen nu en dat gaat goed...

Deel Deze Pagina